Wielrennenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat de giro nu al voorbij is voor Dumoulin
Wat een prutser zeg
Nee ik ben morgenmiddag en donderdagochtend vrijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Caland moet je donderdag werken in damsco
ga jij wel heenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Caland moet je donderdag werken in damsco
Ligt eraan wie van mijn vrienden gaan. Ik ga sowieso niet met de bus uit het dorp heen iig. Het wordt waarschijnlijk een dag om je kapot te ergeren.quote:
Thuisvakje? Jij en een thuisvak in Limburg is geen goede combi.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ben morgenmiddag en donderdagochtend vrij
Morgen Sittardgod
Uiteraardquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thuisvakje? Jij en een thuisvak in Limburg is geen goede combi.
Een stadion binnenkomen lijkt mij makkelijker dan een markt bezetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard
Als we binnenkomen dan. Gros van de kaarten is vorige week geblokkeerd. Maar er wordt een grootse PMDS georganiseerd op de markt om die burgemeester een beetje te stressen dus er hebben wel wat meer mensen geen kaart.
Is beiden niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een stadion binnenkomen lijkt mij makkelijker dan een markt bezetten.
Fortuna heeft wel wat fanatiekere fans dan VVV. Verder nooit in Sittard geweest dus geen idee of het een leuke stad is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is beiden niet zo moeilijk
Verwacht geen noodverordening
En anders wordt er uitgeweken naar Weert. Gezellig bij @:lange_lans op bezoek
Caland is mans genoeg om zich niet te laten aftuigen in een of ander aftands steegje in een Limburgse probleemwijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fortuna heeft wel wat fanatiekere fans dan VVV. Verder nooit in Sittard geweest dus geen idee of het een leuke stad is.
Lekker manquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland is mans genoeg om zich niet te laten aftuigen in een of ander aftands steegje in een Limburgse probleemwijk.
Leuk maar kleinquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fortuna heeft wel wat fanatiekere fans dan VVV. Verder nooit in Sittard geweest dus geen idee of het een leuke stad is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |