Wat een belediging.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mareczko is alsnog wel een beetje de nieuwe Kirsipuu.
Voor Kirsipuu?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel godverdomme, nu kan ik geen kutopmerkingen meer maken over Mareczko.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij cm gaan nu dus idioten bovenaan eindigen die Mareczko hebben gekozen terwijl dat nergens op slaat.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan is ook echt superkut trouwens. Zelfs fucking Mareczko zit hier vooraan maar die overhypte teringdwerg uit Australië is nergens te bekennen.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, omdat al die imbecielen boven je Mareczko hebben. Wat nogmaals, met alle respect, de keuze van een zwakzinnige is.
Ik was trouwens wel blij, ik had Mareczko vorig jaar met de FPCL.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen was ook geweldig mad in het topic weet ik nog.
Nog niet op rails gezetquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan je eerder zorgen maken om het ontsporende RockRacingN1Fans.
Ik kan mij dit nog goed herinneren, vooral omdat ik hem wel had.quote:
Je zou niet misstaan in Altrecht.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd sterke teksten.
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo aardig.quote:
Sorry geluid stond uit, vertel?quote:
Kinderen in kelders zijn in België wel een soort gemeengoed, dus dit is geen gekke gedachtequote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef VoMy het volgende:
Tering Jeroen, waarom weet je nooit eens iets. Hoe dan? Kan nog geen koe van een grasspriet onderscheiden. In welke kelder heeft hij de eerste 30 jaar van zijn leven doorgebracht?
Geen leuke grappen in Belgie....quote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef VoMy het volgende:
Tering Jeroen, waarom weet je nooit eens iets. Hoe dan? Kan nog geen koe van een grasspriet onderscheiden. In welke kelder heeft hij de eerste 30 jaar van zijn leven doorgebracht?
Dat is toch ook niet de bedoeling in dit subforum? In ESF ben ik wel heel aardig.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo aardig.
Jij bent nergens aardig.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet de bedoeling in dit subforum? In ESF ben ik wel heel aardig.
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef VoMy het volgende:
Daar zit je tussen gelijkgestemdenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet de bedoeling in dit subforum? In ESF ben ik wel heel aardig.
Ik zou me geen zorgen maken, die gaat echt nog wel naar huis.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:51 schreef Fretwork het volgende:
Hatsuyama morgen natuurlijk helemaal kapot, goed voor m'n Nostradamus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |