ouwe lul gespotquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel focussen op leeftijd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke van mijn instagram foto's zou je naar rechts swipen?
Die ene waarop je duidelijk gedronken hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke van mijn instagram foto's zou je naar rechts swipen?
Volgens mij zie ik dubbelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Die ene waarop je duidelijk gedronken hebt.
NOU ENquote:
lol, die had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Die ene waarop je duidelijk gedronken hebt.
Ik lijk wel iets jonger.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel focussen op leeftijd.
Dat is ook zo. Na welke date?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er mee doet, ik heb maar met twee vrouwen seks gehad door tinder
Weekniequote:
Dat zijn jouw woorden.quote:
Omdat ie bijna passed-out is en je er mee kunt doen wat je wilt?quote:
Nah, omdat ik nu in t topic zit?quote:
Onzin anders zou je wel wat mensen uit deze SC gedate hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:28 schreef Cronometer het volgende:
Maar ja, ik val toch altijd op kneusjes
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:28 schreef Cronometer het volgende:
Maar ja, ik val toch altijd op kneusjes
1e bij allebei. Maar ik heb wel veel meer tinderdates gehad dan dat, maar die eindigden niet in seks.quote:
quote:
Dus tegen crono kritiek als ze zou afspreken via Tinder om te neuken maar zelf doen op de 1e date?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
1e bij allebei. Maar ik heb wel veel meer tinderdates gehad dan dat, maar die eindigden niet in seks.
Ziet er uit als iets dat je drink wanneer je ziek bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had gisteren deze.... damn dat was raar.
Maar wel lekker!
Schrijf hem op! Vorige week over de 1000 gegaan bij Untapped maar deze staat er nog niet tussenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had gisteren deze.... damn dat was raar.
Maar wel lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |