quote:Op maandag 13 mei 2019 17:27 schreef Amarinthe het volgende:
Haha Matt was benaderd voor MyHeritage sponsor en dat wou ie niet.
Wie wel?
WIWI uiteraard
Nee, dat is allemaal achter gesloten deuren. Alleen de pers kan alles zien. Hooguit lekken er wat foto's uit die iemand in de arena heeft gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:37 schreef Dollie321 het volgende:
Vraagje(s): Komen van deze dress rehearsal ook nog filmpjes naar buiten en is de juryshow alleen voor jury of krijgen we dat straks ook mee?
Eerste weet ik zo niet zeker, van de big 5 komt volgensmij het hele optreden online (Omdat zij pas tijdens finale echt komen dus dan hebben ze evenveel kans als de rest)quote:Op maandag 13 mei 2019 17:37 schreef Dollie321 het volgende:
Vraagje(s): Komen van deze dress rehearsal ook nog filmpjes naar buiten en is de juryshow alleen voor jury of krijgen we dat straks ook mee?
Zonder publiek dan? (Vd big 5)quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Eerste weet ik zo niet zeker, van de big 5 komt volgensmij het hele optreden online (Omdat zij pas tijdens finale echt komen dus dan hebben ze evenveel kans als de rest)
En de Jury show krijgen we ook een livestream van, alleen gepraat dus geen filmpjes
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal achter gesloten deuren. Alleen de pers kan alles zien. Hooguit lekken er wat foto's uit die iemand in de arena heeft gemaakt.
Ok, bedankt!quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Eerste weet ik zo niet zeker, van de big 5 komt volgensmij het hele optreden online (Omdat zij pas tijdens finale echt komen dus dan hebben ze evenveel kans als de rest)
En de Jury show krijgen we ook een livestream van, alleen gepraat dus geen filmpjes
Je kan schijnbaar zien wie related is tot achtste neef/nicht aan toe. Zou grappig zijn als je dan ESF deelnemers als familie zou hebbenquote:Op maandag 13 mei 2019 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ah dus de deelnemers hebben een My Heritage DNA test gedaan?
O, dus ze gaan optreden tijdens de Semi’s maar je kan er gewoon niet op stemmen danquote:Op maandag 13 mei 2019 17:42 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Met publiek als het goed is, zoals vorig jaar dit als voorbeeld:
(Aangezien dat van semi is)
Voooolgensmij treden ze alleen op bij de dress rehearsal om een stukje op te nemen. En vrijdag voor de jury omdat ze dan beoordeeld worden. Maar niet op tv tijdens de semi's. Ze laten dan alleen het dress rehearsal stuk zien,.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
O, dus ze gaan optreden tijdens de Semi’s maar je kan er gewoon niet op stemmen dan
Ik vind het zo raar dat je dat kan zien, moet je daar toestemming voor geven?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je kan schijnbaar zien wie related is tot achtste neef/nicht aan toe. Zou grappig zijn als je dan ESF deelnemers als familie zou hebbenIk krijg begin juni als het goed is mijn resultaten, jij had hem toch ook gedaan?
1x. Alles wordt geoefend zoals het morgen op tv moet. Binnen 30 seconden het nieuwe podium klaar etcquote:Op maandag 13 mei 2019 17:45 schreef Dollie321 het volgende:
Nog een vraagje... Is die dress rehearsal maar 1x of weer 3x optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |