Laat maar danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prachtige beesten en superleuk ook. Ze stinken wel beetje door hun nasty poepjes..
Goudvissen stinken niet echt.quote:
hebben wel vlug last van waterige oogjesquote:
Ik weet t niet man. Aan de ene kant voelt het zo verlagend.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de leuke gesprekken? las net dat het voor het fysieke niet meer nodig is?
Niet mee eens ondanks dat ze wel zeer knap is.quote:
Heb je zalf voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hebben wel vlug last van waterige oogjes
Omdat het een object is? beter zo denk ik dan een of andere debiel zijn pik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet t niet man. Aan de ene kant voelt het zo verlagend.
overal???quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haar foto's staan overal, niet mee eens overigens.
Nee, Tinderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het een object is? beter zo denk ik dan een of andere debiel zijn pik.
Oh.. ja eens. Voelt alsof dat speciaal voor mensen is die seks verslaafd zijn of de meest timide mongooltjes.quote:
Zeg t eens?quote:
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ja eens. Voelt alsof dat speciaal voor mensen is die seks verslaafd zijn of de meest timide mongooltjes.
Ook niet mijn doelgroep. Vroeger wel eens aangezwengeld maar raar platform.
Maar dat doe ik sws niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is alleen verlagend als je meteen met een of andere sjonnie afspreekt om te neuken
WAAR DANquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.
Welke van mijn instagram foto's zou je naar rechts swipen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me wel af wie zou swipen voor een 35 jarige.
Maakt het niet per definitie beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.
Ik zou me niet te veel focussen op leeftijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me wel af wie zou swipen voor een 35 jarige.
je weet het gewoon niet kleautzakjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |