22 jaar gebukt onder een dictator, waarvan we de laatste 10 jaar kapot zijn gemaakt. Het gaat nu pas beginnen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
22 jaar gebukt onder een dictator, waarvan we de laatste 10 jaar kapot zijn gemaakt. Het gaat nu pas beginnen.
Je zei die dikke Turkquote:Op zondag 12 mei 2019 18:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat die quote dan zien dat ik jou dik noem
Wss heb jij in een super lange relatie gezeten en heeft je vriendin altijd gekooktquote:Op zondag 12 mei 2019 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben er niet zo vaak te vinden
Toen stond ik ook vaak te koken hoor hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wss heb jij in een super lange relatie gezeten en heeft je vriendin altijd gekookt
Zit wel verschil in keukenprinses en geen ei kunnen bakken zodat je alles moet bestellenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, daarom heb ik vandaag weer besteld
Nu ga je te verquote:Op zondag 12 mei 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel verschil in keukenprinses en geen ei kunnen bakken zodat je alles moet bestellen
Nu kan ik t eindelijk los laten.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja dat kan, sorry als je je daardoor beledigt voelt
Nou che_ zegt dat ie kan koken maar liegt.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:51 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen kan koken, zo moeilijk is een recept volgen niet
Maar niet iedereen heeft er zin in dus zeggen ze maar ik kan niet koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |