Ik heb zelf nooit kleurenfoto's ontwikkeld helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?
Mijn overgrootvader was één van de eerste die foto's in Nederland maakte.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?
Toen moest het onderwerp nog een minuut stilzitten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was één van de eerste die foto's in Nederland maakte. ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Leuk was het, die rare rode lampjes, no offence mended, en die bakjes met ontwikkelaar en fixeer en dan maar turen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
Wij leerden het op school trouwens, foto's ontwikkelen. Ik vond het wel magisch.
Ah, dat is wel een leuk vak op school, lijkt me. Tenzij het kunstzinnig moet en je er een verhaal bij moet vertellen, daar zou ik iets minder goed in zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
Wij leerden het op school trouwens, foto's ontwikkelen. Ik vond het wel magisch.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch moet ik 5 gelijk geven in het feit dat je aandacht hoort te besteden aan het maken van een foto. Je ziel en zaligheid erin leggen. Hoe zeg je dat, ehm, een stukje van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Toch moet ik 5 gelijk geven in het feit dat je aandacht hoort te besteden aan het maken van een foto. Je ziel en zaligheid erin leggen. Hoe zeg je dat, ehm, een stukje van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moet een pamperrrrrrrrrrrrrr
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet een pamperrrrrrrrrrrrrr
Minimaal, foto's binnen huis kon ook niet. Het waren ook voornamelijk portret foto's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen moest het onderwerp nog een minuut stilzitten waarschijnlijk.
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een leuk vak op school, lijkt me. Tenzij het kunstzinnig moet en je er een verhaal bij moet vertellen, daar zou ik iets minder goed in zijn.
Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zeik haast in mijn broek van jouw humor, echt..quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.
Vingers?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zo heb ik er nog een aantal.²
Ah, prima dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |