Normaal doenquote:
Hmm oké oké. Beetje karig welquote:
Oké is goedquote:
Ge doet maarquote:
Zal wel meevallenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn haar wassen, als ik over een half uur niet terug ben, ben ik gestorven onder de douche
Primaquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat moest van jou zeg je net, ik zeg alleen dat dat ook het geval is
fingers crossedquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn haar wassen, als ik over een half uur niet terug ben, ben ik gestorven onder de douche
zal ik je wijffie zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een wijffie nodig die voor me kookt
@Flamarandequote:Op zondag 12 mei 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een wijffie nodig die voor me kookt
Ow Wowquote:Op zondag 12 mei 2019 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje dood, het was echt fantastisch, iedereen op de tribune was echt gigantisch nerveus omdat we te slecht aan het spelen waren om die 3 dubbeldekkers van west brom weg te spelen. En toen bij die penal was het echt bizar, normaal zijn het alleen de tribunes achter de goals waar mensen rijen naar beneden vallen, maar nu op de "familietribunes" ging het ook helemaal los, ben mijn stem ook een beetje kwijt.
denk dat de sfeer tegen de blues wel beter was, zeker met die goal van Huttonquote:Op zondag 12 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ow Wowvette shit. Komt een hoop los bij zulke wedstrijden, heb je ooit zo’n sfeer gehad daar?
Ook na die pingel binnen 5 min weer ofniet 👌
de penal was trouwens de 2equote:Op zondag 12 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ow Wowvette shit. Komt een hoop los bij zulke wedstrijden, heb je ooit zo’n sfeer gehad daar?
Ook na die pingel binnen 5 min weer ofniet 👌
hopelijk halen ze carlos solerquote:Op zondag 12 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker nog een jaar door met smeagol
Wil volgend jaar Arsenal - Villa zien is dat begrepenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat de sfeer tegen de blues wel beter was, zeker met die goal van Hutton
rustig aan, er zit al genoeg druk opquote:Op zondag 12 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil volgend jaar Arsenal - Villa zien is dat begrepen
Is dat wat jaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hopelijk halen ze carlos soler
tegen west brom wel groot, west brom moet nu wat meer gaan voetballen en dat ligt ons beter. Alleen de finale tegen (waarschijnlijk) Leeds kan echt alle kanten op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |