Gal Gadot komt langs in de finale, maar die hadden ze het moeten laten presenterenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef Dave het volgende:
Is dit de leukste die ze konden vinden? Lachen man.
Dat kijkt wel wat relaxter jaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik weet nog dat we vorig jaar bang waren dat Waylon onhandige dingen zou gaan zeggenHoeven we nu met Duncan niet bang voor te zijn. Hoogstens een paar keer "You know what I mean".
Ja maar vorig jaar mocht publiek op iets meer afstand ook meekijken volgens mij. Het ziet er nu wel heel leeg uit.quote:
KALISPERMAAAAAquote:Op zondag 12 mei 2019 18:20 schreef Amarinthe het volgende:
Het is iig lekker awkward zoals altijd <3
Zij is heel de reden dat het songfestival daar is. Mag ze op zich wel uitgenodigd worden voor de openingsceremonie, vind je nietquote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef molloot200 het volgende:
OH waarom is Netta er? HEt gaat toch om de nieuwe mensen
Eurovision 2019 is ook niet voor publiek ingericht.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar mocht publiek op iets meer afstand ook meekijken volgens mij. Het ziet er nu wel heel leeg uit.
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Eurovision 2019 is ook niet voor publiek ingericht.
Waarschijnlijk ook vanwege veiligheidquote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef justnathan321 het volgende:
@:greys Er is plaats voor slechts 1000 man. De rest vh plein is gewoon afgesloten. (Wss voor de limo’s)
Hoeveel landen zitten er in Australië?quote:
Dit is Israël 1991quote:
Waar ken je dat van?quote:
soms iddquote:Op zondag 12 mei 2019 18:23 schreef Momo... het volgende:
Is de stream bij jullie ook aardappelkwaliteit?
Lastigquote:
GEEN WIDESHOTSquote:Op zondag 12 mei 2019 18:24 schreef Dave het volgende:
Deze beelden zijn nu al beter dan welke uit de rehearsal clips.
Israël 1991quote:Op zondag 12 mei 2019 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ken je dat van?
Ik vind het echt leuk! We moeten zorgen dat Henk dit heeft donderdag!
Ja heb nog weinig wide shots gezienquote:Op zondag 12 mei 2019 18:24 schreef Dave het volgende:
Deze beelden zijn nu al beter dan welke uit de rehearsal clips.
Dat kan je ruim interpreteren.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:26 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik dacht dat live een must was bij t songfestival...![]()
Nee niet meer. Want dat stokte en haperde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |