quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou jou toch niet zonder update laten
Oke ja dat van die gesprongen bloedvaatjes was iets wat ik in dit topic las en wel geloofde. En nee ik leef nog gelukkig, als ik aan een erge verkoudheid sterf verlies ik een weddenschap dus blij om dat ik deze heb overleefdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]![]()
Ik zag je overigens wel laten posten hoor, dus wist dat je niet dood waswas benieuwd naar de afloop, aangezien ik dit zelf ook een tijd heb gehad. Bij mij gooiden ze het ook op gesprongen bloedvaatjes.
Ben trouwens vrijwel helemaal beter nu. Bedoel 95% weer, voel me geweldigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet hebben natuurlijk
Hell yeah. PARTYquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ben trouwens vrijwel helemaal beter nu. Bedoel 95% weer, voel me geweldigNooit ben je zo blij met je gezondheid dan wanneer je net ziek bent geweest. Voel me ook weer fit, ging ook om 9 uur op bed sommige avonden gewoon om wat de dag erop door te komen. Maar nu is het weer weekend en ben ik fit en kan ik zo tot 12 uur door
Dus dan weet je dat even
Phoenyx is back
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |