Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als de jouwe na 7 jaar nog twijfelt dan ben ik toch erg blij met mijn eigen spring-in-het-diepe karakter.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe thuisbroek, zit er nu al een vlek in die ik niet eens aan durf te raken.
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.
Hoe lang ben je single nu?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Na 29 jaar accepteer je hetquote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Hey je bent bijna 30quote:
Ja da is ookquote:
Leuk voor jequote:Op zondag 12 mei 2019 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zou ik het best goed doen als schrijver van semi-erotische streekromans.
jawelquote:Op zondag 12 mei 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel scheld ik toch ook weer niet? @:solotovski
Beetje een mengelmoesje van genieten en verdriet maar dat laatste is maar heel af en toe, ben daar niet echt een zwelgtype en kijk graag naar voren.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:00 schreef UitStraling het volgende:
"Kom schatje trek je vieze broek maar uit hoor, ik regel die vlek wel voor je en nu je toch je broek uit hebt pak ik de champagne alvast, dat tintelt zo lekker in mijn mond terwijl ik je...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |