Het ligt niet aan jou hoor.quote:
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overledenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou en de liefde eigenlijk Prof?
Iets op het oog of hoe zit het?
Ik bied je mijn bank, bankrekening en platonische brede schouder aan om dit verlies te verwerken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overleden
Franse piemels overdosis.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overleden
WELKOM OP FOKquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom wordt mijn waarschuwing weggehaald
Waarom ben je zo gek op Flam?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom wordt mijn waarschuwing weggehaald
Was even bang dat jij ook op discord zit tussen de rest van de parelsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet de herkomst niet van die uitspraak maar die doet het altijd goed.
Zou wel even wat kunnen pinnen ja eventueelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bied je mijn bank, bankrekening en platonische brede schouder aan om dit verlies te verwerken.
Wat hebben ze jou aangedaan dat je zo over ze praatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was even bang dat jij ook op discord zit tussen de rest van de parels
Mooie mens is dat ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hans is een ruige wat dat betreft
Invite gekregen en toen eens gaan kijken, jankend weg geklikt want dit wil ik niet langerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou aangedaan dat je zo over ze praat
Ik verwacht niets maar ben er wel volkomen klaar voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie mens, ga je dat vanavond ook gebruiken ahha
Flam moet je juist de ruimte gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik had trouwens helemaal niet door dat Flamarande het wijf was dat ik op moest jagen?
Nu al stijf?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht niets maar ben er wel volkomen klaar voor.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik had trouwens helemaal niet door dat Flamarande het wijf was dat ik op moest jagen?
Lijkt me een type dat snel even stiekem plast achter een geparkeerde auto en daarna aan komt huppelen om vervolgens instabiel op de bar te dansen terwijl jij met je halfbezopen kop probeert haar op te vangen om haar botten heel te houden maar er vervolgens geen beloning voor krijgt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flam moet je juist de ruimte geven
Geen discord uitnodiging verstuurdquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou aangedaan dat je zo over ze praat
Die beloning komt thuis, als je haar weerloos en versuft op bed legtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me een type dat snel even stiekem plast achter een geparkeerde auto en daarna aan komt huppelen om vervolgens instabiel op de bar te dansen terwijl jij met je halfbezopen kop probeert haar op te vangen om haar botten heel te houden maar er vervolgens geen beloning voor krijgt.
Oeh dat is wel erg saai.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die beloning komt thuis, als je haar weerloos en versuft op bed legt
Oh noo laten we klagenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef SideEffect het volgende:
VI is begonnen en het gaat over voetbal😱
Vind wel leuk hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh noo laten we klagen
Hey amarantah
Die hoor je dan de hele tijd niet en dan gaat het over voetbal en dan komt ze binnenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind wel leuk haha
Wat doet Amarantha?
fuck die mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die hoor je dan de hele tijd niet en dan gaat het over voetbal en dan komt ze binnen
zucht voetbal
of
voetbal ;r
of
voetbal is kut
Misschien toeval dat wanneer zij wil posten dat het over voetbal gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die hoor je dan de hele tijd niet en dan gaat het over voetbal en dan komt ze binnen
zucht voetbal
of
voetbal ;r
of
voetbal is kut
Haat je haar ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou best een erg leuke vrouw kunnen koppelen aan Prof denk ik en dan zou ik tevreden en content achterover leunen met een wijntje.
Aha het klinkt alsof TARDIS. daar veel komtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Invite gekregen en toen eens gaan kijken, jankend weg geklikt want dit wil ik niet langer
hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aha het klinkt alsof TARDIS. daar veel komt
Kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist niet dat arme oude mannen zo gewild zijn. Is er toch nog hoop voor mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou best een erg leuke vrouw kunnen koppelen aan Prof denk ik en dan zou ik tevreden en content achterover leunen met een wijntje.
Heeft je gf je verlaten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist niet dat arme oude mannen zo gewild zijn. Is er toch nog hoop voor mij.
Klopt die was er ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan hele tijd kusjes en hartjesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent alleen lief en aardig als een mens een vagina heeft.
Alleen op dit forum ben ik lief.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent alleen lief en aardig als een mens een vagina heeft.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan hele tijd kusjes en hartjes
Verschrikkelijk figuur
Begint me ook op te vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verschrikkelijk figuur
Heb je toch weer mooi verpaktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist niet dat arme oude mannen zo gewild zijn. Is er toch nog hoop voor mij.
Kun je elkaar beter verrot schelden hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verschrikkelijk figuur
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Je overdrijft omdat je geraakt bentquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je elkaar beter verrot schelden he
Echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je elkaar beter verrot schelden he
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->quote:
Alsof het om de kutjes draait malloot.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->als je bij een willekeurig kutje ineens hartjes en kusjes en kroeltjes gedrag gaat vertonen, man up.
Sowquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->als je bij een willekeurig kutje ineens hartjes en kusjes en kroeltjes gedrag gaat vertonen, man up.
mmmmmmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof het om de kutjes draait malloot.
Wil je samen shoppen dan faggitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof het om de kutjes draait malloot.
Valt mij niet eens opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Maak wel een persoonlijke uitzondering met Chloro maar daar moeten jullie maar doorheen kijken of zo
Wie is Chack?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mij niet eens op
Oh wacht jij was toch diegene die overal opvloog.
Ama is prachtig
Samzz is prachtig
Flam is prachtig
Chack is prachtig
CinderellaDreamer is rpachtig
Maar dat is 1 bonk vetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Maak wel een persoonlijke uitzondering met Chloro maar daar moeten jullie maar doorheen kijken of zo
Als ie dat laatste heeft gezegd dan ga ik hem vanaf nu negerenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mij niet eens op
Oh wacht jij was toch diegene die overal opvloog.
Ama is prachtig
Samzz is prachtig
Flam is prachtig
Chack is prachtig
CinderellaDreamer is rpachtig
Die laatste is het liefje van noel, die heb ik gewoon erachter geplaktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ie dat laatste heeft gezegd dan ga ik hem vanaf nu negeren
Gaat die over prof, hplc, Eend112, Tardis., hzaw, scrup, mortaxx, uitstraling, Zosk, vk, Jimmy, Noel, troll, of McG?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt een heerlijk mokkelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
En ik las CinderellaDreamer is drachtig maar ik ken dat mens niet eens
Heb nog nooit een hartje naar jou gestuurd omdat je soms net als een man typt die de taal niet machtig isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat die over prof, hplc, Eend112, Tardis., hzaw, scrup, mortaxx, uitstraling, Zosk, vk, Jimmy, Noel, troll, of McG?
Heyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat die over prof, hplc, Eend112, Tardis., hzaw, scrup, mortaxx, uitstraling, Zosk, vk, Jimmy, Noel, troll, of McG?
Gaat niet over mij kerel, maar over iedereen in het algemeenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog nooit een hartje naar jou gestuurd omdat je soms net als een man typt die de taal niet machtig is
Weet ik toch suikerpluisjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat niet over mij kerel, maar over iedereen in het algemeen
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijnquote:
Fietsen? Zou dat maar niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijn![]()
En van seks waarbij de squirt aan de dakgoot hangt val je ook af
Je hebt al heel wat uitgetekend volgens mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijn![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
''Je kan pas opgeven, als je niet meer kunt''
- Mark v Bommel
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem lelijk ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |