abonnement Unibet Coolblue
pi_186799265
dat ik een bierblikje naar je kop mag gooien en jij naar mij (op de vraag van maikel aan shel op wat ze er wil leggen dat ze niet gaat sporten morgenochtend)
  maandag 13 mei 2019 @ 00:14:25 #277
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_186799292
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:09 schreef snetje het volgende:
Shelley: Cees ging sporten in bed...

:')
Luchtfietsen......
  maandag 13 mei 2019 @ 00:15:12 #278
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186799304
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Gerrit was allang voor die gebeurtenissen verliefd op Shelly. Dat heeft niets te maken met zijn slappe houding en gedrag. Hij moest per se een camera, want daar ging hij duizenden euro's mee binnen slepen. :') Hij had er al snel genoeg van. Toen wilde hij presentator worden en organiseerde met Merel een Ranking de Utopianen. (wat ik leuk vond) Toen ging hij boksen....zijn inzet hebben we allemaal meegemaakt. Toen werd hij DJ........Dat hij de bitch/tampon van Jessie is geworden maakt hem niet beter of actiever. :N Hij is een jongen man, die niet weet wat hij wilt/kan/moet, maar probeert intelligent over te komen onder het mom dat hij student is en rechten heeft gestudeerd. Maar kort samengevat: heeft hij nog helemaal niets bereikt in het leven en in Utopia . En gezien zijn leeftijd is dat geen punt, maar zijn gebral over zichzelf en kritiek op anderen zeker wel. :Y
Tis helemaal niet erg, maar het is wel een dingetje
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_186799311
Brandon: Jens is Metro :7
  maandag 13 mei 2019 @ 00:16:02 #280
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186799319
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Merel miste haar papa zei ze tegen Cees. Sja, wie moet anders een nieuwe auto voor haar kopen. :)
Ook raar ..je hoort haar alleen maar over haar moeder en haar broertje ...nooit over vader ...maar wel dat hij een rijschool heeft en zich scheerde in bad...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_186799322
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:15 schreef chufi het volgende:

[..]

Tis helemaal niet erg, maar het is wel een dingetje
Ik zeg joh..... :P
pi_186799331
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:16 schreef snetje het volgende:

[..]

Ook raar ..je hoort haar alleen maar over haar moeder en haar broertje ...nooit over vader ...maar wel dat hij een rijschool heeft en zich scheerde in bad...
Ze heeft meer verteld. Hij kocht van alles voor haar, maar sinds een tijd heeft ze geen contact meer met hem.
  maandag 13 mei 2019 @ 00:17:42 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186799347
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef snetje het volgende:

[..]

De laatste weken van Joaquin zat Gerrit bij hem hoor..dat was iets wat Tim enorm stak...ik vind Gerrit sinds hij verliefd is geworden op die Shellebel ook een enorm ei geworden maar hoe hij daar en hier nu neer gezet wordt als een complete loser is ook niet oke... iedereen moet schijnbaar gewoon de bitch van Jessie hebben...
Hij is niet voor niets de bitch van Jessie. Zo'n loser is het.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 13 mei 2019 @ 00:18:06 #284
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186799350
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:03 schreef zodeju het volgende:

[..]

Die drie hebben prachtige plaatjes geleverd met die paarden, prachtige kleding en dat tot grote ergernis van de bewoners....heb toen best wel genoten.....His en Cris knapte zowat uit hun vel van ongeloof.....maar ja wat kan je zeggen Jeffrey kon het ook doen.....en dat vonden ze allemaal zo romantisch......werd door iedereen mee geholpen om er een mooi plaatje van te maken.
Ik vond dat toen al 3 x niets... :N Beter hadden ze toen ander acties uitgehaald..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_186799357
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef snetje het volgende:

[..]

De laatste weken van Joaquin zat Gerrit bij hem hoor..dat was iets wat Tim enorm stak...ik vind Gerrit sinds hij verliefd is geworden op die Shellebel ook een enorm ei geworden maar hoe hij daar en hier nu neer gezet wordt als een complete loser is ook niet oke... iedereen moet schijnbaar gewoon de bitch van Jessie hebben...
^O^ ^O^
Compleet mee eens. En ja hij was er voor Joa die laatste periode en dat heeft Joa enorm gewaardeerd.
Met Tim had Joa niets meer op het laatst. Hij hoefde Tim ook na Uto niet meer te zien. maar ik denk dat hij met Gerrit wel contact zal zoeken :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 13 mei 2019 @ 00:20:12 #286
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_186799375
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:18 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik vond dat toen al 3 x niets... :N Beter hadden ze toen ander acties uitgehaald..
Daar verschillen we al.......vond dat de mooiste actie in heel Utopia......en gedurfd ......
Onbegrijpelijk dat je bewoners kon weigeren op je verjaardag te komen in je eigen huis....en iedereen keek toe.....schandalig.
  maandag 13 mei 2019 @ 00:20:44 #287
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186799381
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Bitcoins bekijken op de pc?

Je kan zeggen wat je wil, maar Gerrit is echt geen student, wie of wat je er verder ook bij haalt.
Ah ja Jens en zijn bitcoins...en het maakt mij echt geen reet uit wat Gerrit nu wel of niet is ...als hij dan geen student is moet het ook niet steeds aangekaart worden ..op het moment zijn ze gewoon allemaal hoeren van Talpa... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_186799382
Ik denk dat ze naar bed moeten :7
pi_186799403
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij is niet voor niets de bitch van Jessie. Zo'n loser is het.
Dat is ook wel een dingetje. :Y
Mylene ziet het goed: Gerrit verandert steeds van persoonlijkheid, afhankelijk van met wie hij omgaat. Denk maar eens terug. :Y
  maandag 13 mei 2019 @ 00:22:22 #290
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186799404
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat was ook te achterlijk voor woorden in die tijd. Joaquin en Tim betaalden het uit eigen zak, maar die Jeffry kon alles maken en teerde op zak van de BV. En nee, hij heeft niets verdiend met dat slappe drankje van hem. :N
Bleek later ook nog allemaal open te staan nog...ja Joaquin was een echt boefje .. :') ik mis hem nog steeds daar...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_186799429
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:20 schreef zodeju het volgende:

[..]

Daar verschillen we al.......vond dat de mooiste actie in heel Utopia......en gedurfd ......
Onbegrijpelijk dat je bewoners kon weigeren op je verjaardag te komen in je eigen huis....en iedereen keek toe.....schandalig.
En als het nu zou gebeuren zouden velen het een geweldige actie vinden om Gerrit buiten te sluiten. En het allemaal heel terecht vinden en blabla.
Zoveel anders is hij niet als toen. Toen 'blufte' hij ook al over zijn eigen kunnen/ intellect of whatever.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186799440
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:20 schreef snetje het volgende:

[..]

Ah ja Jens en zijn bitcoins...en het maakt mij echt geen reet uit wat Gerrit nu wel of niet is ...als hij dan geen student is moet het ook niet steeds aangekaart worden ..op het moment zijn ze gewoon allemaal hoeren van Talpa... :')
Jessie bedoel je met bitcoins, neem ik aan? Hoeren van Talpa, te makkelijk. Ze hebben, neem ik aan, een eigen persoonlijkheid, zeker als ze enige mate van intelligentie bezitten.
Maar je een persoonlijkheid aannemen die je niet bent, getuigt daar iig niet van. :N
  maandag 13 mei 2019 @ 00:25:00 #293
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186799443
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Gerrit was allang voor die gebeurtenissen verliefd op Shelly. Dat heeft niets te maken met zijn slappe houding en gedrag. Hij moest per se een camera, want daar ging hij duizenden euro's mee binnen slepen. :') Hij had er al snel genoeg van. Toen wilde hij presentator worden en organiseerde met Merel een Ranking de Utopianen. (wat ik leuk vond) Toen ging hij boksen....zijn inzet hebben we allemaal meegemaakt. Toen werd hij DJ........Dat hij de bitch/tampon van Jessie is geworden maakt hem niet beter of actiever. :N Hij is een jongen man, die niet weet wat hij wilt/kan/moet, maar probeert intelligent over te komen onder het mom dat hij student is en rechten heeft gestudeerd. Maar kort samengevat: heeft hij nog helemaal niets bereikt in het leven en in Utopia . En gezien zijn leeftijd is dat geen punt, maar zijn gebral over zichzelf en kritiek op anderen zeker wel. :Y
Dit is wat ik ook verafschuw bij Gerrit. Hij deed ook voorkomen alsof er voor hem aardig gekapt is. Hell no. Hij gilde het hards. Je hoorde een enkele. Toen Jens draaide, deed hij niets. Toen hij draaide stond Jens te zingen en danen en het publiek te amuseren. Het was allemaal veel te zacht en zonder enige voorbereiding is het natuurlijk knudde. Als je hem hoort, heeft hij bijna een staande ovatie gehad en hij vond het pijnlijk voor Jens. Nou, ik denk eerder dat het publiek die rot muziek die ze draaien, niet leuk vond. Gerrit liegt tegen de klippen op. Hij vertelt vaker dingen die niet kloppen, maar met zo'n stelligheid dat je hem gelooft als je niet beter weet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186799451
Leipe shit ouwe
  maandag 13 mei 2019 @ 00:25:32 #295
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_186799455
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Gerrit was allang voor die gebeurtenissen verliefd op Shelly. Dat heeft niets te maken met zijn slappe houding en gedrag. Hij moest per se een camera, want daar ging hij duizenden euro's mee binnen slepen. :') Hij had er al snel genoeg van. Toen wilde hij presentator worden en organiseerde met Merel een Ranking de Utopianen. (wat ik leuk vond) Toen ging hij boksen....zijn inzet hebben we allemaal meegemaakt. Toen werd hij DJ........Dat hij de bitch/tampon van Jessie is geworden maakt hem niet beter of actiever. :N Hij is een jongen man, die niet weet wat hij wilt/kan/moet, maar probeert intelligent over te komen onder het mom dat hij student is en rechten heeft gestudeerd. Maar kort samengevat: heeft hij nog helemaal niets bereikt in het leven en in Utopia . En gezien zijn leeftijd is dat geen punt, maar zijn gebral over zichzelf en kritiek op anderen zeker wel. :Y
Tjonge Sam ..relax!! ..Sambal bij?.. ;)
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 13 mei 2019 @ 00:25:49 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186799459
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat is ook wel een dingetje. :Y
Mylene ziet het goed: Gerrit verandert steeds van persoonlijkheid, afhankelijk van met wie hij omgaat. Denk maar eens terug. :Y
Maar natuurlijk. Waarom doet hij zo achterlijk en met dat poppenkaststemmetje? Doet Jessie ook.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186799479
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit is wat ik ook verafschuw bij Gerrit. Hij deed ook voorkomen alsof er voor hem aardig gekapt is. Hell no. Hij gilde het hards. Je hoorde een enkele. Toen Jens draaide, deed hij niets. Toen hij draaide stond Jens te zingen en danen en het publiek te amuseren. Het was allemaal veel te zacht en zonder enige voorbereiding is het natuurlijk knudde. Als je hem hoort, heeft hij bijna een staande ovatie gehad en hij vond het pijnlijk voor Jens. Nou, ik denk eerder dat het publiek die rot muziek die ze draaien, niet leuk vond. Gerrit liegt tegen de klippen op. Hij vertelt vaker dingen die niet kloppen, maar met zo'n stelligheid dat je hem gelooft als je niet beter weet.
Er werd wel degelijk harder geklapt voor Gerrit dan voor Jens.
Dus nee hij verzint het niet. En dat was ook de 'maatstaf' voor de winnaar. Bij wie er het hardst geklapt werd
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186799483
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit is wat ik ook verafschuw bij Gerrit. Hij deed ook voorkomen alsof er voor hem aardig gekapt is. Hell no. Hij gilde het hards. Je hoorde een enkele. Toen Jens draaide, deed hij niets. Toen hij draaide stond Jens te zingen en danen en het publiek te amuseren. Het was allemaal veel te zacht en zonder enige voorbereiding is het natuurlijk knudde. Als je hem hoort, heeft hij bijna een staande ovatie gehad en hij vond het pijnlijk voor Jens. Nou, ik denk eerder dat het publiek die rot muziek die ze draaien, niet leuk vond. Gerrit liegt tegen de klippen op. Hij vertelt vaker dingen die niet kloppen, maar met zo'n stelligheid dat je hem gelooft als je niet beter weet.
dit dus ja _O_
  maandag 13 mei 2019 @ 00:27:29 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186799490
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze heeft meer verteld. Hij kocht van alles voor haar, maar sinds een tijd heeft ze geen contact meer met hem.
Ze heeft hem het armenhuis in gedreven. :+ _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186799494
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 00:25 schreef snetje het volgende:

[..]

Tjonge Sam ..relax!! ..Sambal bij?.. ;)
Huh wat? :?
Verder gaat het wel met je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')