Ik dacht dat jij een importbruidje mee zou nemen, dan hoef ik zelf nietquote:Op maandag 13 mei 2019 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo ga je volgende keer niet meer naar Thailand. ben je prima op je plek denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja ze stribbelde teveel tegen vreemd genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een importbruidje mee zou nemen, dan hoef ik zelf niet
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gisteren bumble aangemaakt in de hoop toch maar niet eenzaam en alleen te eindigenEn al leuke matches?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog maar 1/10 profiel joh. Ik ben daar niet zo goed in, dat duurt allemaal evenquote:
Ik heb nu 4 lekkere hapjes in de wacht staanquote:Op maandag 13 mei 2019 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1/10 profiel joh. Ik ben daar niet zo goed in, dat duurt allemaal even
Ze hebben nog niet door dat je de pics van Voe gebruikt in je profiel?quote:Op maandag 13 mei 2019 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 lekkere hapjes in de wacht staan
Wie?quote:Op maandag 13 mei 2019 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet door dat je de pics van Voe gebruikt in je profiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |