SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Grappig nummer wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Een nieuwe track van Vampire Weekend die ik eruit vind springen: Sympathy
Lekker eigenwijs.quote:
Mja... Vind het er niet op vooruitgegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs.Ondertussen: oud werk van Sting in een nieuw jasje:
Sting - If You Love Somebody Set Them Free (My Songs version)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik vind het wel prettig klinkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja... Vind het er niet op vooruitgegaan.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt 11, ik ga even op de bank uitbuiken![]()
Mijn pens is die dikke burgers niet gewendUitbuik zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die sla ik ook even overquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig klinkenEr komt een heel album met dit soort nieuwe uitvoeringen aan.
Zou hij in slaap gevallen zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had Melting zo onderhand wel verwacht, eigenlijk
Het origineel klonk me al prettig zat. Ik hoor echt de meerwaarde niet en snap ook niet waar het voor nodig is als je al zoveel nummers en hits achter de rug hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig klinkenEr komt een heel album met dit soort nieuwe uitvoeringen aan.
Over originelen gesproken... hier is er eentje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het origineel klonk me al prettig zat. Ik hoor echt de meerwaarde niet en snap ook niet waar het voor nodig is als je al zoveel nummers en hits achter de rug hebt.
Hij heeft nog een kwartier. Tijd zat.quote:
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er kermis bij hem in de buurt?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.
Symph draaide de psb versiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over originelen gesproken... hier is er eentje.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |