Dan zijn wij het rustpuntquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:34 schreef Amarinthe het volgende:
Wat nou als Italié ook met iets "WOOOW" achtigs komt, dan zijn Frankrijk Spanje en Italië dat allemaal
Ja Uk en Duitsland verwacht ik niks vanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:34 schreef Amarinthe het volgende:
Wat nou als Italié ook met iets "WOOOW" achtigs komt, dan zijn Frankrijk Spanje en Italië dat allemaal
Kan ik me niet voorstellen. Denk dat het eerder wat rustiger wordt nuquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:34 schreef Amarinthe het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zijn wij het rustpunt![]()
(wij in de zin van de NL staging dan, want hier op het forum zijn we natuurlijk niet rustig)
Die is van zichzelf al een leuke actquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
En dan moet daarna die arme lieve Michael Rice.
Fijn dat je dat onderscheid nog even maaktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zijn wij het rustpunt![]()
(wij in de zin van de NL staging dan, want hier op het forum zijn we natuurlijk niet rustig)
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
Solderen solderen KLAP KLAP, laten we soldereeeenn KLAP KLAP
Nee, maar hij kan er zo op. Matt zegt dit altijd als hij het niks vindt, maar beleefd wil blijven.quote:
Ik vraag me hetzelfde afquote:
Wel Pasta of Pizza?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef Amarinthe het volgende:
Ik moet precies eten als Italië komt dus ik hoop dat jullie goed verslag doen
Je verwacht het niet...quote:
Ik zag de rehearsal video..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Behalve dat Zweden nu blijkbaar gaat winnen.
Ons nummer is 100 x beter, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:38 schreef DevK het volgende:
[..]
Ik zag de rehearsal video..Hopelijk is morgen alles gefixt qua camerabeelden, iig.
Nope, want dit is hun eerste rehearsalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:39 schreef molloot200 het volgende:
En van de big 5 krijgen we natuurlijk geen beelden zoals ze op tv te zien zullen zijn zeker?
Hoop dat ze dit over Italië zeggen zoquote:
Hij is woensdagochtend vroeg gegaan, zei hij bij Pauw.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:40 schreef lashatumbai het volgende:
Is Cornald nu inmiddels al in Tel Aviv eigenlijk?
Moet zeggen dat de eerste helft van de tweede semi niet heel bijzonder verder was! Het is meer de big five nu want weer interessant isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:41 schreef libranl het volgende:
Ik baal wel een beetje. Dit was echt zo'n lange dag met de stream waar ik naar uit keek, maar echt alles gemist vandaag op de eerste 2 uur na dan. Begrijp nu wat Greys bedoelde afgelopen zondag
Ja, hooguit zijn de 30 seconden aan camerabeelden wel interessant, maar die worden later geupload.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de eerste helft van de tweede semi niet heel bijzonder verder was! Het is meer de big five nu want weer interessant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |