VADADADAFAGREYYYYSquote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Oto wil liever ergens gaan paffen waarschijnlijk
Ik vlak het niet uit eigenlijkquote:
Anders kan hij niet extra rapsy VERRADA VERRADA zingenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
zouden ze daar ook een rookhok hebben?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Hij mag gerust weer met me in een rookhok. Beviel prima.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag gerust weer met me in een rookhok. Beviel prima.
Oeh kinkyquote:Op zondag 12 mei 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag gerust weer met me in een rookhok. Beviel prima.
Kan ik op pagina 6 makkelijk de openingspost op vragen, of moet ik dan terug naar pagina 1.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:10 schreef Greys het volgende:
@:Dave ik weet niet wat je bedoelde in vorige topic.
quote:
Als ze er maar plezier in hebbenquote:
Zit je mobiel? Zo niet dan ff in ander tabblad de OP open laten maar anders weet ik het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan ik op pagina 6 makkelijk de openingspost op vragen, of moet ik dan terug naar pagina 1.
Als ik ergens met de muis over ga of zo, dat ie automatisch verschijnt?
william is that you?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:13 schreef Nexum het volgende:
KATE MILLER HEIDKE HONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
Die heeft Cyprus gejatquote:
Vandaar die paalquote:
twitter:escxtra twitterde op zondag 12-05-2019 om 19:12:24Oto Nemsadze storms the #OrangeCarpet as fast as Ron Huldai, the Mayor of Tel Aviv, tried to run down it.That is what I call dedication and enthusiasm.#Eurovision #DareToDream https://t.co/kvGJDRZvrK reageer retweet
Het is een heel snelle otoquote:Op zondag 12 mei 2019 19:15 schreef Greys het volgende:
twitter:escxtra twitterde op zondag 12-05-2019 om 19:12:24Oto Nemsadze storms the #OrangeCarpet as fast as Ron Huldai, the Mayor of Tel Aviv, tried to run down it.That is what I call dedication and enthusiasm.#Eurovision #DareToDream https://t.co/kvGJDRZvrK reageer retweet
Dat doen die interviewers de hele tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |