wat lelijk ook dat je die kabel ziet, maar misschien zie je dat op beeld wel niet?quote:
Dit hebben ze even moeten fabriceren, die bal moet daar gewoon hangen, in plaats van op dat aquarium staan.quote:
Laten we het hopen en dat het nu duidelijk isquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef grazz het volgende:
kwam deze tegen en dat is ook wel zo, als het waar is dat niets van het oorspronkelijke plan is uitgevoerd dinsdag
[..]
Dat zal het wel zijn
Dit lijkt me echt veel te ver gezocht als Duncan toch zeer oprecht tegen Wiwi zei in het interview dat ie zeer gelukkig was met dinsdag. Dat kwam er echt héél welgemeend uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef grazz het volgende:
kwam deze tegen en dat is ook wel zo, als het waar is dat niets van het oorspronkelijke plan is uitgevoerd dinsdag
[..]
Dat zal het wel zijn
Gezien die kabel die er ligt is dit ook verre van definitiefquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze willen geen onrust creërenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan er niet zoveel mee. Dan had iemand van de delegatie daar vast iets over gelekt.
Hahaha, belachelijk. Misschien nog een goudvis in die bak doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heeft wel echt een hekel aan Nederland hequote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 13:29:01North Macedonia second rehearsal: doing the basics very well, which is what the Netherlands are failing to do. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Daar probeer ik ook maar even op te terenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar we kregen een oooh momentje, jongens.
Ook qua invulling van de act/staging had ik andere verwachtingen van het creatieve team. Bijvoorbeeld Duncan staand in het donker met een spotlight met smaakvolle background. Dan was het voor mijn gevoel al klaar geweest. Nu komen ze aan met allemaal bollen en zitten ze moeilijk te doen terwijl het heel makkelijk kan zijn.... De piano kan ik dan zelfs nog inkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik ben het dus met jullie eens dat het allemaal wat laatste-moment overkomt, ik had van het creatieve team (en eerlijk gezegd zeker van Ilse) verwacht dat het vandaag helemaal klaar zou zijn, maar HET KOMT HELEMAAL GOED EN WE GAAN NOG STEEDS WINNEN BITCHESSSSS WAT IK JE BROM.[/NexumModusOff]
Mm... Bij films en series schieten ze ook verschillende takes, ook vanuit verschillende hoeken en met verschillende camerastanden. Ik denk dat de Orb vooral een technisch-dingetje was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar elke keer compleet omgooien? Bol in de lucht. Bol op piano. Bol op de grond. Dat had nu echt wel bepaald moeten worden. Dit was de laatste.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit hebben ze even moeten fabriceren, die bal moet daar gewoon hangen, in plaats van op dat aquarium staan.
Hierdoor was het begin ook verlaat. Dat is een technisch mankement, waardoor ze nog een derde keer mochten.
Dit doet met trouwens denken aan de Vliegende Hollander (attractie in de Efteling) met die lamp in het donkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dit iddquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:31 schreef blackswangreen het volgende:
Pleur dat hele stagingidee weg, zet Duncan in het midden van het podium onder een spotlight met die blauwe backdrop, en zingen maar. Paar keer inzoomen, paar keer de obligate wide shots, en klaar.
Hoe moeilijk kan het zijn? Jezus, Langecoucke.
Volgens mij was staand met een staging zoals Slovenië of Servië wel genoeg geweest jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef libranl het volgende:
[..]
Ook qua invulling van de act/staging had ik andere verwachtingen van het creatieve team. Bijvoorbeeld Duncan staand in het donker met een spotlight met smaakvolle background. Dan was het voor mij gevoel al klaar geweest. Nu komen ze aan met allemaal bollen en zitten ze moeilijk te doen terwijl het heel makkelijk kan zijn.... De piano kan ik dan zelfs nog inkomen.
Want favoriet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Deze heeft wel echt een hekel aan Nederland he
Dat was nood zo te zien. Om hem op de goede hoogte voor z'n gezicht te krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind die cubus met lamp echt nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |