Hey bedankt jij ook straks he hahaquote:
Haha ja weet ik, eerst ff eten toch hahaquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, eerst ff eten toch haha
Deel recept danquote:Op zondag 12 mei 2019 18:04 schreef Chloroform het volgende: Mn lasagne zit in de oven, nu al zin in
Wacht dan gewoon even met de TTquote:Op zondag 12 mei 2019 18:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen nog de kampioen van heel Europa worden
quote:
Neuhquote:Op zondag 12 mei 2019 18:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon even met de TT
Ajax had het verdiend in dit geval
Ui fruiten, gehakt erbij, paprika en courgette erbij, basilicum, oregano, chilipoeder, paprikapoeder, knoflook, tomatenblokjes erbij, bak die shit. Lagen maken met lasagnebladen in ovenschaal, shitload kaas erop en dan in de ovenquote:
Hmm nee dan is die van mij beterquote:Op zondag 12 mei 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ui fruiten, gehakt erbij, paprika en courgette erbij, basilicum, oregano, chilipoeder, paprikapoeder, knoflook, tomatenblokjes erbij, bak die shit. Lagen maken met lasagnebladen in ovenschaal, shitload kaas erop en dan in de oven
Wat is jouw recept danquote:Op zondag 12 mei 2019 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm nee dan is die van mij beter
Maar bedankt voor het delen
Te veel om te typen. Maar zit ook bechamelsaus en mozarella bij.quote:
Vind bechamelsaus niet echt lekkerquote:Op zondag 12 mei 2019 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Te veel om te typen. Maar zit ook bechamelsaus en mozarella bij.
Ik hou meer van uitgebreide recepten
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Absolute pro tip, ik gebruik lamsgehakt voor lasagne, maakt het wat ziltiger.
Hey mooie manquote:Op zondag 12 mei 2019 18:21 schreef HPLC het volgende:
Haha na al die miljoenen weer geen titel, wat een losers
Rook het ook naar bejaarden?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:22 schreef Le_Professeur het volgende:
40 jarig huwelijksfeest was echt tyffussaai
Hahah @Vanillekwarkquote:Op zondag 12 mei 2019 18:21 schreef HPLC het volgende:
Haha na al die miljoenen weer geen titel, wat een losers
Je hebt nog nooit lasagne gemaakt. Pls.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Zelf maken is sws beter dan zo'n poedermix
Hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit lasagne gemaakt. Pls.
Nee maar het grootste deel ken je niet en er werd nauwelijks gezopen. Had wel een klik met een oudje.quote:
Geen kampioenschap hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
False narrative gecreeerd door bittere lui van mindere ploegen, die jaloers zijn op de ontwikkeling die LFC doormaakt![]()
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot bepaalde ploegen, heeft LFC ook enorm veel verkocht. Net spend is gewoon harstikke gezond
Laat die quote dan zien dat ik jou dik noemquote:Op zondag 12 mei 2019 18:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit lasagne gemaakt. Pls.
Wat is jouw receptquote:
Gewoon Europese finale gehaald hoor voor het eerst in 13 jaar 💪quote:Op zondag 12 mei 2019 18:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1 juni wel![]()
Maar het zegt veel over je mindset als Arsenal-fan.
Wij ook weer voor het eerst sinds vorig jaarquote:Op zondag 12 mei 2019 18:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon Europese finale gehaald hoor voor het eerst in 13 jaar 💪
Meen jequote:Op zondag 12 mei 2019 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wij ook weer voor het eerst sinds vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |