Terecht ook, het is best vreemd als je erover nadenkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
De media was toen ook nog helemaal niet zo bezig met de rehearsals.
Misschien een combi van beiden: TeamDunKan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:39 schreef grazz het volgende:
Vraag me wel af wiens schuld het is dat die bal daar nog niet hing. Is TeamDuncan zelf te laat geweest? Of ligt het aan TeamKAN? Dan zou ik toch wel hopen dat er een extra repetitie komt. Niet persé één waar Duncan bij aanwezig is, maar dat de NLse delegatie wel kan zien hoe het er uit ziet wanneer die bal naar beneden komt en of het wel op de juiste plek is etc.
omg eindelijk ben je ook positiefquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die achtergrond is heel mooi ja. Ik heb het idee dat de staging van Duncan wel duidelijk anders is dan de rest, dat is op zich positief. Als het rare geklooi met bollen en wide shots beperkt kan blijven zie ik het best wat worden.
Ik denk dat Team NL de verkeerde bal heeft meegenomen. Of in ieder geval geen back-up bal. Maar dat van Bal 1 werd verwacht dat die al oké zou zijn en dat ze daar bij KAN lagen te slapen en dat ding niet capabel bleek en daarom Bal 2 bij Daniël in z’n handbagage woensdag op het vliegtuig mee ging na zijn flitsbezoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:39 schreef grazz het volgende:
Vraag me wel af wiens schuld het is dat die bal daar nog niet hing. Is TeamDuncan zelf te laat geweest? Of ligt het aan TeamKAN? Dan zou ik toch wel hopen dat er een extra repetitie komt. Niet persé één waar Duncan bij aanwezig is, maar dat de NLse delegatie wel kan zien hoe het er uit ziet wanneer die bal naar beneden komt en of het wel op de juiste plek is etc.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:49 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Zo eindelijk weekend alles bijgelezen en ik kan alleen maar zeggen: guys and girls dont worry because this is going to be magical!!!!!
Dit gaat zooo opvallen tussen de rest
het 2e, want je zou toch verwachten dat ze hebben geleerd van vorig jaar. Cornald zei dacht ik dat er dit jaar meer dan ooit aandacht is besteed aan de staging....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Team NL de verkeerde bal heeft meegenomen. Of in ieder geval geen back-up bal. Maar dat van Bal 1 werd verwacht dat die al oké zou zijn en dat ze daar bij KAN lagen te slapen en dat ding niet capabel bleek en daarom Bal 2 bij Daniël in z’n handbagage woensdag op het vliegtuig mee ging na zijn flitsbezoek.
Ik weet eigenlijk niet meer wat stressvolle is:
1. Krumpgate bij een hevig bekritiseerde inzending die al kansloos was voor een goede eindnotering of
2. Ballengate bij een timide ontvangen staging voor een inzending die meedoet voor de winst.
Ik snap het wel. Dat is het moment dat we meer te weten komen over het totaalplaatje en dat de media daar iets over gaat zeggen is wel begrijpelijk. Misschien dat het minder is in landen waar de staging al langer bekend is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Terecht ook, het is best vreemd als je erover nadenkt.
Ceequote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Team NL de verkeerde bal heeft meegenomen. Of in ieder geval geen back-up bal. Maar dat van Bal 1 werd verwacht dat die al oké zou zijn en dat ze daar bij KAN lagen te slapen en dat ding niet capabel bleek en daarom Bal 2 bij Daniël in z’n handbagage woensdag op het vliegtuig mee ging na zijn flitsbezoek.
Ik weet eigenlijk niet meer wat stressvoller is:
1. Krumpgate bij een hevig bekritiseerde inzending die al kansloos was voor een goede eindnotering of
2. Ballengate bij een timide ontvangen staging voor een inzending die meedoet voor de winst.
Ik ben helemaal niet zo negatief aangelegd hoor, ik vind amateuristisch geklungel vooral jammer. Ik snap nog steeds niet hoe mensen die er toch voor betaald krijgen nog zoveel moeten klooien om het een beetje goed op beeld te krijgen.quote:
Dat laatste dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer wat stressvoller is:
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk het ook.![]()
Enige wat ik nog wel tricky vind is de startvolgorde
twitter:JanSmit twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 16:58:25Het is bijzonder om te zien hoe jij twijfel probeert te zaaien in ‘ons’ kamp Stefan! 🤔 https://t.co/qJcu6feyfH reageer retweet
Mwa, zou nogal een domper zijn als we tweede moeten in de finale ofzo, en alle andere favorieten ergens op het eindquote:
Dat was echt heel klote toen met Douwe. 3e was een rotstartplek voor zijn liedje. Het heeft hem ook echt geschaad denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom?
Toch niet zoals bij Douwe hè? Een waardeloze startplek met zijn liedje.![]()
Nederland is een van de favorieten (de nummer 1 zelfs, al kan dat misschien volgende week weer anders zijn); die zullen ze echt NOOIT naaien met de startplek. Dat gebeurt gewoon niet. Nederland krijgt hoe dan ook een goede startpositie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, zou nogal een domper zijn als we tweede moeten in de finale ofzo, en alle andere favorieten ergens op het eind
Tuurlijk moet elk nummer goed genoeg zijn om op zichzelf te kunnen winnen, maar toch
(maar goed, verwacht niet per se dat we een kutplek krijgen als we eerste helft loten)
Zie hoe ik gewoon helemaal voorbij ga aan 'eerst de semi doorkomen'quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef Guanabana het volgende:
(maar goed, verwacht niet per se dat we een kutplek krijgen als we eerste helft loten)
En terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie hoe ik gewoon helemaal voorbij ga aan 'eerst de semi doorkomen'
Die komen we ook door Guana! Formaliteitje!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie hoe ik gewoon helemaal voorbij ga aan 'eerst de semi doorkomen'
Ja wordt wel relaxed kijken donderdag.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die komen we ook door Guana! Formaliteitje!
Dat bedoel ik! Ik heb nooit verstand van startplekken etc. maar dát was echt afgrijselijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was echt heel klote toen met Douwe. 3e was een rotstartplek voor zijn liedje. Het heeft hem ook echt geschaad denk ik.
Ja eens hoor, het blijft jammer dat het niet meteen goed is. Of in ieder geval de tweede keerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo negatief aangelegd hoor, ik vind amateuristisch geklungel vooral jammer. Ik snap nog steeds niet hoe mensen die er toch voor betaald krijgen nog zoveel moeten klooien om het een beetje goed op beeld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |