22 jaar gebukt onder een dictator, waarvan we de laatste 10 jaar kapot zijn gemaakt. Het gaat nu pas beginnen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
22 jaar gebukt onder een dictator, waarvan we de laatste 10 jaar kapot zijn gemaakt. Het gaat nu pas beginnen.
Je zei die dikke Turkquote:Op zondag 12 mei 2019 18:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat die quote dan zien dat ik jou dik noem
Wss heb jij in een super lange relatie gezeten en heeft je vriendin altijd gekooktquote:Op zondag 12 mei 2019 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben er niet zo vaak te vinden
Toen stond ik ook vaak te koken hoor hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wss heb jij in een super lange relatie gezeten en heeft je vriendin altijd gekookt
Zit wel verschil in keukenprinses en geen ei kunnen bakken zodat je alles moet bestellenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, daarom heb ik vandaag weer besteld
Nu ga je te verquote:Op zondag 12 mei 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel verschil in keukenprinses en geen ei kunnen bakken zodat je alles moet bestellen
Nu kan ik t eindelijk los laten.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja dat kan, sorry als je je daardoor beledigt voelt
Nou che_ zegt dat ie kan koken maar liegt.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:51 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen kan koken, zo moeilijk is een recept volgen niet
Maar niet iedereen heeft er zin in dus zeggen ze maar ik kan niet koken
Was er überhaupt wel iets wat hij wel goed konquote:Op zondag 12 mei 2019 18:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou che_ zegt dat ie kan koken maar liegt.
Che wil wss indruk maken laat hemquote:Op zondag 12 mei 2019 18:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou che_ zegt dat ie kan koken maar liegt.
Ja. Liegenquote:Op zondag 12 mei 2019 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was er überhaupt wel iets wat hij wel goed kon
Bedankt voor dit inzichtquote:Op zondag 12 mei 2019 18:51 schreef SideEffect het volgende:
Iedereen kan koken, zo moeilijk is een recept volgen niet
Maar niet iedereen heeft er zin in dus zeggen ze maar ik kan niet koken
quote:
Wat is er gebeurd tussen hem, crip en jouquote:
Klopt drm kook ik ook nooitquote:Op zondag 12 mei 2019 18:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet dat ie chefkok is. Moet zeggen dat mannen beter koken.
Dit is een juicy storyquote:Op zondag 12 mei 2019 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen hem, crip en jou
I see what you did there hahahahaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen hem, crip en jou
Watquote:
Heeft ie crip gezwieptquote:
Ook datquote:Op zondag 12 mei 2019 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongehoord als ik jou moet geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |