abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:49:53 #51
123628 Iron_Made
Iron Maiden, Excellent!
pi_28596080
Dat nieuwe 2Pac album geproduceerd door M&M zuigt, Commercie neemt ook alles over
Instrument of torture consisting of a hollow iron frame shaped like the human body and lined with spikes to impale the victim
pi_28597381
ja oke, me enters zijn wat aan de magere kant, zal ik zo nog even aanpassen.
En sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt, vind gewoon dat Tupac te veel onbegrepen is op vele gebieden.
Hij is geen man van slechte aard, hij hield namelijk elke thanksgiving een thanksgivingsfeest voor de armen met gratis eten en shit.
Daarnaast ging hij altijd om met mensen van de straat, dus wist zeer goed wat er speelde bij vooral de jeugd van Amerikkka
Ik ben een Tupac 4 Life gek, zelfs nog na me dood, want kan me geen hemel voorstellen zonder muziek van hem.
Daarnaast was hij bezig om zijn thug life regels door g's te laten accepteren, dus de bazen van de gangs in amerika, hierin stond o.a. in dat geweld onder mekaar niet toegestaan was.
Dit zijn kanten van Tupac die nooit naar buiten kwamen, net zo goed niet als hoe fucked het nu is in de ghetto van amerika's grote steden evenals de lijken van Irak.
Maar ja, zoals je merkt heb ik nog veel meer te vertellen dan alleen maar over 2Pac maar ik heb nou eenmaal graag een mening over van alles.
En neem daarbij dus ook geen blad voor me mond, voor enig onbegrip of aanstotende opmerking alvast mijn excuses daarvoor en kritiek (mits goed onderbouwd) is altijd welkom.
Groeten
pi_28597645
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef Iron_Made het volgende:
Dat nieuwe 2Pac album geproduceerd door M&M zuigt, Commercie neemt ook alles over
Helemaal met je eens, ik (en een heleboel andere 2pac fans) zitten met smart te wachten op ja... weer een nieuw album.
Dit zou namelijk alleen maar og tracks zijn.
Dus alleen maar pac, zoals hij het bedoeld heeft.
Ik ben het eens met je dat commercie over neemt maar dit is geen nieuws meer, daarnaast kan ik dit wel begrijpen want zonder geld kom je ook nergens meer dus je kan maar beter de vruchten plukken van deze maatschappij.
Daarnaast is het zo dat (naar mijn mening zeer positief) een deel van de winst gaat naar de TASF.
Dit is een organisatie opgericht door Tupac's moeder om zijn legacy door te zetten.
Zij heeft laatst een nieuw center geopend. Dit is het TASF Center of Arts en hier kunnen kinderen uit de ghetto zich creatief uiten en verschillende opleidingen volgen.
Ga naar deze site voor wat meer info:
TASF Grand Opening

only 48 cents 2 go
pi_28601042
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef toyz80 het volgende:
Hoi samen,

Ikzelf heb net een fok account en dit is dan ook mijn eerste post.
Nu zat ik ingelogged en wel wat te lezen op dit forum over Tupac.
De grootste artiest die ooit deze aardbol heeft belopen of zelfs nog steeds bewandeld.

pi_28616154
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Wat een mooi onderbouwde reactie, heb je zeker lang over nagedacht....
Dit bedoel ik dus, totaal geen respect.
Geef eens je mening ipv gewoon wat te uiten zonder mening.
Tupac heeft voor mij zeer veel betekend.
Hij heeft mij door zeer zware tijden heen getrokken, zonder zijn muziek had ik het vaker echt niet getrokken, dus snap niet waarom ik niet mag vinden dat Tupac de grootste artiest is die ooit rondgelopen heeft.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:53:47 #56
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28616437
hij is dood. Maar met een beetje geluk kom je hem ooit een keer tegen.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
pi_28616475
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
..... Maar met een beetje geluk kom je hem ooit een keer tegen.
Daar hoop ik dan ook op... hoe dan ook hem tegenkomen zal ik

Mourn till i join ya
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:57:25 #58
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_28616528
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:40 schreef toyz80 het volgende:

[..]

Wat een mooi onderbouwde reactie, heb je zeker lang over nagedacht....
Dit bedoel ik dus, totaal geen respect.
Geef eens je mening ipv gewoon wat te uiten zonder mening.
Tupac heeft voor mij zeer veel betekend.
Hij heeft mij door zeer zware tijden heen getrokken, zonder zijn muziek had ik het vaker echt niet getrokken, dus snap niet waarom ik niet mag vinden dat Tupac de grootste artiest is die ooit rondgelopen heeft.
Hij doelde volgens mij op het feit dat je zei " en nog steeds bewandeld"
raise up !!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:57:35 #59
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_28616535
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
Dear:

[x] Clueless Newbie
[ ] Loser
[ ] AOL-er
[ ] 12 year old
[ ] Troll
[ ] Pervert
[ ] Geek
[ ] Spammer
[ ] Wannabe
[ ] Asskisser
[ ] l337 d00d
[ ] Flamer
[ ] Whiner
[ ] Other:

You Are Being Flamed Because

[ ] You posted a .99999... = 1 thread
[ ] You posted a Release Date thread
[ ] You posted a Patch thread
[ ] You posted a PC vs Mac thread
[ ] You posted a System Specifications thread
[ ] You posted a ( Insert Random RPG ) vs Diablo 2 thread
[ ] You posted a "Where is Starcraft 2" thread
[ ] You continued a long, stupid thread
[ ] You committed crimes against pork by-products
[ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message
[ ] You posted a my class sucks *cry* thread
[ ] You haven't read the stickies
[ ] You don't know which forum to post in
[ ] You just plain suck
[ ] You don't have a clue
[ ] You posted false information
[ ] You posted something totally uninteresting
[ ] You double posted
[ ] YOU POSTED A MESSAGE ALL WRITTEN IN CAPS
[ ] You posted racist crap
[ ] I don't like your tone of voice
[X] You are not civilized enough to post in these forums
[ ] Yuo mispeled evry sengle wurd

In Punishment, You Must:

[ ] Give up your AOL Internet account
[ ] STFU & GTFO
[ ] Jump into a bathtub while holding your monitor
[ ] Actually post something relevant
[ ] Read the f****** FAQ
[ ] Go to your room with no supper
[X] Apologize to everybody on this forum
[ ] Go stand in the middle of a Highway
[ ] Recite the Greek alphabet backwards
[ ] Take a bath in bleach
[ ] Drink out of a spittoon
[ ] All of the above

In Closing, I'd Like to Say:

[ ] Blow me
[ ] Get a life
[X] Never post again
[ ] I pity your dog
[ ] Go to Hell
[ ] Your IQ must be 7
[ ] Take your rejection somewhere else
[ ] STFU & GTFO
[ ] Learn to post
[ ] Go jump into some industrial equipment
[ ] All of the above
[ ] IBTL

pi_28616629
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:57 schreef SKa_BoSS het volgende:

[ code verwijderd ]

Ben ik blij dat het maar een vinkje is per groep...
Niet beschaafd genoeg om te posten en moet me dus veronstchuldigen...d8 het effe niet dus..
jij hebt ook je post zeer mooi onderbouwt, begin al een goed idee te krijgen van het gemiddelde fok user iq %...
Maar ja, ga vooral zo door (met niet onderbouwen) des te meer zet je jezelf voor schut.
Ik ga nu werken, iets wat beschaafde mensen doen...
pi_28617370
Gelukkig is en blijft-ie morsdood. Dat lijstje met redenen:

7.The cover of his next album..has 2Pac looking like Jesus Christ... Could he be planning a resurrection?

ja, helemaal

(Ohja, andere neprapperts mogen helemaal een pijnlijcke dood sterven, Ali B en verwanten)
pi_28619825
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef _Yapser_ het volgende:
Gelukkig is en blijft-ie morsdood. Dat lijstje met redenen:

7.The cover of his next album..has 2Pac looking like Jesus Christ... Could he be planning a resurrection?

(Ohja, andere neprapperts mogen helemaal een pijnlijcke dood sterven, Ali B en verwanten)
kort antwoord op reden 7: zijn artiesten naam na de dood heeft hij gewijzigd naar makaveli, vernoemd naar een middeleeuwse filosoof genaamd machiavelli die een boek had waarin hij beschrijft hoe men zijn dood kan faken om zo je vijanden te ontlopen.
Dit boek heet de 7th day theory, de cd in reden 7 is gelijk genaamd. Praat niet ergens over waar je niks van weet.
Daarnaast ben ik het met je eens dat ali b, brainpower en adhd dood mogen omvallen, dit zijn wannabee's die het woord rapper niet waardig zijn.
De clip die uit is gekomen met release van album was een clip waarbij een tupac look alike van een kruis afspringt waar hij eerst aan ophing, deze redenen samen doet mensen die conclusie's trekken die jij hierboven noemt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:49:27 #63
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28619955
Natuurlijk leeft ie nog, er verschijnen toch elk jaar 'tig "nieuwe" 2Pac cds. Jimi Hendrix leeft ook nog steeds, want van hem brengen ze ook elk jaar cds met restjes uit.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28619985
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef Zanderrr het volgende:
Natuurlijk leeft ie nog, er verschijnen toch elk jaar 'tig "nieuwe" 2Pac cds. Jimi Hendrix leeft ook nog steeds, want van hem brengen ze ook elk jaar cds met restjes uit.
Je hebt me niet horen zeggen dat die nog leeft, naar mijn mening is hij overleden maar er zijn wel een boel rare feiten omtrent zijn dood..
Daarnaast is tupac de artiest die de meeste albums na zijn dood gereleased heeft, zelfs meer dan voor ze dood.
Daarnaast zijn er bij Jimi niet zoveel rare feiten omtrent zijn dood dus snap je conclusie niet echt.

[ Bericht 9% gewijzigd door toyz80 op 08-07-2005 15:13:07 ]
pi_28620042
dubbelpost
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:16:52 #66
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28623118
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:50 schreef toyz80 het volgende:
Daarnaast is tupac de artiest die de meeste albums na zijn dood gereleased heeft, zelfs meer dan voor ze dood, en meer dan jimi hendrix.
Euh, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Van Hendrix zijn echt tientallen posthume albums verschenen, en van andere artiesten zoals Elvis trouwens ook.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28623522
Hij leeft.
pi_28625219
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Euh, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Van Hendrix zijn echt tientallen posthume albums verschenen, en van andere artiesten zoals Elvis trouwens ook.
Oke, heb net even wat liggen google' en .
Moet me woorden mbt hoeveelheid cd's maar terugtrekken want jimi heeft idd een veel langere lijst.
Maar dan nog vind ik de lijst van tupac, op de 9 jaar dat hij dood is, zeer extreem.
zie hieronder een link van alleen de officiele cd's na zijn dood (bootlegs zijn er nog eens zoveel, zeker met de makaveli bootlegs erbij)

http://www.hotshotdigital.com/artist/tupac_shakur/discography/

Makaveli: The Don Killuminati: 7 Day Theory (1996)
R U Still Down? (1997)
2Pac's Greatest Hits (1998)
Still I Rise (1999)
The Rose that Grew from Concrete (2000)
Until the End of Time (2001)
Better Dayz (2002)
Tupac Resurrection (2003)
Nu-Mixx Klazzics (2003)
2Pac Live (2004)
Loyal to the Game (2004)
pi_28627928
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:25:45 #71
123628 Iron_Made
Iron Maiden, Excellent!
pi_28649351
Tuurlijk is ie dood, als ie nog in leven zou zijn dan zou dat door M&M geproduceerde album er nooit gekomen zijn...
Instrument of torture consisting of a hollow iron frame shaped like the human body and lined with spikes to impale the victim
pi_28649979
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef toyz80 het volgende:
Ik ben een Tupac 4 Life gek, zelfs nog na me dood, want kan me geen hemel voorstellen zonder muziek van hem.

Jij doet me denken aan een gemiddelde backstreetboys fan van een paar jaar terug.
het is maar een artiest die in jou oren goede muziek maakt en goede dingen deed. Je vereerd hem als een soort Jezus. Man, get real en hou je bezig met dingen die er wel toe doen.
pi_28667748
Zijn muziek leeft nog wel
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_28671064
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:51 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Jij doet me denken aan een gemiddelde backstreetboys fan van een paar jaar terug.
het is maar een artiest die in jou oren goede muziek maakt en goede dingen deed. Je vereerd hem als een soort Jezus. Man, get real en hou je bezig met dingen die er wel toe doen.
Zijn muziek was/is zeer rijk, rijker dan welke rap artiest nu en ja dat is mijn mening en ook van vele andere.
Qua clips is hij ook vooruitstrevend geweest.
Bijv. in de clip van made niggaz met een 360 camera.
Daarnaast zette hij zich in voor minority's, dit is geen mening maar feit.
Hij deed gewoon goede dingen, zeker als hij zijn politieke plannen had door kunnen voeren.
Dit ook aangezien zijn verleden met black panthers door zijn familie banden.
Hij heeft veel mensen die het zwaar hebben/hadden gesteund, financieel en emotioneel, zoals een dag omgaan met een zieke meid in een rolstoel, dus meenemen naar de studio, film premiere...
Dat zie ik artiesten nu niet doen, zogenaamd slecht voor hun "imago".
En het feit is dat ik zo al jaren denk, en niet voor een paar jaar gewoon omdat hij goede muziek maakt, ik heb tupac leren kennen via een film en niet eens via zijn muziek.

[ Bericht 3% gewijzigd door toyz80 op 10-07-2005 02:51:16 ]
pi_28674936
Ja dat snap ik. Allemaal heel erg goede dingen die 2Pac heeft gedaan. Maar dan hoef je hem toch niet te vereeren als sommige mensen hun God vereeren. Hij is was ook maar een mens, net als jij.

Dat je zwaar respect hebt voor wat deed en voor zn muziek begrijp ik, maar je komt over als een hysterische fan die zijn idool/god altijd wil en zal verdedigen, wat anderen er ook van vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')