Ja. Duurde een beetje langquote:
quote:Kalfskop zo worden Delftenaren genoemd
Dat heb ik adriaan niet horen zeggen wel regelmatig dat hij buiten Gerrit zou meppenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Dylan: En dat hij iemand een steen in zijn gezicht wilde beuken...nou dat vind ik echt geen uitspraak voor Adje..SW..
Ah! Daar hebben we de opmerking waar Jessie het gisteren over had dat zoiets niet kan ..dat het überhaupt al in zijn hoofd opkwam vond Jessie al te ver gaan...
Heeft die ook gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Dylan: En dat hij iemand een steen in zijn gezicht wilde beuken...nou dat vind ik echt geen uitspraak voor Adje..SW..
Ah! Daar hebben we de opmerking waar Jessie het gisteren over had dat zoiets niet kan ..dat het überhaupt al in zijn hoofd opkwam vond Jessie al te ver gaan...
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef snetje het volgende:
Ik heb Kaylee 1 ding horen zeggen tegen Dylan. Het waren allemaal leuke mensen vandaag, maar ze had opmerking(en) gehad dat ze beter konden fluisteren. En daar snapte Kaylee helemaal niks van wat daar mee bedoeld werdquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn Kay en Dyl nog aangesproken over hun gedrag in het huisje?
stoeptegel laten kussen is iets anders als steen kapot slaan op iemand zijn hoofd. los van dat het beiden niet echt netjes isquote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.
Dingen als: Als ik buiten was geweest had hij tegen de stoeptegels gelegen (of zoiets)
En dat hij als hij buiten was een keer naar Groningen zou om Gerrit te pakken.
Dat vonden ze allemaal behoorlijk ver gaan en hadden het over de agressie van Adriaan en dat dat zo maar in eens ook daar zou kunnen gebeuren dat hij Gerrit een stoot geeft
Die opmerking zat achter een SL... ik hoorde Jessie er over klagen en door Dylan weten we nu wat er precies is gezegd..quote:Op zondag 12 mei 2019 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heb ik adriaan niet horen zeggen wel regelmatig dat hij buiten Gerrit zou meppen
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waar kan ik nalezen hoe te openen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]top! thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wow pin deze post ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zullen vast meerdere mensen blij mee zijn
Ik heb het recht om te bepalen!
kloptquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Die dylan is ook een oud wijf zeg.Franny uithoren of er een fitty was. En vertellen dat Gerrit had gehoord dat Adje iemand met een steen buiten zou bewerken. Dylan zegt dat adje dat nooit zou zeggen. Nou mensen kennis heeft Dylan dus niet want Adriaan heeft dit al een paar keer gezegd dat hij Gerrit buiten dit of dat had aangedaan.
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow pin deze post ergens![]()
zullen vast meerdere mensen blij mee zijn
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...quote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat zei Adriaan van de week. Verschillende keren dat soort dreigementen.
Dingen als: Als ik buiten was geweest had hij tegen de stoeptegels gelegen (of zoiets)
En dat hij als hij buiten was een keer naar Groningen zou om Gerrit te pakken.
Dat vonden ze allemaal behoorlijk ver gaan en hadden het over de agressie van Adriaan en dat dat zo maar in eens ook daar zou kunnen gebeuren dat hij Gerrit een stoot geeft
Ah oke, dat is lief van je! Topquote:Op zondag 12 mei 2019 20:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragen
Er was wel ooit een topic hiervoor, maar te ver gezakt denk ik
Ik zou dat kutwijf van hem met een blok beton over het hek tiefenquote:
Precies. Vond ik ook. Maar het is allemaal de schuld van Gerritquote:Op zondag 12 mei 2019 20:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien waag ik me er ook eens aan.....dit is duidelijk......quote:Op zondag 12 mei 2019 20:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Meestal gooi ik het in DM als ik het iemand zie vragen
Er was wel ooit een topic hiervoor, maar te ver gezakt denk ik![]()
Het lijkt wel alsof ze daar allemaal denken dat Gerrit op 1 staat in de popu poll..quote:Op zondag 12 mei 2019 20:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. Vond ik ook. Maar het is allemaal de schuld van Gerrit
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Misschien waag ik me er ook eens aan.....dit is duidelijk......
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze daar allemaal denken dat Gerrit op 1 staat in de popu poll..
Och jezus wat een sufkutje, nog dom ook!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb Kaylee 1 ding horen zeggen tegen Dylan. Het waren allemaal leuke mensen vandaag, maar ze had opmerking(en) gehad dat ze beter konden fluisteren. En daar snapte Kaylee helemaal niks van wat daar mee bedoeld werd
Neen zo ging dat niet Hij lachte als een boer die kiespijn had. en ja als je dan hoort dat Jessie en Gerrit dit niet deden voor de lol maar omdat ze boos waren, dus hem in de zeik nemen kan ik me voorstellen dat hij boos werd. Toen hij naar Gerrit liep vroeg hij in eerste instantie of hij wilde ophouden met prikken. Gerrit vond dat hij dit gewoon kon/mag doen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook een hele rare omslag in ene bij Adriaan ...eerst was er niets aan de hand en lachte Adriaan zelf ook mee om Gerrit..pas nadat Erik tegen Adriaan zei dat Jessie en Gerrit gefrustreerd bezig waren sloeg de knop om bij Adriaan ...en hoe agressief hij op Gerrit af kwam toen was gewoon niet normaal ...
Ja. Dat zei hij later dat hij lachte als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen zo ging dat niet Hij lachte als een boer die kiespijn had. en ja als je dan hoort dat Jessie en Gerrit dit niet deden voor de lol maar omdat ze boos waren, dus hem in de zeik nemen kan ik me voorstellen dat hij boos werd. Toen hij naar Gerrit liep vroeg hij in eerste instantie of hij wilde ophouden met prikken. Gerrit vond dat hij dit gewoon kon/mag doen.
[..]Die mag ik vast wel even overzetten naar de FAQ, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede vraag. Al eventjes niet gezien inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn Franny en Gerrit. Franny wilde de kant van Gerrit nog horen zei ze tegen dylan.
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die mag ik vast wel even overzetten naar de FAQ, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |