abonnement Unibet Coolblue
pi_186772202
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

De OP zou ook een update kunnen gebruiken wat dat aangaat :s)
Maar dat heb ik al gedaan lieve jongen.
pi_186772223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Oh dat kan nog? Dan join ik gelijk, kan ik daar ook laatste staan haha. Hahaha.
Ga maar bij Ball out of play, het wachtwoord is MeintjesIkWilJeKleintjes
pi_186772300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Maar dat heb ik al gedaan lieve jongen.
De link linkt nog naar een subliek van vorig jaar waarde johannes.
pi_186772937
quote:


Lekker gewerkt boys.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:12:01 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186772981
Het is jullie van harte gegund, van harte gefeliciteerd, toppers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186773174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Het is jullie van harte gegund, van harte gefeliciteerd, toppers.
Dank je Mani. Geen schrik voor het jaar te veel?
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:20:48 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186773221
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dank je Mani. Geen schrik voor het jaar te veel?
Ik snap je niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186773247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik snap je niet.
Alle succesformules raken vroeg of laat uitgewerkt.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:22:54 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186773281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Alle succesformules raken vroeg of laat uitgewerkt.
Ik voel de teamspirit ook nog niet echt, Koffieplanter is mij constant aan het pesten en Slobeend schaamt zich voor ons.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186773316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik voel de teamspirit ook nog niet echt, Koffieplanter is mij constant aan het pesten en Slobeend schaamt zich voor ons.
Terwijl Slob onderaan staat in jullie sub. Makes you think.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 21:27:50 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186773393
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik voel de teamspirit ook nog niet echt, Koffieplanter is mij constant aan het pesten en Slobeend schaamt zich voor ons.
Ik schaam nu meer voor m'n eigen start.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 21:28:09 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186773398
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Terwijl Slob onderaan staat in jullie sub. Makes you think.
Niet stoken!
pi_186776617
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Niet stoken!
Wat ik in ieder geval weet is dat Ball Out Of Play noeste arbeid zal verrichten en nooit onderlinge plaagstootjes zal uitdelen. We staan iedere dag op met een droom of doel. We verwezenlijken onze ambities en daardoor staan wij na de éérste dag op plek 1. We maken er geen cabaretshow van, we dreigen niet naar concurrenten; wij zijn voorbeeldgamers.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 11 mei 2019 @ 23:56:36 #39
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186776687
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik schaam nu meer voor m'n eigen start.
Rome wasn't build in one day. Het gaat er niet om waar je staat na één, twee of zestien etappes. Het gaat erom waar je staat na 21 etappes. En zoals altijd staan wij dan bovenaan.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 12 mei 2019 @ 00:00:54 #40
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186776781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik voel de teamspirit ook nog niet echt, Koffieplanter is mij constant aan het pesten en Slobeend schaamt zich voor ons.
Je moet te allen tijde kritisch en scherp blijven en door middel van onze banter doen we precies dat. Dat brengt ons al jaren naar grote hoogten en duwt ons naar levels die we als individu nooit zouden kunnen bereiken. We gaan een nu al eeuwenlange succesformule niet aanpassen over een mindere etappe. Zelfs Armstrong had wel eens een mindere dag, shit happens. Een ploeg met saaie kantoorklerken daarentegen geraakt nergens. Nice guys finish last. Ik sta voor Rock Racing, de beste subleague die ooit heeft bestaan, wij, met z'n drieën. Die andere guppies zijn Sergeant en Frison. Kies maar waar je bij wilt horen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 12 mei 2019 @ 00:02:48 #41
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186776807
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De altijd sympathiek FOK! subleague
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_186776868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 23:56 schreef Koffieplanter het volgende:
En zoals altijd staan wij dan bovenaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 12 mei 2019 @ 00:08:33 #43
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186776899
quote:
Mocht het toeval bestaan dat we ten onder gaan, dan blijven we in ieder geval waar aan onszelf. We laten bijvoorbeeld niet onze mede-subleague genoten onze renners selecteren, en dat kan niet iedereen in deze conversatie zeggen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_186777089
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Mocht het toeval bestaan dat we ten onder gaan, dan blijven we in ieder geval waar aan onszelf. We laten bijvoorbeeld niet onze mede-subleague genoten onze renners selecteren, en dat kan niet iedereen in deze conversatie zeggen.
Als het moment voor een analyse van de volgende etappe nadert, ga ik zitten met pen en papier. Ik noteer en vergelijk om tot slot alleen de essentiële en interessante punten over te houden. Dat voelt alsof je een kunstwerk van dit simpele spelletje maakt, maar toewijding is nodig om dit spel te winnen. Alleen de grote denkers overleven, niet de meest mondige mannetjes. Misschien winnen jullie de wedstrijd buiten deze arena, maar het gaat erom wat er binnen gebeurt. Denken is belangrijk bij dit spel. Voor emoties en geschreeuw krijg je geen punten, voor de business die je doet wel. Wie het beste fundament heeft, heeft de grootste kans om in deze kille strijd te overleven. Dan maar een vriend minder; wij doen het voor de eindwinst.

Ooit zal de succesformule uitgewerkt zijn, want jaren samenwerken met dezelfde teamspelers is lastig. Zeker in jullie geval schelden en tieren jullie erop los bij elkaar, wat vermoeiend moet werken. Je ziet al anderhalf jaar slijtage in de ooit zo hechte samenwerking. Dat is geen schande, want uiteindelijk zijn we allemaal maar mens. We hebben onze eigen dromen en doelen waarvoor soms wegen moeten scheiden. Als je op je oude dag maar trots aan je kleinkinderen kunt vertellen over de grote prestaties die je hier hebt geleverd. Voor morele overwinningen doen we het niet, dat zou een slechte opvoeding voor nakomende generaties zijn.

Als bescheiden, vriendelijke user wens ik jou en je teamgenoten veel succes in de nog twintig etappes durende oorlog. Het zal meeslepend zijn, soms wordt er gevierd, soms wordt er getreurd. Uiteindelijk moet je dichtbij elkaar blijven. Ik hoop dat je dat doet en er geen kutgevoel aan overhoudt voor de Tour en de Vuelta. Anders start je daar met een gigantisch morele achterstand.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 12 mei 2019 @ 00:27:28 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186777125
Verona is nog ver.
  zondag 12 mei 2019 @ 00:32:01 #46
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186777177
Godverdomme de acts bereiken nu al hun hoogepunt en we zijn pas 1 etappe onderweg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 12 mei 2019 @ 00:34:22 #47
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186777206
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Als het moment voor een analyse van de volgende etappe nadert, ga ik zitten met pen en papier. Ik noteer en vergelijk om tot slot alleen de essentiële en interessante punten over te houden. Dat voelt alsof je een kunstwerk van dit simpele spelletje maakt, maar toewijding is nodig om dit spel te winnen. Alleen de grote denkers overleven, niet de meest mondige mannetjes. Misschien winnen jullie de wedstrijd buiten deze arena, maar het gaat erom wat er binnen gebeurt. Denken is belangrijk bij dit spel. Voor emoties en geschreeuw krijg je geen punten, voor de business die je doet wel. Wie het beste fundament heeft, heeft de grootste kans om in deze kille strijd te overleven. Dan maar een vriend minder; wij doen het voor de eindwinst.

Ooit zal de succesformule uitgewerkt zijn, want jaren samenwerken met dezelfde teamspelers is lastig. Zeker in jullie geval schelden en tieren jullie erop los bij elkaar, wat vermoeiend moet werken. Je ziet al anderhalf jaar slijtage in de ooit zo hechte samenwerking. Dat is geen schande, want uiteindelijk zijn we allemaal maar mens. We hebben onze eigen dromen en doelen waarvoor soms wegen moeten scheiden. Als je op je oude dag maar trots aan je kleinkinderen kunt vertellen over de grote prestaties die je hier hebt geleverd. Voor morele overwinningen doen we het niet, dat zou een slechte opvoeding voor nakomende generaties zijn.

Als bescheiden, vriendelijke user wens ik jou en je teamgenoten veel succes in de nog twintig etappes durende oorlog. Het zal meeslepend zijn, soms wordt er gevierd, soms wordt er getreurd. Uiteindelijk moet je dichtbij elkaar blijven. Ik hoop dat je dat doet en er geen kutgevoel aan overhoudt voor de Tour en de Vuelta. Anders start je daar met een gigantisch morele achterstand.
Het neerpennen van hele epistellen maakt van jullie subleague niet plots een juggernaut waar we rekening mee moeten houden. Uiteindelijk zijn jullie rookies en wij de veteranen. We kijken neer op jullie. Niet alleen in statuur, maar vooral in prestaties. Jullie komen net kijken en zijn voor ons, RockRacingN1Fans, gewoon een kleine drempel op de weg. Just another subleague. Wij hebben voor grotere opdrachten gestaan. De Acht van Sjaan, dat waren pas concurrenten. Door vuren zijn we gegaan. Niet alleen in gevecht, maar vooral voor elkaar.

Uiteindelijk is jullie subleague een beetje Jordan and the Jordanaires. Rondewim, die heeft er verstand van, maar zijn supporting cast laat te wensen over en helaas ben je als team zo sterk als je laatste man is. Die laatste man, dat ben jij. Voor de zoveelste keer ga je de ondergang van die groep inluiden. Dat weet ik, dat weet jij en, jawel, dat weet ook Rondewim.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_186777328
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het neerpennen van hele epistellen maakt van jullie subleague niet plots een juggernaut waar we rekening mee moeten houden. Uiteindelijk zijn jullie rookies en wij de veteranen. We kijken neer op jullie. Niet alleen in statuur, maar vooral in prestaties. Jullie komen net kijken en zijn voor ons, RockRacingN1Fans, gewoon een kleine drempel op de weg. Just another subleague. Wij hebben voor grotere opdrachten gestaan. De Acht van Sjaan, dat waren pas concurrenten. Door vuren zijn we gegaan. Niet alleen in gevecht, maar vooral voor elkaar.

Uiteindelijk is jullie subleague een beetje Jordan and the Jordanaires. Rondewim, die heeft er verstand van, maar zijn supporting cast laat te wensen over en helaas ben je als team zo sterk als je laatste man is. Die laatste man, dat ben jij. Voor de zoveelste keer ga je de ondergang van die groep inluiden. Dat weet ik, dat weet jij en, jawel, dat weet ook Rondewim.
Opvallend dat jouw intonatie zo denigrerend is terwijl in 2018 lang niet alle strijden in jullie voordeel zijn uitgevallen. Welke functie heeft deze geschiedsvervalsing precies? Als dit mindgames zijn, is dit wel een heel slechte Mourinho wannabe-opvoering. Al sinds de totstandkoming van een concurrentensubleague op dit forum begin je opvallend vreemd gedrag te vertonen. Is dat de spanning? Heerst er stress? De paniekerige uithalen richting Showtimer maken het er ook allemaal niet beter op.

Alsof er een vis op het droge ligt. De komende dagen zullen wel uitwijzen of de vis zal overleven. De voortekenen van een implosie zijn in ieder geval volop aanwezig. Een duif die de schaakstukken onderschijt, wegloopt en doet alsof de waarheid anders ligt. Heel, heel, heel erg zwak.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 12 mei 2019 @ 00:48:23 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186777378
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:43 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

De paniekerige uithalen richting Showtimer maken het er ook allemaal niet beter op.
Wie?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_186777403
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:48 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wie?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')