Ben jij de zus van @Samuel24quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:30 schreef Roos24 het volgende:
Ik zou haar laten wennen, door bijv steeds wat meer van jou ‘goedje’ in haar cappuccino te vermengen..
Ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:05 schreef Chivaz het volgende:
Lmao
Thanks voor deze post heb hardop gelachen hier.
Bedankt voor je bijdrage @Samuel24quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Ik slikte vroeger regelmatig het sperma van mijn vriend.
En voordat ik hem leerde kennen slikte ik gewoon van random mannen. Maakte mij niet uit wie het was.
Maar...ik kon nooit echt goed wennen aan de smaak. Het smaakte gewoon erg.....raar vind ik.
het leek wel alsof het zaad in mijn mond en tong en keel introk. En een half uur later proefde ik die smaak nog.
Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat het toch niet echt mijn ding is.
Laten we het zo zeggen....ik heb dat sperma liever in mijn kont haha.
Deze manquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
En voordat ik hem leerde kennen slikte ik gewoon van random mannen. Maakte mij niet uit wie het was.
Maar...ik kon nooit echt goed wennen aan de smaak. Het smaakte gewoon erg.....raar vind ik.
het leek wel alsof het zaad in mijn mond en tong en keel introk. En een half uur later proefde ik die smaak nog.
Ik zou het niet een zonder condoom willen in dit stadiumquote:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Als ze allergisch is lijkt mij dat je dan ook niet in haar mag klaarkomen. Als dat namelijk geen probleem is, dan is ze ook niet allergisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:01 schreef Bierista het volgende:
Heb een super chille vriendin, de seks is goed, maar ze wilt niet slikken omdat ze zegt dat ze allergisch voor is. Ik konop internet niet vinden hoe ik haar langzaam kan laten wennen, ik zat te denken aan verdunnen met water. wat zijn de beste tips?
bedankt
Samuel ouwe kont rammerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Zo werkt het bij pinda's welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:09 schreef Lunatiek het volgende:
Dat is een serieuze aandoening, iemand die allergisch is voor pinda's ga je toch ook niet "langzaam laten wennen"?
https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=10601
Accepteer maar dat ze niet zal slikken en wees dankbaar dat ze niet doodgaat van je kwakkie.
watquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:33 schreef JimmyDean het volgende:
Dan slikt ze toch niet? Snap die ophef daarover nooit zo.
Graag gedaan hoor. Ik wil TS graag van informatie voorzien.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:58 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage @:samuel24
Uh....maar dit is niet verzonnen hoor. Dit hele verhaal van mij is een waargebeurd verhaal.quote:
@Samuel24 wat een verschrikkelijke geile beer ben je toch ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Ach...ja soms wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
@:Samuel24 wat een verschrikkelijke geile beer ben je toch ook
Die vriend boft maar!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ach...ja soms wel.
Maar! ik heb een monogame relatie nu. Dus voor geile spelletjes moet ik echt alleen bij mijn vriend zijn hoor.
Het is gelukkig zeldzaam, maar een 'allergische' reactie (tussen haakjes omdat ik niet goed weet of dat zo genoemd wordt) kan voorkomen..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:36 schreef verbijstering het volgende:
ALlergisch voor sperma? dat worden geen kinderen dan
[..]
Ik zou het niet een zonder condoom willen in dit stadium
Nope. Ik hou wel van zaad, maar als ik dit voorgeschoteld had gekregen denk ik dat ik nooit meer zaad had willen zien/proeven e.d.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:53 schreef zarGon het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat niet-verse zaad lekker (of überhaupt te doen) is, verdunt of niet.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:03 schreef Hallojo het volgende:
Telkens iets meer door de chocomel gooien.
Dat kan bij sperma ook, maar aangezien TS het niet over andere aanrakingen met sperma had, mijn opmerking dat ze er kennelijk niet aan doodgaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zo werkt het bij pinda's wel
https://www.gezondheidsne(...)eling-pinda-allergie
Ja, jij hebt een bofkont.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:43 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ach...ik ook met hem hoor. Hij zorgt goed voor mij.![]()
Je eerljkheid siert je. Heel goed maar toch moest ik lachen om je directheidquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Uh....maar dit is niet verzonnen hoor. Dit hele verhaal van mij is een waargebeurd verhaal.
Beffen ook. Maar goed, liever dood aan keelkanker dan ophouden met beffen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:12 schreef einzeinz het volgende:
Sperma slikken kan wel keelkanker en andere ziektes veroorzaken.
Zo onschuldig is het dus allemaal niet
Ja? Moest je wel even lachen om mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je eerljkheid siert je. Heel goed maar toch moest ik lachen om je directheid
Dat verbaast mij ook helemaal niks. Dat spul bijt echt in mijn keel. Ik voel gewoon dat het echt in mijn keel intrekt zeg maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:12 schreef einzeinz het volgende:
Sperma slikken kan wel keelkanker en andere ziektes veroorzaken.
Zo onschuldig is het dus allemaal niet
Niet om jou. Je directheid is leuk verfrissend. Beetje onschuldig zelfs, terwijl jij verre van onschuldig bentquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja? Moest je wel even lachen om mij?
en dat mag dan weer wel, graag zelfsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze allergisch is lijkt mij dat je dan ook niet in haar mag klaarkomen. Als dat namelijk geen probleem is, dan is ze ook niet allergisch.
Maar misschien is ze gewoon allergisch in de zin van dat ze het niet wil. Ja, dan moet je je daar gewoon bij neerleggen of een andere vriendin zoeken.
Werkelijk? Ik merk er zelf weinig van hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet om jou. Je directheid is leuk verfrissend. Beetje onschuldig zelfs, terwijl jij verre van onschuldig bent
Ik vind dat je haar niet moet forceren om te slikken als ze het duidelijk niet geil vindt. Je komt zo wel een beetje egoïstisch over in bed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:21 schreef Bierista het volgende:
[..]
en dat mag dan weer wel, graag zelfs
Alleen haar keeltje zwelt op zegt ze
@Samuel24 is dit waar?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Sperma smaak is fucking nasty en die smaak blijft zo lang in je mond hangenzeker als het al wat langer geleden voor het laatst is gebeurt zitten er lekker klonten in
stel je niet aanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Sperma smaak is fucking nasty en die smaak blijft zo lang in je mond hangenzeker als het al wat langer geleden voor het laatst is gebeurt zitten er lekker klonten in
Bah!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Dan is ze niet allergisch. En heb jij gewoon te accepteren dat ze niet wil slikken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:21 schreef Bierista het volgende:
[..]
en dat mag dan weer wel, graag zelfs
Alleen haar keeltje zwelt op zegt ze
Daarom: minimaal eens per dag van bil.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Dit. De smaak viel mij ook erg tegen altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Dit! Het is in haar mond.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of ze het nu doorslikt of uitspuugt, kan jou het echt wat schelen?
Een voedselallergie is wel wat anders dan een contactallergie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze allergisch is lijkt mij dat je dan ook niet in haar mag klaarkomen. Als dat namelijk geen probleem is, dan is ze ook niet allergisch.
Dit is niet waar. Sperma wat niet zijn einddoel kan bereiken of overbodig is wordt terug afgevoerd. Het wordt niet opgenomen in het lichaam!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
Als zij allergie heeft.
Kan ze de zaad ook niet in haar kut of kond hebben.
Aangezien de kut net een spons is word het gelijk op genomen door het lichaam .
Het word afgebroken ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Sperma wat niet zijn einddoel kan bereiken of overbodig is wordt terug afgevoerd. Het wordt niet opgenomen in het lichaam!
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Als je keel opzwelt ben je wel degelijk allergisch. Heel vervelend, want als je keel opzwelt, krijg je ademhalingsproblemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is ze niet allergisch. En heb jij gewoon te accepteren dat ze niet wil slikken.
Of ze het nu doorslikt of uitspuugt, kan jou het echt wat schelen?
Ik geloof dus dat het een smoes is, aangezien ze anders op zijn minst ook enige last krijgen als hij in haar klaarkomt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als je keel opzwelt ben je wel degelijk allergisch. Heel vervelend, want als je keel opzwelt, krijg je ademhalingsproblemen.
Wie heb jij liggen pijpen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef roos94 het volgende:
Ja dit is waar. Sperma smaakt super sterk (en vies). En het trekt ook in mijn mond, tong, keel.quote:
Lkkr is groot woord, Agh echt vies is t ook nietquote:
Ik vond het altijd erg vervelend dat al dat zaad op mijn keel begon te slaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lkkr is groot woord, Agh echt vies is t ook niet
Agh gewn minder deepthroat?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd erg vervelend dat al dat zaad op mijn keel begon te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |