Vandaar die bijnaam.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef wimderon het volgende:
Ivan de verschrikkelijke levert nog eens 1:00 in op de klim.
Voor wie? Hij gaat bergop veel te hard voor Tao en Sivakov.quote:
Bang voor jarenlange dominantie?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:17 schreef Zwansen het volgende:
Godzijdank wordt Roglic dit jaar al 30. Scheelt toch een jaar met Tom.
Zet je zo even je streampje aan?quote:
wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen moet echt even kappen met die Belgen. Niemand geeft een neuk om Jenthe Bierbuik.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor wie? Hij gaat bergop veel te hard voor Tao en Sivakov.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef wimderon het volgende:
Ivan de verschrikkelijke levert nog eens 1:00 in op de klim.
Oh kijk eens wat een prachtig affiche.quote:
Van mij mag hij gaan schroeien hoor, laat ik het degradatiespook misschien ook eens achter me in de Premjer Liek.quote:
Je moet de ogen uit je hoofd schamen dat je zover achter staat op mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij mag hij gaan schroeien hoor, laat ik het degradatiespook misschien ook eens achter me in de Premjer Liek.
Benieuwd hoe Jef het dit keer gaat vergooien.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh kijk eens wat een prachtig affiche.
Ik heb gewoon smerig veel peg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet de ogen uit je hoofd schamen dat je zover achter staat op mij.
Jef Alberts?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Jef het dit keer gaat vergooien.
Er is nog hoop voor Ivan de Afschuwelijke.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:30 schreef wimderon het volgende:
Lijkt er toch op dat het harder is gaan waaien. Amador en Antwan met redelijke tussentijden en aan de streep helemaal weg.
Wat is er vervelend aan hem?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef wimderon het volgende:
De vervelende Zjee McCartie heeft ook geprobeerd de bergtrui te pakken. Vierde klimtijd.
Vervelend omdat hij een keer niet thuis gaf in jouw Fantasie team?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef wimderon het volgende:
De vervelende Zjee McCartie heeft ook geprobeerd de bergtrui te pakken. Vierde klimtijd.
Hij overschat zichzelf nogal eens in interviews, terwijl hij bijna net zo wisselvallig is als Neten Haas. En hij doet nogal eens aan Borasprints in plaats van zich volledig op te offeren.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeroen feitje, Karsten: dat geloof ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |