Misschien was dat ook wel de inspiratie van OG3NEquote:Op maandag 13 mei 2019 11:11 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik voel me nu al 20 jaar ouder. Tegen de tijd dat het zaterdag is ben ik een veenlijk
Ja! Al die anderen die nu omhoog schieten zijn gewoon tijdelijke hypes.quote:
Zolang wij zaterdagavond maar de tijdelijke hype zijn, vind ik alles bestquote:Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Al die anderen die nu omhoog schieten zijn gewoon tijdelijke hypes.
Precies! Stel het touw van die bal knapt tijdens het optreden en valt op Duncans hoofd, dan hebben we toch een behoorlijke hype te pakken! Twitter zal ontploffen!quote:Op maandag 13 mei 2019 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang wij zaterdagavond maar de tijdelijke hype zijn, vind ik alles best
Kan ie wel the cracks fixen.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:40 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Precies! Stel het touw van die bal knapt tijdens het optreden en valt op Duncans hoofd, dan hebben we toch een behoorlijke hype te pakken! Twitter zal ontploffen!
Ja dan ga ik geen oog dichtdoen en de boel daarna weer opnieuw kijkenquote:Op maandag 13 mei 2019 12:01 schreef TLC het volgende:
Gaan we s'nachts het hele ESF terugkijken op tv als Duncan gewonnen heeft ?
(ik neem aan dat t weer helemaal herhaald gaat worden)
Hij heeft zo’n mooie lachquote:Op maandag 13 mei 2019 12:03 schreef Mlita het volgende:
Hij blijft ook zo lekker zichzelf ondanks alle hectiek
Om 01.50 uur. Zit nog een journaal en Studio Sport tussen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:01 schreef TLC het volgende:
Gaan we s'nachts het hele ESF terugkijken op tv als Duncan gewonnen heeft ?
(ik neem aan dat t weer helemaal herhaald gaat worden)
Klopt, daarnaast heb je dan nog het extra effect dat je na een goed optreden extra in de spotlight staat en momentum kunt pakken, de tijd van donderdag naar zaterdag is dan vrij kort.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen had ik sowieso een stuk fijner gevonden. Eerst de opluchting dat we door zijn op dinsdagavond (of de shock van niet, al hoeven we ons daar dit jaar niet druk om te maken); dan rustig de donderdagshow kijken om te zien wie onze concurrenten worden, voor ons gevoel nog even lekker uit kunnen kijken naar de finale met Nederland en dan heeft onze artiest ook wat meer rust tussendoor.
Wanneer we in de 2e semi zitten is het altijd eerst die semi op donderdag, dan vrijdag alweer de juryshow en zaterdag is het alweer voorbij.
Oh ik schrok, dacht dat je het heel erg slecht vondquote:Op maandag 13 mei 2019 12:14 schreef Nexum het volgende:
Ik heb net z'n rehearsal clip weer gekeken en ik voel hem heel erg. Niet dat ik moest huilen, maar ik voel de emotie echt heel goed, zijn stem is gewoon zo goed.
Misschien een beetje gek, maar ik gun het Cornald ook zo enorm als we zouden winnen dit jaar. Hij heeft zich jarenlang zo ingezet voor het Songfestival in jaren dat de populariteit echt heel ver te zoeken was en het nooit opgegeven.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:15 schreef superrmama het volgende:
Ook geweldig om Cornald zo happy en trots te zien
Helemaal niet gek hoor, ik heb dat ook heel sterk.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien een beetje gek, maar ik gun het Cornald ook zo enorm als we zouden winnen dit jaar. Hij heeft zich jarenlang zo ingezet voor het Songfestival in jaren dat de populariteit echt heel ver te zoeken was en het nooit opgegeven.
Nee klinkt helemaal niet gek.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien een beetje gek, maar ik gun het Cornald ook zo enorm als we zouden winnen dit jaar. Hij heeft zich jarenlang zo ingezet voor het Songfestival in jaren dat de populariteit echt heel ver te zoeken was en het nooit opgegeven.
Oe heb ik iets gemist? S.R. is dhr. Reetveger?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
En Jan is sinds gister ook wel een beetje in m'n achtig gestegen door z'n sneer naar S.R.
Had ie wat mij betreft alleen vorig jaar al moeten doen, na het derde zure stukkie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |