quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:06 schreef Greys het volgende:
Het komt echt helemaal goed.
Maar stiekem een beetje jammer dat we nu niet allemaal geheel juichend in de ikea lampen hangen nog.
Oh in dat geval TOETERTJES!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Loreen ging ook niet winnen volgens hem
Ja nu zitten we met wide shot shitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:08 schreef Greys het volgende:
Had wel echt véél meer close ups verwacht bij dit lied een paar weken geleden. Echt heel heel veel.
Hopelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:09 schreef iBenny het volgende:
Als ik die verschillende reacties en aanpakken zo hoor dan heb ik juist het vertrouwen dat het wel goed komt. Ze zijn aan het aanscherpen en kijken hoe ze de emotie nog beter over kunnen brengen.
Ja. Nu kan hij ook niets met z'n handen. Die bewegingen hadden al voor het overbrengen van het nummer gezorgd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:09 schreef grazz het volgende:
Ze zijn dom bezig. Had Duncan daar gewoon laten staan, net als bij EIC. Alleen goed camerawerk en wat mooi licht en je had je nergens zorgen over moeten maken.
Ja exact dat heb ik ook, mij geeft het ook juist vertrouwen!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:09 schreef iBenny het volgende:
Als ik die verschillende reacties en aanpakken zo hoor dan heb ik juist het vertrouwen dat het wel goed komt. Ze zijn aan het aanscherpen en kijken hoe ze de emotie nog beter over kunnen brengen.
Jup.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:09 schreef iBenny het volgende:
Voor mij voelt dit niet als puntje op de i zetten, dit voelde meer als een eerste repetitie. Dit is niet het moment om drie keer het helemaal anders te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:09 schreef iBenny het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit niet als puntje op de i zetten, dit voelde meer als een eerste repetitie. Dit is niet het moment om drie keer het helemaal anders te doen.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit niet als puntje op de i zetten, dit voelde meer als een eerste repetitie. Dit is niet het moment om drie keer het helemaal anders te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |