Volgens mij is de staging prima, als het maar goed in beeld gebracht wordt.quote:
Heel jammer, juist dit jaar. Zou toch wel graag willen weten wat er is. Bij de Wiwi's merk ik dat minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de mineur zit erin. Ik vind het alsnog leuk, maar het was eerdere jaren wat 'gezelliger'.
Ja, Zwedenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:26 schreef Nexum het volgende:
Laat dit even inzakken: de winnaar van dit jaar heeft al gerepeteerd
Klinkt gquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:40 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Volgens mij is de staging prima, als het maar goed in beeld gebracht wordt.
Nee, Nederlandquote:
Is een maan (niet de artiest). Zal morgen beter in beeld komenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
Wat zou er met de witte bal gebeuren is de hamvraag?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Verlengde van de clipquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Hier of in die pressroom?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de mineur zit erin. Ik vind het alsnog leuk, maar het was eerdere jaren wat 'gezelliger'.
Pressroom. Hier is het altijd gezelligquote:
Die kan je vanavond zien!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
En na het ESF spreken ze elkaar nooit meerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Een van de Sisters schreeuwde op het eind: 'love your sister!'
Misschien gebeurt er wel gewoon niks mee verderquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:24 schreef Butler456 het volgende:
[..]
ProcentenPolonaise
Italië volgens mij gezakt naar 8%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |