Ik heb het toch besproken? En als ze zegt dat ze 'zin' heeft als ze dronken is. Wat moet ik daar aan doen dan? Haar niet laten drinken? Tevens heb ik er geen problemen mee maar ja liever niet als mijn partner.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat het bespreekbaar is.. en dat je dus geen wantrouwen hoeft te hebben..
Maar je hoort liever gewoon niet en kijkt liever weg.. dat is ook prima.. maar zou niet mijn straatje zijn..
Ik geloof dat 80% van de mensen vreemd gaat... Dan lul ik er liever over..
Ik heb inmiddels al geaccepteerd dat bijna iedereen, mannen en vrouwen, maar zo trouw is als zijn/haar opties. Geen verbitterdheid, maar ik zie het gewoon om me heen. Of je moet een heel gelovig persoon willen, maar ja, die is dan weer loyaler aan de grote vent in de wolken. Die blijft niet bij jou, omdat jij zo geweldig bent, maar omdat het moet en diegene niet in de hel wil belanden. En of je bij zo'n iemand wil zijn, tja. Daarom dus gewoon je assets maximaliseren (uiterlijk, geld, carrière, persoonlijkheid etc.).quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat het bespreekbaar is.. en dat je dus geen wantrouwen hoeft te hebben..
Maar je hoort liever gewoon niet en kijkt liever weg.. dat is ook prima.. maar zou niet mijn straatje zijn..
Ik geloof dat 80% van de mensen vreemd gaat... Dan lul ik er liever over..
Is zeker zo ook in mijn kringen is het niet anders. Ken genoeg mensen die een relatie hebben met diegene met wie ze zijn vreemd gegaan. Zou het bijna maar accepteren.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al geaccepteerd dat bijna iedereen, mannen en vrouwen, maar zo trouw is als zijn/haar opties. Geen verbitterdheid, maar ik zie het gewoon om me heen. Of je moet een heel gelovig persoon willen, maar ja, die is dan weer loyaler aan de grote vent in de wolken. Die blijft niet bij jou, omdat jij zo geweldig bent, maar omdat het moet en diegene niet in de hel wil belanden. En of je bij zo'n iemand wil zijn, tja. Daarom dus gewoon je assets maximaliseren (uiterlijk, geld, carrière, persoonlijkheid etc.).
Iedereen heeft toch zin als ze dronken zijn? Dat is nou eenmaal mens eigen.. Daar kun je niets aan doen.. enkel doen alsof het geen waarheid is..quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:55 schreef Ziyech024 het volgende:
[..]
Ik heb het toch besproken? En als ze zegt dat ze 'zin' heeft als ze dronken is. Wat moet ik daar aan doen dan? Haar niet laten drinken? Tevens heb ik er geen problemen mee maar ja liever niet als mijn partner.
Ja, ach. Ik kan hier wel de moraalridder gaan uithangen, maar als ik een relatie had met mijn laatste crush en een paar weken later zou zo'n Instagram- of Victoria Secret-modelletje me een bericht sturen, dan is er ook een kans dat ik ga happen hoor. Niet voorgekomen trouwens, dus weet niet hoe ik in het echt zou reageren. Maar ik ben maar gewoon eerlijk over hoe ik er nu hypothetisch over nadenk en de meeste mannen zouden denk ik ook happen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:59 schreef Ziyech024 het volgende:
[..]
Is zeker zo ook in mijn kringen is het niet anders. Ken genoeg mensen die een relatie hebben met diegene met wie ze zijn vreemd gegaan. Zou het bijna maar accepteren.
Zeg ook niet dat ze geen zin mag hebben. Wil nog niet zeggen dat ze het dan ook maar moet doen met een ander?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zin als ze dronken zijn? Dat is nou eenmaal mens eigen.. Daar kun je niets aan doen.. enkel doen alsof het geen waarheid is..
Dat moet je aan haar vragen en niet aan mij..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef Ziyech024 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze geen zin mag hebben. Wil nog niet zeggen dat ze het dan ook maar moet doen met een ander?
Zou zeker waar kunnen zijn. Misschien dat ik op den duur maar moet accepteren dat het zo is. Maar ik ben nog niet zover dat ik het maar normaal ga vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik kan hier wel de moraalridder gaan uithangen, maar als ik een relatie had met mijn laatste crush en een paar weken later zou zo'n Instagram- of Victoria Secret-modelletje me een bericht sturen, dan is er ook een kans dat ik ga happen hoor. Niet voorgekomen trouwens, dus weet niet hoe ik in het echt zou reageren. Maar ik ben maar gewoon eerlijk over hoe ik er nu hypothetisch over nadenk en de meeste mannen zouden denk ik ook happen.
Heb de laatste tijd het gevoel alsof ik moet kiezen tussen vrijblijvende contacten of een vaste relatie, waarbij op mijn hoede moet blijven en constant het beste van mezelf moet laten zien, omdat de concurrentie nooit eindigt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:24 schreef Ziyech024 het volgende:
[..]
Zou zeker waar kunnen zijn. Misschien dat ik op den duur maar moet accepteren dat het zo is. Maar ik ben nog niet zover dat ik het maar normaal ga vinden.
Je naam op haar voorhoofd tattoeeren als ze dronken is helpt welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd het gevoel alsof ik moet kiezen tussen vrijblijvende contacten of een vaste relatie, waarbij op mijn hoede moet blijven en constant het beste van mezelf moet laten zien, omdat de concurrentie nooit eindigt.
Beetje rigoureus.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je naam op haar voorhoofd tattoeeren als ze dronken is helpt wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |