Helemaal met je eens, ik (en een heleboel andere 2pac fans) zitten met smart te wachten op ja... weer een nieuw album.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef Iron_Made het volgende:
Dat nieuwe 2Pac album geproduceerd door M&M zuigt, Commercie neemt ook alles over![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef toyz80 het volgende:
Hoi samen,
Ikzelf heb net een fok account en dit is dan ook mijn eerste post.
Nu zat ik ingelogged en wel wat te lezen op dit forum over Tupac.
De grootste artiest die ooit deze aardbol heeft belopen of zelfs nog steeds bewandeld.
Wat een mooi onderbouwde reactie, heb je zeker lang over nagedacht....quote:
Daar hoop ik dan ook op... hoe dan ook hem tegenkomen zal ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
..... Maar met een beetje geluk kom je hem ooit een keer tegen.
Hij doelde volgens mij op het feit dat je zei " en nog steeds bewandeld"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:40 schreef toyz80 het volgende:
[..]
Wat een mooi onderbouwde reactie, heb je zeker lang over nagedacht....
Dit bedoel ik dus, totaal geen respect.
Geef eens je mening ipv gewoon wat te uiten zonder mening.
Tupac heeft voor mij zeer veel betekend.
Hij heeft mij door zeer zware tijden heen getrokken, zonder zijn muziek had ik het vaker echt niet getrokken, dus snap niet waarom ik niet mag vinden dat Tupac de grootste artiest is die ooit rondgelopen heeft.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 | Dear: [x] Clueless Newbie [ ] Loser [ ] AOL-er [ ] 12 year old [ ] Troll [ ] Pervert [ ] Geek [ ] Spammer [ ] Wannabe [ ] Asskisser [ ] l337 d00d [ ] Flamer [ ] Whiner [ ] Other: You Are Being Flamed Because [ ] You posted a .99999... = 1 thread [ ] You posted a Release Date thread [ ] You posted a Patch thread [ ] You posted a PC vs Mac thread [ ] You posted a System Specifications thread [ ] You posted a ( Insert Random RPG ) vs Diablo 2 thread [ ] You posted a "Where is Starcraft 2" thread [ ] You continued a long, stupid thread [ ] You committed crimes against pork by-products [ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message [ ] You posted a my class sucks *cry* thread [ ] You haven't read the stickies [ ] You don't know which forum to post in [ ] You just plain suck [ ] You don't have a clue [ ] You posted false information [ ] You posted something totally uninteresting [ ] You double posted [ ] YOU POSTED A MESSAGE ALL WRITTEN IN CAPS [ ] You posted racist crap [ ] I don't like your tone of voice [X] You are not civilized enough to post in these forums [ ] Yuo mispeled evry sengle wurd In Punishment, You Must: [ ] Give up your AOL Internet account [ ] STFU & GTFO [ ] Jump into a bathtub while holding your monitor [ ] Actually post something relevant [ ] Read the f****** FAQ [ ] Go to your room with no supper [X] Apologize to everybody on this forum [ ] Go stand in the middle of a Highway [ ] Recite the Greek alphabet backwards [ ] Take a bath in bleach [ ] Drink out of a spittoon [ ] All of the above In Closing, I'd Like to Say: [ ] Blow me [ ] Get a life [X] Never post again [ ] I pity your dog [ ] Go to Hell [ ] Your IQ must be 7 [ ] Take your rejection somewhere else [ ] STFU & GTFO [ ] Learn to post [ ] Go jump into some industrial equipment [ ] All of the above [ ] IBTL |
Ben ik blij dat het maar een vinkje is per groep...quote:
kort antwoord op reden 7: zijn artiesten naam na de dood heeft hij gewijzigd naar makaveli, vernoemd naar een middeleeuwse filosoof genaamd machiavelli die een boek had waarin hij beschrijft hoe men zijn dood kan faken om zo je vijanden te ontlopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef _Yapser_ het volgende:
Gelukkig is en blijft-ie morsdood. Dat lijstje met redenen:
7.The cover of his next album..has 2Pac looking like Jesus Christ... Could he be planning a resurrection?
(Ohja, andere neprapperts mogen helemaal een pijnlijcke dood sterven, Ali B en verwanten)
Je hebt me niet horen zeggen dat die nog leeft, naar mijn mening is hij overleden maar er zijn wel een boel rare feiten omtrent zijn dood..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef Zanderrr het volgende:
Natuurlijk leeft ie nog, er verschijnen toch elk jaar 'tig "nieuwe" 2Pac cds. Jimi Hendrix leeft ook nog steeds, want van hem brengen ze ook elk jaar cds met restjes uit.
Euh, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Van Hendrix zijn echt tientallen posthume albums verschenen, en van andere artiesten zoals Elvis trouwens ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:50 schreef toyz80 het volgende:
Daarnaast is tupac de artiest die de meeste albums na zijn dood gereleased heeft, zelfs meer dan voor ze dood, en meer dan jimi hendrix.
Oke, heb net even wat liggen google' en .quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Euh, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Van Hendrix zijn echt tientallen posthume albums verschenen, en van andere artiesten zoals Elvis trouwens ook.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef toyz80 het volgende:
Ik ben een Tupac 4 Life gek, zelfs nog na me dood, want kan me geen hemel voorstellen zonder muziek van hem.
Zijn muziek was/is zeer rijk, rijker dan welke rap artiest nu en ja dat is mijn mening en ook van vele andere.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan een gemiddelde backstreetboys fan van een paar jaar terug.
het is maar een artiest die in jou oren goede muziek maakt en goede dingen deed. Je vereerd hem als een soort Jezus. Man, get real en hou je bezig met dingen die er wel toe doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |