Ik lees dit net tussen de comments op songfestival weblog ...quote:Escpower 11 mei 2019 om 09:48
Net gehoord dat er helemaal niks gaat gebeuren met die bal maar dat het verhaal beter tot z’n recht gaat komen. In het kader van, we temperen ons verwachtingen.
Hij gaat een soort van communiceren met de bal.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:58 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Ik lees dit net tussen de comments op songfestival weblog ...
ga ik ook vanuitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:58 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Met zn allen kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:34 schreef TLC het volgende:
Vanavond op Nederland NPO3 om 10 uur een docu over Duncan, zomaar even een tv tip tussendoor
En om 20.30 op NPO1 Beste Zangers Eurovisiesongfestival - voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:34 schreef TLC het volgende:
Vanavond op Nederland NPO3 om 10 uur een docu over Duncan, zomaar even een tv tip tussendoor
Ik kan mij herinneren dat iemand hier ook een filmpje had gepost waaruit bleek dat de bol aan en uit ging en hij op dat moment specifieke bewegingen maakte met z'n hoofd?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:58 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Het is al bevestigd door Cornald Maas dat de piano blijft.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Iemand hoorde ook van de avrotros dat de piano werd omgeruild.
Als het zo is en het wordt één geheel, prima, maar dat iemand dat gehoord zou hebben terwijl alles zo gesloten is gehouden, wil er bij mij niet in.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat iemand hier ook een filmpje had gepost waaruit bleek dat de bol aan en uit ging en hij op dat moment specifieke bewegingen maakte met z'n hoofd?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Klinkt aannemelijk. Ik verwacht echt niets bijzonders. Gewoon meer close ups, daar zou ik al wel heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:58 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Ik had er eenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het is al bevestigd door Cornald Maas dat de piano blijft.
Misschien heeft die persoon het dan wel hier ‘gehoord’.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat iemand hier ook een filmpje had gepost waaruit bleek dat de bol aan en uit ging en hij op dat moment specifieke bewegingen maakte met z'n hoofd?
Maar gewoon vanmiddag afwachten.
Ja klopt, het is ook maar een comment ergens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien heeft die persoon het dan wel hier ‘gehoord’.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:08 schreef Em31 het volgende:
@:Greys die gifjes van instagram zijn nu ook op Twitter te vindenals je zoekt op Duncan Laurence
JAAAquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook: https://giphy.com/AVROTROS/
Klinkt slecht zo, maar in de praktijk wordt het vast mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Maar gewoon vanmiddag afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |