Biggen krijsen al als je er verkeerd naar kijkt.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:18 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:16:47Politieman ter plekke zegt: "Het duurt allemaal veel te lang. Er had eerder ingegrepen moeten worden." Volgens hem ook veel stress bij varkens. Politieman hoort biggen krijsen in de stal. #Boxtel reageer retweet
Maar de sneeuwvlokken redden de wereld...quote:Op maandag 13 mei 2019 19:18 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:16:47Politieman ter plekke zegt: "Het duurt allemaal veel te lang. Er had eerder ingegrepen moeten worden." Volgens hem ook veel stress bij varkens. Politieman hoort biggen krijsen in de stal. #Boxtel reageer retweet
Als dit alles is... Die dode big ligt er nog helemaal niet lang, aangezien de rigor mortis nog niet ingezet is.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Ok, daar gaat mijn anonimiteit voorgoed, en jullie moeten mijn andere debiele afspeellijsten maar vergevenMaar anders duurt het nog 3 uur:
Andere zijn aan het uploaden hoor, het duurt even, sorry
Okee, geen bewijs dus. Afgewezen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik ken degenen die dit gefilmd heeft. Ik heb verder geen bewijs want ik bén daar zelf niet. Ik kan niet met een fok!bordje bewijzen dat het daar is. En nee, geen activist doodt biggen om het te kunnen filmen. Echt niet. Dat is namelijk niet nodig, want de gewone omstandigheden vindt een activisit al afschuwelijk genoeg.
Of zoiets?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:22 schreef Cattivo het volgende:
Gewoon lekkere BBQ voor hun neus houden. Schijtvolk die activisten. Dat zijn eigenlijk gewoon terroristen.
Actievoerder Mikki uit Nederland die niet met haar volledige naam genoemd wil worden: ,,We zijn op verschillende plekken in Europa bezig: Engeland, Spanje, en ook in Canada. We zijn hier met mensen uit 26 landen actie aan het voeren.
Tijd om de grenzen zo snel mogelijk te sluiten. Er lopen te veel terroristen los.
nee is niet alles, ik ben aan het uploaden maar het werkt allemaal allemachtig traag en ik ben er onhandig inquote:Op maandag 13 mei 2019 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als dit alles is... Die dode big ligt er nog helemaal niet lang, aangezien de rigor mortis nog niet ingezet is.
Dit is wel een beetje pegida niveauquote:
Het is goed met je.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, geen bewijs dus. Afgewezen.
Haha, heerlijk naïef.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ken degenen die dit gefilmd heeft. Ik heb verder geen bewijs want ik bén daar zelf niet. Ik kan niet met een fok!bordje bewijzen dat het daar is. En nee, geen activist doodt biggen om het te kunnen filmen. Echt niet. Dat is namelijk niet nodig, want de gewone omstandigheden vindt een activisit al afschuwelijk genoeg.
Onzin, ik zou ook krijsen als je in mijn buurt komt.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Biggen krijsen al als je er verkeerd naar kijkt.
Ik wil bewijs gewoon aannemen, hoor. Willekeurige video's horen daar niet bij.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Ok, daar gaat mijn anonimiteit voorgoed, en jullie moeten mijn andere debiele afspeellijsten maar vergevenMaar anders duurt het nog 3 uur:
Andere zijn aan het uploaden hoor, het duurt even, sorry
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje pegida niveau
quote:19:23 Politie bereidt acties voor achter de schermen
Achter de schermen is de politie bezig met het voorbereiden van acties, zegt woordvoerder Els Reijnders. Maar ze richten zich ook op andere scenario's. ,,De veiligheid staat voorop’’, zegt ze daarbij. ,,Die van de activisten, van de eigenaar van het pand, van ons en van de dieren.”
Nee hoor, ik weet gewoon wat er gebeurt.quote:
Hoe moet ik het bewijzen dan? Als ik ergens iets kan laten zien wat het aantoont wil ik het best doen. Ik heb er over gedacht om er heen te gaan, maar alle wegen zijn afgezet. Ik kan daar nooit komen. En de activisten binnen zijn afgescheiden van de activisten buiten.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil bewijs gewoon aannemen, hoor. Willekeurige video's horen daar niet bij.
Oke, en ja, maar dat zou betekenen dat hij er juist wel heel lang ligt. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat dat niet het geval is. Dat zou namelijk betekenen dat zijn broertjes/zusjes daar al 24u tegenaan te duwen staan. Beetje cru om te zeggen, maar ik denk dat ze hem dan al met rust gelaten zouden hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
nee is niet alles, ik ben aan het uploaden maar het werkt allemaal allemachtig traag en ik ben er onhandig in
EDIT: En je weet dat rigo mortis ook weer uittreedt naar verloop van tijd?![]()
Bel die persoon daarbinnen en laat ze iets verzinnen. Met mobiele telefoons is heel wat te regelen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:28 schreef Candaasje het volgende:
Hoe moet ik het bewijzen dan? Als ik ergens iets kan laten zien wat het aantoont wil ik het best doen. Ik heb er over gedacht om er heen te gaan, maar alle wegen zijn afgezet. Ik kan daar nooit komen. En de activisten binnen zijn afgescheiden van de activisten buiten.
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:27:30Activisten willen zieke dieren meenemen uit de stal. Dit mag niet. Zieke dieren mogen niet zomaar worden vervoerd, ivm kans op verspreiding van ziektes. Ook is stelen strafbaar. Nu willen ze dat pers binnenkomt om te filmen. Zijn die activisten gek geworden of zo? #Boxtel reageer retweet
Ja en zolang ligt dat beestje daar nog niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
nee is niet alles, ik ben aan het uploaden maar het werkt allemaal allemachtig traag en ik ben er onhandig in
EDIT: En je weet dat rigo mortis ook weer uittreedt naar verloop van tijd?![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/False_flagquote:Op maandag 13 mei 2019 19:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er gebeurt.
[..]
Hoe moet ik het bewijzen dan? Als ik ergens iets kan laten zien wat het aantoont wil ik het best doen. Ik heb er over gedacht om er heen te gaan, maar alle wegen zijn afgezet. Ik kan daar nooit komen. En de activisten binnen zijn afgescheiden van de activisten buiten.
Sensaasie!!quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Het wordt steeds drukker daar
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets verzinnen? Ik kan waarschijnlijk binnen 5min een echte horrorstal vinden op internet. Dit kwam redelijk overeen met wat te zien was in de instagram foto's die eerder gepost waren.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bel die persoon daarbinnen en laat ze iets verzinnen. Met mobiele telefoons is heel wat te regelen.
Je weet helemaal niet hoe lang het dier daar ligt.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en zolang ligt dat beestje daar nog niet.
Slachtoffer nummer 1 van het actiecomité.
Kan je trouwens op een briefje geven dat de rest morgen naar de slacht gaat of vernietigd wordt.
Waren de actievoerders wel ontsmet voor het binnendringen van de stal of veroorzaken zij ook nog een epidemie?
Inderdaad maar varkens zijn gewoon snel zenuwachtig.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onzin, ik zou ook krijsen als je in mijn buurt komt.
De ME zal hier wel voor bedoeld zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nou die boer staat er goed voor straks bij de rechtbank.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:27:30Activisten willen zieke dieren meenemen uit de stal. Dit mag niet. Zieke dieren mogen niet zomaar worden vervoerd, ivm kans op verspreiding van ziektes. Ook is stelen strafbaar. Nu willen ze dat pers binnenkomt om te filmen. Zijn die activisten gek geworden of zo? #Boxtel reageer retweet
Die agenten zouden daar helemaal niet zijn als die idioten buiten waren gebleven.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe lang het dier daar ligt.
En neuh, die dieren worden niet zomaar geslacht hoor.
En de activisten droegen pakken. Maar een van de redenen dat ik niet mee zou zijn gegaan is o.a. de kans op ziekte-insleep. (Hoewel de politie-agenten ook een risico vormen, zij dragen helemaal geen beschermende kleding)
Ja want er gaan geen dieren dood in een varkensstalquote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef Cattivo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Maar een van de redenen dat ik niet mee zou zijn gegaan is o.a. de kans op ziekte-insleep.
Dus je deed er niet aan mee omdat je je bedenkingen had, maar je deed er niet aan mee om de kans op ziekte-insleep.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er mijn bedenkingen bij en dat is wel een van de redenen dat ik niet mee doe.
Onder andere. Ik had meerdere redenen en dat heb ik ook al eerder zo genoemd. Ziekte-insleep was er slechts 1 van.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dus je deed er niet aan mee omdat je je bedenkingen had, maar je deed er niet aan mee om de kans op ziekte-insleep.
Okee dan.
Niets mooier dan boeren in een kwaad daglicht zetten.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja want er gaan geen dieren dood in een varkensstalAls dit een false flag is, dan is hij niet zo effectief. Ik bedoel, je weet wat er uiteindelijk met die dieren gebeurd, zo'n stap is het dan niet om te beseffen dat ze het niet allemaal halen tot de slacht.
Dus je wilde eigenlijk wel meedoen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Onder andere. Ik had meerdere redenen en dat heb ik ook al eerder zo genoemd. Ziekte-insleep was er slechts 1 van.
Een net geboren biggetje dat leert staanquote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef Candaasje het volgende:
Filmpje 2:
13% biggensterfte, dus geen ongewoon beeld. Niet per se enkel bij deze boer dus.
twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:32:14De demonstratie #Boxtel is nog gaande. Wij blijven zoeken naar n constructieve oplossing waarbij risico’s voor welzijn van mens EN dier beperkt blijven. Uitgangspunt blijft dat de actie op een vreedzame manier beëindigd wordt. Dat kost nu eenmaal tijd, we vragen daarvoor begrip. https://t.co/gMdWIYZ9Bm reageer retweet
Ik schuif geen schuld af, jij vroeg of ze beschermende pakken hadden en dat hebben ze. Maar het is suboptimaal. Ik zeg enkel dat de agenten heel geen pakken hadden, dus dat vorm wel een extra risico. Dat is alles. Ik begrijp dus niet dat de agenten geen pakken aan hebben. Ik begrijp wél dat ze er zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die agenten zouden daar helemaal niet zijn als die idioten buiten waren gebleven.
Nu niet de schuld afschuiven op een ander.
De oplossing is simpel. Knokken. Wie wint mag blijven. En je mag gebruiken wat je bij je beroep gebruikt.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:politieob twitterde op maandag 13-05-2019 om 19:32:14De demonstratie #Boxtel is nog gaande. Wij blijven zoeken naar n constructieve oplossing waarbij risico’s voor welzijn van mens EN dier beperkt blijven. Uitgangspunt blijft dat de actie op een vreedzame manier beëindigd wordt. Dat kost nu eenmaal tijd, we vragen daarvoor begrip. https://t.co/gMdWIYZ9Bm reageer retweet
Nee, ik had bedenkingen. Waaronder dus die illegaliteit en ziekte-insleep. Alles samen liet me beslissen niet mee te willen doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je wilde eigenlijk wel meedoen.
Ik had nog wel een beetje respect voor je, maar dat neemt in rap tempo af.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, ik had bedenkingen. Waaronder dus die illegaliteit en ziekte-insleep. Alles samen liet me beslissen niet mee te willen doen.
Dat is geen pasgeboren dat leert staan. Dat is een zwak en stervend biggetje. Een pasgeboren biggetje kruip naar de tepel toe en heeft warmte nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Een net geboren biggetje dat leert staan
LOL Vechten!quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoa dit is toch gewoon vrij realistisch? Als ik knechten had gezien die aan het voetballen waren met de biggen had ik het wel schokkende beelden genoemd. Maar dit... Cijfers geven ook al aan dat het niet ongewoon is dat 10-15% van alle biggen sterven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Niets mooier dan boeren in een kwaad daglicht zetten.
Op basis van wat ik gezien heb ziet alles er netjes uit. Een aantal biggen sterft nou eenmaal. Wel typisch weer dat de filmer werkelijk denkt dat die andere biggen hem aan het reanimeren zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou die boer staat er goed voor straks bij de rechtbank.
Laat de media die idioten maar filmen. Nog meer bewijs.
Waarom dan? Mijn eerste bedenkingen om mee te doen (niet dus) blijven gewoon van kracht hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had nog wel een beetje respect voor je, maar dat neemt in rap tempo af.
Heb je ook een filmpje waarop te zien is hoeveel stress die actievoerders bij de varkens teweeg brengen ?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef Candaasje het volgende:
Filmpje 2:
13% biggensterfte, dus geen ongewoon beeld. Niet per se enkel bij deze boer dus.
100% van alle levende wezens sterven.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa dit is toch gewoon vrij realistisch? Als ik knechten had gezien die aan het voetballen waren met de biggen had ik het wel schokkende beelden genoemd. Maar dit... Cijfers geven ook al aan dat het niet ongewoon is dat 10-15% van alle biggen sterven bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |