twitter:Madonna twitterde op woensdag 15-05-2019 om 15:16:44Madame ❌ is preparing something special for her fans........... https://t.co/MDFIkpeUS8 reageer retweet
Haha ik slaap bij familie dus alles is zowat geregeld voor mijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 03:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Welkom! Kun je nog wel ergens komen op dit tijdstip?
Family!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:38 schreef Momo... het volgende:
Je zit toch vanavond bij de jury show of was het morgen bij family show?
Lekker genieten idd!
Was bewust, je zag ineens een lege zaal. Dat moest 'Walking out' voorstellenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:44 schreef justnathan321 het volgende:
Klopt het dat ze gisteren bij Srbuk beelden vd repetitie hebben gebruikt?
Pannecouckiaans ideequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was bewust, je zag ineens een lege zaal. Dat moest 'Walking out' voorstellen
Lol.. oke dan hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was bewust, je zag ineens een lege zaal. Dat moest 'Walking out' voorstellen
Dit nummer gaat ze doen en Like A Prayer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:05 schreef Nexum het volgende:
Madonna komt! Het contract is getekend.
Nja, ik ga gewoon genieten van haar performance. Ze komt nu toch dus laten we er het beste van maken
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:28 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er![]()
Wat me opviel is dat er echt heel veel focus is op securityIk voelde me in een luchthaven, we moesten door 3 security controles gaan.
De zaal ziet er vanbinnen kleiner uit dan op TV of fotos in het algemeen. Maar, HET IS ZO MOOI![]()
Binnen een halfuurtje start het, zin in
Super veel plezier! Leuk je foto's!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:28 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er![]()
Wat me opviel is dat er echt heel veel focus is op securityIk voelde me in een luchthaven, we moesten door 3 security controles gaan.
De zaal ziet er vanbinnen kleiner uit dan op TV of fotos in het algemeen. Maar, HET IS ZO MOOI![]()
Leuk! Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:28 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |