Niet geheel onverdacht hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit een soort van afkopen zijn?
Als zijndequote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel herkenbaar als man zijnde ja.
Zonde had op z’n minst een vragend snuitje verwachtquote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Een badschuimpakket met badspons van de Kruidvat wordt echt niemand gelukkig van.
Ik ben toch geen kaaskop gvd.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zijnde
Oei oei hier scoor je geen puntjes mee
Je klinkt als een zwarte weduwe zo.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Myrr het volgende:
Ah ja het is een rationele man, die niet na een paar maanden al verlooft en aan het einde van zijn leven drie huwelijken gehad wil hebben, dus snap het wel.
Eerst alles geregeld hebben en blablabla. Gelukkig ben ik wel zwanger geworden anders was dat ook nog ver van m'n bed.
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde had op z’n minst een vragend snuitje verwacht
Nou nou.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een zwarte weduwe zo.
Ik maar denken dat je bruin was.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Ben ik nou de enige Nederlander hier??
Je hebt expres je anticonceptie gemist dus??quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Myrr het volgende:
Ah ja het is een rationele man, die niet na een paar maanden al verlooft en aan het einde van zijn leven drie huwelijken gehad wil hebben, dus snap het wel.
Eerst alles geregeld hebben en blablabla. Gelukkig ben ik wel zwanger geworden anders was dat ook nog ver van m'n bed.
Ik heb genoeg Nederlands bloed in me om je te steunen mijn waarde Prof.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Ben ik nou de enige Nederlander hier??
Die slikte ik sowieso niet. Waren we beide bij.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt expres je anticonceptie gemist dus??
Voel me hier soms zo alleenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Nederlands bloed in me om je te steunen mijn waarde Prof.
Jezus wat domquote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die slikte ik sowieso niet. Waren we beide bij.
Heb je al iets voor je moeder bedacht?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Bij Biologie teveel uit het raam zitten staren"
Ja ik ga voor de overdaad aan toetjes.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets voor je moeder bedacht?
Echt handig om een bejaarde vol te stoppen met suikerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga voor de overdaad aan toetjes.
Als ik 16 was ja.quote:
Ja dacht ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een neger?
Nee ik kleur makkelijk bruin maar heb blauwe ogen en donkerbruin haar
Stevige mannelijke knuffels zijn een van mijn specialiteiten, volgens exen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een stevige hoef geen flikkerknuffel
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt handig om een bejaarde vol te stoppen met suiker
Ga je mee? Dan kan ik jou de schuld geven als ze het echt een waardeloos kut cadeau vind.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets voor je moeder bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |