abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186788593
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:44 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat kan inmiddels wel een andere betekenis hebben. Net als we jaren dachten dat het sneeuwde in de troonzaal, terwijl we nu wel weten dat het as moet zijn :Y
Zou kunnen idd.
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:47 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Daar komen D en D echt niet op terug hoor.
Insert:

While Dany kinda forgot about Khal Drogo and her vision of them being together again :+
mag het weten
  zondag 12 mei 2019 @ 18:48:53 #52
37887 Dauthi
Progressive
pi_186790024
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat het allemaal alleen maar kut is en niet meer van te genieten is ;)
Hoe kan je er van genieten wanneer er in episode nog maar 2 goede scenes zijn?

Ik weet niet wat me meer verbaasd, het schrijfwerk van de afgelopen seizoenen of de mensen, die dit goed vinden.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zondag 12 mei 2019 @ 20:07:03 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186792255
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 14:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat dit alleen jouw mening is je moet ophouden het als een feit te verkondigen, echt zwaar annoying.
Het is geen mening dat ze overduidelijke fouten maken zoals "Gendry Rivers" of het verplaatsen van Kings Landing omdat het beter uitkomt om er een battle te houden. Of dat Euron zich blijkbaar veel te makkelijk kan verstoppen achter een rots. Of dat Bronn zijn dreigement nooit goed zou moeten uitpakken als je logisch nadenkt.
Oh.
  zondag 12 mei 2019 @ 20:08:14 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186792292
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het wordt ons wel moeilijk gemaakt. Ik zou op basis van dit seizoen als stand-alone serie hooguit een vijf / zes geven en misschien niet eens verder kijken als het niet het einde was.
Ik vind het een 3/10 tot nu toe.

Aflevering 1 & 2 gingen nog wel (op wat matige dialogen na) maar 3 en 4 zijn echt heel slecht.
Oh.
  zondag 12 mei 2019 @ 20:12:42 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186792383
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is geen mening dat ze overduidelijke fouten maken zoals "Gendry Rivers" of het verplaatsen van Kings Landing omdat het beter uitkomt om er een battle te houden. Of dat Euron zich blijkbaar veel te makkelijk kan verstoppen achter een rots. Of dat Bronn zijn dreigement nooit goed zou moeten uitpakken als je logisch nadenkt.
Dat zijn voor mij geen dingen waar ik me zo enorm aan stoor dat het niet leuk is om te kijken

Vind ik die dingen slordig? Ja dat wel of soms zelfs idd dom maar dat doet niet dat het gelijk een domme kutserie is die de moeite niet waard is, en soms doe je net alsof dat nu ineens wel zo is :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 mei 2019 @ 20:17:55 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186792540
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat zijn voor mij geen dingen waar ik me zo enorm aan stoor dat het niet leuk is om te kijken

Vind ik die dingen slordig? Ja dat wel of soms zelfs idd dom maar dat doet niet dat het gelijk een domme kutserie is die de moeite niet waard is, en soms doe je net alsof dat nu ineens wel zo is :P
Nja eigenlijk is dit wel zo het laatste seizoen vind ik omdat er teveel zaken achter elkaar zitten die niet kloppen en de interne logica niet respecteren. Als dit het niveau was van seizoen 1 had HBO er heel snel de stekker uitgetrokken.
Oh.
pi_186792965
Yara zal de komende aflevering wel uit het niets de boel komen reden op 1 of andere magische manier.
pi_186795327
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
Als jullie mochten kiezen, welke Mad Queen heb je dan liever op de troon? Dany of Cersei?
Cersei. Die doet tenminste niet zo ontiegelijk hypocriet over haar tirannie. Ook weinig behoefte aan draken in m'n stad, als gewone burger.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186795388
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Cersei. Die ziet alles buiten de Red Keep als vijand en zou heel Westeros af laten branden als ze haar positie ermee kon redden, maar die pretendeert tenminste ook niks anders. Danaerys doet alsof ze de beschermheilige van Westeros is, terwijl het volk geen fuck om haar geeft en ze links en rechts mensen in brand steekt omdat ze niet voor haar knielen of met het verkeerde clubje worden geassocieerd.
Dit ja.
pi_186795530
#TeamCersei
Maar met Jaime of Euron naast d'r zijde?
pi_186795621
quote:
5s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat voor einde zouden jullie het liefst zien?
Varys op de troon.
  zondag 12 mei 2019 @ 21:50:22 #62
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186795757
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:45 schreef Poes. het volgende:
#TeamCersei
Maar met Jaime of Euron naast d'r zijde?
Verstandshuwelijk met Euron en Jaime on the side, net zoals vroeger met Bobby B. Zou wel mooi zijn als alles weer gewoon eindigt zoals het begon, inclusief buitenechtelijke kroost van Jaime als troonopvolger.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186795806
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Verstandshuwelijk met Euron en Jaime on the side, net zoals vroeger met Bobby B. Zou wel mooi zijn als alles weer gewoon eindigt zoals het begon, inclusief buitenechtelijke kroost van Jaime als troonopvolger.
Dat klinkt allemaal bizar romantisch :@
pi_186795873
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal bizar romantisch :@
Wat? Doe nor-maal! :D
pi_186795882
quote:

[..]

Harnas wat niet meer werkt als een zombie er in steekt.

Herinner me nog die bazenscene uit seizoen 1 waar hij een dothraki compleet afslacht nadat hij heel casual dat gekromde zwaard met zijn harnas opvangt.

Zo enorm veel zaken die hartstikke inconsistent zijn. Vraag me nog steeds af waar die enorme ketting vandaan kwam en hoe ze die dode draak er onder het ijs aangehaakt hebben.
pi_186795940
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Wat? Doe nor-maal! :D
Erg hè _O-
pi_186795947
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 20:34 schreef opreis het volgende:
Yara zal de komende aflevering wel uit het niets de boel komen reden op 1 of andere magische manier.
Duh. Die heeft net als Euron ook in no-time een nieuwe vloot van niet-bestaande bomen gebouwd.
pi_186796146
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:55 schreef Poes. het volgende:

[..]

Erg hè _O-
Beetje maar ;)
pi_186796236
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 21:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Duh. Die heeft net als Euron ook in no-time een nieuwe vloot van niet-bestaande bomen gebouwd.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:32:36 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186797224
quote:

[..]

Wat is er mis met Gendry Rivers dan?
Laffe huichelaar
  zondag 12 mei 2019 @ 22:39:29 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186797441
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is er mis met Gendry Rivers dan?
Gendry was nooit erkend door Robert en heeft dus net als andere commoners geen achternaam.

En zelfs als hij dat wel was had zijn achternaam 'Waters' geweest omdat hij is geboren in Kings Landing in The Crownlands. Dus het is op alle onderdelen gewoon compleet fout.
Oh.
  Forum Admin zondag 12 mei 2019 @ 22:40:09 #72
35723 crew  GGMM
pi_186797459
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gendry was nooit erkend door Robert en heeft dus net als andere commoners geen achternaam.

En zelfs als hij dat wel was had zijn achternaam 'Waters' geweest omdat hij is geboren in Kings Landing in The Crownlands. Dus het is op alle onderdelen gewoon compleet fout.
Dat las ik ook ergens ja. (zelf was dat me niet opgevallen tbh)

Maar ja, dat is mega dom.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:43:43 #73
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186797542
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat las ik ook ergens ja. (zelf was dat me niet opgevallen tbh)

Maar ja, dat is mega dom.
Het haalde mij meteen uit de aflevering, net als dat hij daarna op een hele moderne manier dat aanzoek deed.
Oh.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:47:11 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186797620
quote:
5 manieren waarop Game of Thrones dit seizoen nog kan redden

Het laatste seizoen van Game of Thrones krijgt veel kritiek. Fans zien met lede ogen aan hoe hun liefde voor de serie verandert in een vurige haat. Toch kan dit desastreuze seizoen van Game of Thrones nog gered worden, op de volgende vijf manieren.

1. Maak alle hoofdpersonages dood en focus volledig op die witte wolf van Jon Snow
De kritiek op dit seizoen valt grofweg op te delen in twee punten: er gaan te weinig hoofdpersonen dood en witte wolf Ghost kreeg geen waardig afscheid. Dat is allebei eenvoudig op te lossen: maak iedereen dood en focus je de laatste twee afleveringen volledig op Ghost terwijl hij rondjes achter zijn eigen staart aan rent en ruikt aan zijn eigen drollen.

2. Laat de industriële revolutie aanbreken in Westeros
Westeros bevindt zich al duizenden jaren in een feodaal tijdperk, maar als de industriële revolutie aanbreekt zullen de verhoudingen tussen personages volledig veranderen. Werkplaatsen worden grootschalige fabrieken, herbergen worden co-working spaces, iedereen krijgt smartphones en niemand heeft nog interesse in heerschappij omdat ze de hele dag naar Game of Thrones zitten te kijken.

3. Geef het verhaal nog tachtig twists
Als je de kijkers helemaal lamslaat met onverwachte wendingen die ze niet begrijpen, gaan ze vanzelf denken dat het goed is. We geven alvast een voorzetje: Sean Bean blijkt The Mountain te zijn, Littlefinger is Sean Bean, de verloren Starbucksbeker was van de Night King en Podrick kan met draken praten. De draak vertelt hem dat hij Danaerys nooit echt als zijn moeder heeft gezien, Bran was heimelijk verliefd op de Night King, Tyrion is niet echt een dwerg maar liep al 8 seizoenen op zijn knieën en het was eigenlijk allemaal een droom. Wow. Die zagen ze niet aankomen.

4. Zet zoveel Starbucksbekers in beeld dat niemand kan zien wat een waardeloos script je geschreven hebt
Een van de problemen van dit seizoen is dat de kijkers kunnen zien hoe slecht het is. Als de makers het hele scherm vol zetten met Starbucksbekers nemen ze dat probleem weg. Wie zit daar nou opeens op de troon terwijl daar in het verhaal nooit echt aanleiding voor is geweest? Geen idee, er staan honderd frappuccino’s voor.

5. Geef de mensen wat ze willen: een twee uur durende orgie van geneuk en geweld met Pod
Een meesterzet van de makers zou zijn om de kijkers puur te geven wat ze willen: een twee uur durende orgie van geweld en seks, waarbij Pod afwisselend de overgebleven personages onthoofd, danwel penetreert. Pod zegt daarbij: “Is dit wat je wilde? Huh? Dit is toch wat je wilde? Kijk dan: dit is wat je wilde.”
https://speld.nl/2019/05/(...)zoen-nog-kan-redden/
Oh.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:49:22 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186797666
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het eerste heb je ongelijk in. Het klopt dat alleen bastaards van lords de bastaardachternaam mag gebruiken, maar als je hem niet als erkend bastaard ziet, kan je hem geen erkende zoon maken. Voor de queen hem Baratheon noemde, was hij geen Baratheon. Voor ze hem een bastaardnaam noemde, had hij die ook niet.

Een beetje raar dat je ervan uitgaat dat hij zo niet heet omdat hij niet erkend is als bastaard, terwijl hij een zin later erkend wordt als erfgenaam. Het eerste moest gebeuren, anders kon het tweede niet. Dat is dus geen inconsistentie. Tenzij je naar fouten aan het zoeken bent, dan is dat natuurlijk een leuke verklaring :)

Over het tweede durf ik niets te zeggen, ik weet niet waar hij in de serie geboren is.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')