SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En als er dan ook niet gewonnen wordt blijft er helemaal niks van over.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
'Hier weten ze inmiddels wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken. Daar ging het het afgelopen seizoen bij PSV om. Winnen. Het hoefde niet altijd mooi voetbal te zijn'
- Nick Viergever, Juli 2018
Best wel een sneer naar Ajax wat mij betreft.
Wat een loze kreten zijn dat altijd.Oh.![]()
Daarom mogen we hem echt wel uitlachenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
'Hier weten ze inmiddels wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken. Daar ging het het afgelopen seizoen bij PSV om. Winnen. Het hoefde niet altijd mooi voetbal te zijn'
Best wel een sneer naar Ajax wat mij betreft.![]()
![]()
Wat een heerlijke backfirequote:Op maandag 13 mei 2019 13:25 schreef Themeparktommy het volgende: [..] 'Hier weten ze inmiddels wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken. Daar ging het het afgelopen seizoen bij PSV om. Winnen. Het hoefde niet altijd mooi voetbal te zijn' - Nick Viergever, Juli 2018 Best wel een sneer naar Ajax wat mij betreft.
![]()
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik vond Viergever idd iets teveel PSV ophemelen begin van het seizoen, dus ik heb stiekem ook een glimlach nu.
Zijn goal tegen Schalke zal ik nooit vergeten though.![]()
ik heb ook best het idee dat hij niet fair naar buiten is gewerkt bij Ajax.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Best wel een sneer naar Ajax wat mij betreft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
zo werkt het profvoetbal, z'n contract werd niet verlengd of ze wachtten er iig te lang mee en hij koos eieren voor z'n geld, verder niks mis mee maar het is ook niet zielig.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook best het idee dat hij niet fair naar buiten is gewerkt bij Ajax.![]()
Beetje hetzelfde gegaan als met Serero volgens mij, buiten het elftal beland. Daarna bij een verlopen contract weggegaan. Verschil is dat ik bij Serero nooit een kwaad woord over Ajax heb gehoord. Nick heeft dit zelf gezegd en het backfired nu naar hem. En ja, dan kan ik daar best een beetje om lachenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook best het idee dat hij niet fair naar buiten is gewerkt bij Ajax.![]()
![]()
Was vooral dat ze hem een jaar eerder geen transfer lieten maken omdat hij per se moest blijven.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt het profvoetbal, z'n contract werd niet verlengd of ze wachtten er iig te lang mee en hij koos eieren voor z'n geld, verder niks mis mee maar het is ook niet zielig.Oh.![]()
Serero heeft ons zelfs nog de koppositie bezorgd dit seizoen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gegaan als met Serero volgens mij, buiten het elftal beland. Daarna bij een verlopen contract weggegaan. Verschil is dat ik bij Serero nooit een kwaad woord over Ajax heb gehoord. Nick heeft dit zelf gezegd en het backfired nu naar hem. En ja, dan kan ik daar best een beetje om lachen![]()
Wat een godaltijd al fan van geweest. Echt schandalig wel hoe Ajax toen met hem omging.
Oh.![]()
Ben benieuwd wat voor elftal er volgend jaar staat:
Onana
Veltman - Blind - Martinez - Tagliafico
Mazrauoi - vd Beek - Marin
Neres - Aankoop - Tadic
Je gaat flink wat creativiteit verliezen zonder Ziyech en Frenkie op het middenveld. Verder moet er dringend een nieuwe spits bij.![]()
was ik zaterdag een beetje over de klap van woensdag heen, zit ik met mijn dochtertje de fabeltjeskrant op netflix te kijken. Aflevering drie komt er een dj wat plaatjes draaien. " WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAY!!! BLAH BLAH BLAH"... traantje wegpinken......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tadic en Huntelaar als spitsen. Geef mij maar wat snelle buitenspelers.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef SuperFokker het volgende:
Onana
Neres - Aankoop - Tadic
Je gaat flink wat creativiteit verliezen zonder Ziyech en Frenkie op het middenveld. Verder moet er dringend een nieuwe spits bij.![]()
odegaard erbij op de flank en tadic in de spitsquote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef SuperFokker het volgende:
Onana
Neres - Aankoop - Tadic
Je gaat flink wat creativiteit verliezen zonder Ziyech en Frenkie op het middenveld. Verder moet er dringend een nieuwe spits bij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
#liefdagboekquote:Op maandag 13 mei 2019 13:56 schreef mokkiemok het volgende:
was ik zaterdag een beetje over de klap van woensdag heen, zit ik met mijn dochtertje de fabeltjeskrant op netflix te kijken. Aflevering drie komt er een dj wat plaatjes draaien. " WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAY!!! BLAH BLAH BLAH"... traantje wegpinken......![]()
Bande is er natuurlijk ook nog. Maar de vraag is hoe snel die weer een goed niveau gaat halenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic en Huntelaar als spitsen. Geef mij maar wat snelle buitenspelers.![]()
Onanaquote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef SuperFokker het volgende:
Onana
Neres - Aankoop - Tadic
Je gaat flink wat creativiteit verliezen zonder Ziyech en Frenkie op het middenveld. Verder moet er dringend een nieuwe spits bij.
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
Blind - Marin
Odegaard - Van de Beek - Neres
Tadic
Varela
Veltman - Magallán - Pierie - Sinkgraven
Schöne - Eiting
Traoré - Labyad - Bandé
Huntelaar
Scherpen
Dest - Schuurs - Botman - Salah-Eddine
Ekkelenkamp - Gravenberch
Kühn - Jensen - Lang
Danilo
Er mag dus nog wel wat bij voor op de flanken ja.Oh.![]()
Mazraoui op het middenveld was wel lekker hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
Blind - Marin
Odegaard - Van de Beek - Neres
Tadic
Varela
Veltman - Magallán - Pierie - Sinkgraven
Schöne - Eiting
Traoré - Labyad - Bandé
Huntelaar
Scherpen
Dest - Schuurs - Botman - Salah-Eddine
Ekkelenkamp - Gravenberch
Kühn - Jensen - Lang
Danilo
Er mag dus nog wel wat bij voor op de flanken ja.
Veltman doet het vooralsnog meer dan prima op rechts
en blind uit het centrum halen als de ligt vertrekt is wel een dubbele klap.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kindercompetities? Hij is zelf ook 16 ofzo he. Is voor hem hetzelfde als voor De Ligt tegen een Eredivisie speler spelen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in kindercompetities zegt dat vooralsnog weinig![]()
Denk dat dit wel het plan is eigenlijk, aangezien ze die Martinez gaan halen die qua stijl lijkt op Blind (goed kunnen opbouwen maar niet zo groot). En dan kan Blind meer zekerheid bieden op het middenveld en het spel daar verdelen, ook niks mis mee. Maar dan is een goede RCV erbij wel echt nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mazraoui op het middenveld was wel lekker hoor.
Veltman doet het vooralsnog meer dan prima op rechts
en blind uit het centrum halen als de ligt vertrekt is wel een dubbele klap.Oh.![]()
1.80 is een normale lengte hoor. Wij Nederlanders zijn heel lang, maar dat is niet de standaard ofzoquote:Op maandag 13 mei 2019 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel het plan is eigenlijk, aangezien ze die Martinez gaan halen die qua stijl lijkt op Blind (goed kunnen opbouwen maar niet zo groot). En dan kan Blind meer zekerheid bieden op het middenveld en het spel daar verdelen, ook niks mis mee. Maar dan is een goede RCV erbij wel echt nodig.![]()
![]()
ben benieuwd wanneer de berichten gaan komen. Na woensdag f5 op verweijquote:Op maandag 13 mei 2019 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dit wel het plan is eigenlijk, aangezien ze die Martinez gaan halen die qua stijl lijkt op Blind (goed kunnen opbouwen maar niet zo groot). En dan kan Blind meer zekerheid bieden op het middenveld en het spel daar verdelen, ook niks mis mee. Maar dan is een goede RCV erbij wel echt nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee, dan speel je toch tegen leeftijdsgenoten die nog niet helemaal ontwikkeld zijn qua groei en als je dan op fysiek leunt is het afwachten hoe het met de rest zit.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kindercompetities? Hij is zelf ook 16 ofzo he. Is voor hem hetzelfde als voor De Ligt tegen een Eredivisie speler spelen.
Ik zeg niet dat het niks gaat worden maar breed en sterk zijn is in de jeugd een groter voordeel dan eenmaal volwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |