Mss kom je mij tegenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hopelijk tref ik op Tinder betere mannen.
Hamburgerquote:Op zondag 12 mei 2019 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt al gezegd dat je besteld hebt, natuurlijk wil ik dan weten wat dat dan is
Alleen tieten is voldoendequote:Op zondag 12 mei 2019 19:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Durf nog steeds geen foto te plaatsen.
Please.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar crip zei dat het allemaal vriendschappelijk was en dat er van haar kant geen interesse was maarja of je dat kunt geloven...
Hoezo verkeerdequote:Op zondag 12 mei 2019 19:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hamburger
Blijkbaar verkeerde maar ga er toch van genieten
quote:Op zondag 12 mei 2019 19:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Durf nog steeds geen foto te plaatsen.
Met watquote:
Che vertelde dat op Tinder serieuze vrouwen zaten.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook wel weer zin in seks, ff tinder weer installeren
Ahahah as ifquote:Op zondag 12 mei 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Che vertelde dat op Tinder serieuze vrouwen zaten.
Nee gewoon verkeerde burger gekozen :squote:Op zondag 12 mei 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde
Is deze vierkant haha
Heel schattig, maar waarom ben je nog zo verzuurd over chequote:
Hoe heb je bij zo’n lul kunnen zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 19:22 schreef Cronometer het volgende:
Zo srs dat hij ook Tinder had ten tijde van zijn relatie hihi.
Hoelang denk je dat het geleden is?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel schattig, maar waarom ben je nog zo verzuurd over che
Geen idee, vertelquote:
quote:
Jij kan daar verandering in brengen meidquote:Op zondag 12 mei 2019 19:31 schreef Cronometer het volgende:
Mis die stellen met ruzie op fok verhalen
Oh nee ik ga straks pas op mijn gemak een natuurfilm uitkiezen zodat ik lekker kan slapenquote:
Een wat?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee ik ga straks pas op mijn gemak een natuurfilm uitkiezen zodat ik lekker kan slapen
Eentje van BBC?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee ik ga straks pas op mijn gemak een natuurfilm uitkiezen zodat ik lekker kan slapen
Snap ik.quote:
Bijvoorbeeld ja hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Snap ik.
Zit je klaar met de broek op de enkels en dan zie je ineens nijlpaarden en olifanten
Sorry ik ben nog een beetje dood, het was echt fantastisch, iedereen op de tribune was echt gigantisch nerveus omdat we te slecht aan het spelen waren om die 3 dubbeldekkers van west brom weg te spelen. En toen bij die penal was het echt bizar, normaal zijn het alleen de tribunes achter de goals waar mensen rijen naar beneden vallen, maar nu op de "familietribunes" ging het ook helemaal los, ben mijn stem ook een beetje kwijt.quote:
Watquote:
Normaal doenquote:
Hmm oké oké. Beetje karig welquote:
Oké is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |