Zuur.quote:
Altijd een magisch moment vond ik dat. Het langzaam tevoorschijn komen van het beeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik deed alleen zwart-wit, wat ik overigens een slechte benaming vond.
Denk niet zwart, denk niet wit...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zurig, vreemd. Niet bepaald gezond was hetquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet wit...
Dit hoorde bij elkaarquote:
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet azijn, andersoortig, voller. minder scherp.quote:
Hij kon ze in elk geval niet kwijtraken door ze enkel op flickr te bewaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.Of een hobbyist zelf kleurenfoto's kon ontwikkelen. Volgens mij was dat vrij ingewikkeld.
Alleen voor diehards dusquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zurig, vreemd. Niet bepaald gezond was hetJe kon ook flink huiduitslag krijgen als je een beetje gevoelig was.
radseln!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet azijn, andersoortig, voller. minder scherp.
*spreektinraadselen
Het ging wel, maar was een vrij dure procedure, qua materiaal. Op mijn 11e leerde ik het van een buurman. Heel leuk. Ook mooie *spiegelreflex* foto's aan over gehouden. Ach vroegah.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.Of een hobbyist zelf kleurenfoto's kon ontwikkelen. Volgens mij was dat vrij ingewikkeld.
Ik kan erover mee praten, belichten en ontwikkelen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan erover mee praten, belichten en ontwikkelen.
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het ging wel, maar was een vrij dure procedure, qua materiaal. Op mijn 11e leerde ik het van een buurman. Heel leuk. Ook mooie *spiegelreflex* foto's aan over gehouden. Ach vroegah.
quote:
Ik zal kijken of er eentje voor hier ok is. Dat wordt dan wel morgen denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |