Lolzzz, misschien kunnen de Nederlanders nu en masse invliegen, die strontvliegen in de chat bijvoorbeeld om met een lampje te gaan schijnen.quote:
Zelfs aan de blauwharigen is nu gedacht!quote:
Alesia Michellequote:
Mogen die strontvliegen daar dan ook blijven aubquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Lolzzz, misschien kunnen de Nederlanders nu en masse invliegen, die strontvliegen in de chat bijvoorbeeld om met een lampje te gaan schijnen.
Dit is cultural appropration van Smurfen. Ik vind het niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs aan de blauwharigen is nu gedacht!![]()
Ik zou me als redhead wil in de steek gelaten voelen nu.
Is er al bekend gemaakt dat ie dyslectisch is, of doen ze dat bij de volgende rehearsal?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is cultural appropration van Smurfen. Ik vind het niet kunnen.
ugh please noquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
"In 5 years America will participate as well."
Als zolderkamer middenverdieping Fok-autist voel ik me ook wel genegeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs aan de blauwharigen is nu gedacht!![]()
Ik zou me als redhead wel in de steek gelaten voelen nu.
Is er al bekend gemaakt dat ie dyslectisch is, of doen ze dat bij de volgende rehearsal?
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
Die kunnen daar een eigen songfestival doen met al hun staten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
Dat zou ik nog wel leuk vinden. Maar liever niet op het ESFquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die kunnen daar een eigen songfestival doen met al hun staten.
eigen quarter-finale en dan mag de winnaar bij ons meedoen via een semiquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met Texas dat nooit wint en Wyoming die het van de gimmicky acts moet hebben omdat er verder niemand woontquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als Amerika meedoet winnen ze elk jaar. Zelfs het meest afgezaagde wegwerpnummer uit Nashville is beter dan 90% van de inzendingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel leuk vinden. Maar liever niet op het ESF
Wyoming wordt nog de San Marino van de USAquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met Texas dat nooit wint en Wyoming die het van de gimmicky acts moet hebben omdat er verder niemand woont
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wyoming wordt nog de San Marino van de USA
En Hawaii dat miljoenen views genereert door een gigantisch advertentiebudget.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met Texas dat nooit wint en Wyoming die het van de gimmicky acts moet hebben omdat er verder niemand woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |