Wat was de reactie?quote:
Het is maandagquote:Op maandag 13 mei 2019 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou me dan eerder ergeren aan die spatie.
In een van die filmpjes verteld hij ook, dat hij een nieuw paard aan het inrijden is. Wel leuk om te zien. Met de fiets ben je ook gebonden aan het fietspad. Nog steeds wel lekker om te fietsen, daar niet van. Het lijkt me ook dat wilde dieren iets minder snel vluchten als je op een paard zit.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds iedere keer zo fantastisch vinden dat zo een dier mee wil werken, zeker bij het rijden als je echt fijn op elkaar ingespeeld bent.Op buitenrit gaan vind ik ook heerlijk. Je komt op plekken die je te voet soms minder makkelijk, zeker in zo een tijdsbestek, mee zou kunnen pakken.
Over eten is meer info verkrijgbaar volgens mij, dus dat kom ik wel vaker tegen. Ook enig
Ja, maar is dat niet standaard bij de gemiddelde fokker?quote:
Bietje erboven hangenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik moet echt al een uur pissen als een paard. Maar ik weiger in de trein te gaan
.
Nou, het toeval wilde dat op het moment dat ik er wat van zei, ook net de conducteur binnen kwam toen die meid reageerde met 'dat bepaal ik zelf wel'.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat was de reactie?
[..]
Het is maandag.
[..]
In een van die filmpjes verteld hij ook, dat hij een nieuw paard aan het inrijden is. Wel leuk om te zien. Met de fiets ben je ook gebonden aan het fietspad. Nog steeds wel lekker om te fietsen, daar niet van. Het lijkt me ook dat wilde dieren iets minder snel vluchten als je op een paard zit.
Over eten is idd veel te vinden. Thuis ook een kookboek met periode recepten staan.
[..]
Ja, maar is dat niet standaard bij de gemiddelde fokker?
Ja en dan net over een wissel gaan of zoquote:Op maandag 13 mei 2019 11:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bietje erboven hangen. En de waterval loslaten.
Wel goed, anders had jij dat over je heen gekregen, misschien nog erger dan de conducteur.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het toeval wilde dat op het moment dat ik er wat van zei, ook net de conducteur binnen kwam toen die meid reageerde met 'dat bepaal ik zelf wel'.
En daar was de conducteur t dus niet mee eens.
Risico van het vak. Leef een beetje, weetje wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan net over een wissel gaan of zo.
Liever niet met zeik over m'n schoenenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef steelhead het volgende:
[..]
Risico van het vak. Leef een beetje, weetje wel.
Herman Finkers in de trein:quote:Op maandag 13 mei 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan net over een wissel gaan of zo.
Nu op Nederland 2: Coupé Verhalen.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef Samzz het volgende:
Toen ze dat zei stond er ook net een meneer op om zijn zegje te doen. Spannende momenten in de trein.
Popcorn erbij.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef Samzz het volgende:
Toen ze dat zei stond er ook net een meneer op om zijn zegje te doen. Spannende momenten in de trein.
Doekje erover tot ze blinken. Overal is wel een oplossing voor.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet met zeik over m'n schoenen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herman Finkers in de trein:
"Ik sta boven de wc in de trein. Ik zie de rails onder mij doorgaan. Ik groet Gerard."
Kon best een leuk programma wordenquote:
Heerlijke droge humorquote:Op maandag 13 mei 2019 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Herman Finkers in de trein:
"Ik sta boven de wc in de trein. Ik zie de rails onder mij doorgaan. Ik groet Gerard."
Je bent in Nederland ook wel gebonden aan ruiterpaden en verkeersregels enzo. En ivm bijvoorbeeld konijnenholen kun je ook niet zo maar even off road gaan op de heide ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef steelhead het volgende:
[..]
In een van die filmpjes verteld hij ook, dat hij een nieuw paard aan het inrijden is. Wel leuk om te zien. Met de fiets ben je ook gebonden aan het fietspad. Nog steeds wel lekker om te fietsen, daar niet van. Het lijkt me ook dat wilde dieren iets minder snel vluchten als je op een paard zit.
Over eten is idd veel te vinden. Thuis ook een kookboek met periode recepten staan.
Gat in de markt zeg ik!quote:Op maandag 13 mei 2019 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Kon best een leuk programma worden.
Idd, kan er hard om lachenquote:
Ik merk dat het leven buiten Zeeuws Vlaanderen wat spannender en dynamischer is.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:58 schreef Samzz het volgende:
Mooiquote:Karst Meijer van Herbarium Frisicum fietste zaterdag met zes mede-enthousiastelingen over het eiland toen hij het veld met 'bonte paardenbloemen' tegenkwam. "Er ging een schok door me heen", zegt hij tegen NU.nl "De euforie was groot."
Zit ook wel wat in natuurlijk. Aan konijnenholen niet gedacht.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent in Nederland ook wel gebonden aan ruiterpaden en verkeersregels enzo. En ivm bijvoorbeeld konijnenholen kun je ook niet zo maar even off road gaan op de heide ofzo.
Mijn ervaring is dat ook ja, zeker als je zelf geen parfumluchtjes etc. op doet.
Leuk, welk boek is dat?
Ligt eraan welke Axe denk ik. Ik gebruik Anarchy en die is nog vrij normaal.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in natuurlijk. Aan konijnenholen niet gedacht.
Geen parfum, dus gewoon eau de natural. Tegenwoordig voornamelijk deo van nivea en baardolie, maar dat is allemaal niet zo sterk. Hoef niet zo nodig 1km verder nog geroken te worden.
Vroeger wel van die gasten in de spellen winkel.. 28+ buiten en zeep+ deo hadden ze nog niet ontdekt. Spoot er altijd een lading Axe over ze heen. Maar Axe vind ik nu wel te aanwezig.
Er zal vast wel een uitzondering zijn, maar de meeste Axe is wel een behoorlijke geur bom. Al zullen zeker jongeren er ook wel te veel van gebruiken.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Axe denk ik. Ik gebruik Anarchy en die is nog vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |