quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij wil niks over het witte licht zeggen. There might be a surprise in the second rehearsal. OMG I'm shaking![]()
![]()
omg jaaaaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij wil niks over het witte licht zeggen. There might be a surprise in the second rehearsal. OMG I'm shaking![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef MMF93 het volgende:
Ik probeerde steeds m'n scherm naar boven te scrollen o het beter te kunnen zien maar hij stond al helemaal naar boven gescrold.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef MMF93 het volgende:
Dat filmpje van Zwitserland![]()
![]()
![]()
. Ik probeerde steeds m'n scherm naar boven te scrollen o het beter te kunnen zien maar hij stond al helemaal naar boven gescrold
. Zijn hoofd zit gewoon maar net in beeld???
I’m counting nergens meer op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:57 schreef Em31 het volgende:
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 13:46:09They fixed Sweden. Amazing! #Eurovision reageer retweet
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 13:47:12Finally we have a country that wants to win. #Eurovision reageer retweet
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 14:05:36Sweden second rehearsal: It's all about the sizzle and Sweden SIZZLES and SMOULDERS. Brilliant. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Zoals ik al dacht; Dat achter de piano zitten heeft niks met comfortabel te maken, maar met de oorsprong van het liedje > geschreven achter een piano etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
![]()
Dat nummer van Zweden is echt niet goed genoeg om te winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef grazz het volgende:
[..]Ik kan me hier zo over opwinden maar ik ga het niet doen. ZWEDEN GAAT NIET WINNEN.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
I’m counting nergens meer op.
Dan kan het ook niet tegenvallen
Ah, dus die 'something up his sleeve' uitspraak was waarschijnlijk hierop gebaseerd?quote:
[..]
![]()
[..]
![]()
OMG JAAAquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
![]()
De cynicus in mij zegt dat dat het publiek natuurlijk niks boeit. Als hij dat nummer in een Pikachu-onesie met een bak Ben&Jerry's op schoot heeft geschreven zou hij dat ook niet aantrekken op het podium, omdat het publiek thuis dat niet interesseert.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht; Dat achter de piano zitten heeft niks met comfortabel te maken, maar met de oorsprong van het liedje > geschreven achter een piano etc.
Daar ging iets misquote:
twitter:kazamafraz twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:18:16KAN to the delegations when they send in their staging plans https://t.co/Lm5ZPFn3Ni reageer retweet
Normaal gesproken geeft de Nederlandse artiest weinig interviews. Maar ik kan me voorstellen dat nu Nederland favoriet is, ze toch wat meer interviews willen met internationale (fan)pers.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:26 schreef Em31 het volgende:
Normaal doen ze nooit interviews met wiwi, vandaag lijken ze dus een buitenlandse pers dag te hebbenaangezien die Zweedse krant daar ook was.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:27 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:kazamafraz twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 15:18:16KAN to the delegations when they send in their staging plans https://t.co/Lm5ZPFn3Ni reageer retweet
chantage is hetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:21 schreef MMF93 het volgende:
Dat filmpje van Zwitserland![]()
![]()
![]()
. Ik probeerde steeds m'n scherm naar boven te scrollen o het beter te kunnen zien maar hij stond al helemaal naar boven gescrold
. Zijn hoofd zit gewoon maar net in beeld???
Ja ik vind het wel heel slim van ze! Om het zo te plannenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Normaal gesproken geeft de Nederlandse artiest weinig interviews. Maar ik kan me voorstellen dat nu Nederland favoriet is, ze toch wat meer interviews willen met internationale (fan)pers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |