Wat zij zegtquote:
Daarom ga je dan ook sneller je wil zo snel mogelijk je helmmuts weer afquote:Op zondag 12 mei 2019 17:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
ik heb wel eens geprobeerd een klein baardje te groeien. Ik snap echt niet hoe mensen dat uithouden, jeukt als den tering, laat staan dat je ermee in zo'n bivakmuts/racehelm zit. Ik zou denk ik knettergek van het gekriebel worden =\
Dan heb je de prijzen uit de Nascar nog niet gezien, die slaan alles...quote:
Een kreeft of een pistool ofzo bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb je de prijzen uit de Nascar nog niet gezien, die slaan alles...
5/100ste is niet 'om de oren rijden'.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, deze race absoluut niet. Maar in de vorige twee kwalificaties en de race wel.
Zo danquote:
Is wel goed voor je lijnquote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga maar eens een andere provider nemen denk ik, ik word misselijk van dat Ziggo.
"Deze is lekker hè." Of zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:09 schreef Sunri5e het volgende:
Benieuwd naar de vragen van Jack aan Max. Ow wacht, Jack stelt geen vragen.
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga maar eens een andere provider nemen denk ik, ik word misselijk van dat Ziggo.
Zoiets als een sjoemeldiesel achterin bedoel je? Daar mochten ze niet alleen hun punten van houden maar ook mee doorgaan. Zelfs met te zachte banden aan de start verschijnen was geen reden voor diskwalificatie.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:07 schreef tja77 het volgende:
Zou wat zijn als zou blijken dat Mercedes met iets illegaals zou rijden en uit het kampioenschap zou worden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |