why?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toffe beesten maar die moet je vaak krekels voeren en krekels zijn echt kut.
Ze kruipen overal tussen, leggen eieren, maken ontzetten lawaai, stinken vaak.quote:
ook, en daarom vredig stervenquote:
ze heeft kennis gemaakt met goede wandvibrator nadat ze zei niet te snappen hoe mensen kunnen klaarkomen van trillingenquote:
ohshitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kruipen overal tussen, leggen eieren, maken ontzetten lawaai, stinken vaak.
Heb meerdere beesten gehad die ze aten, waaronder kameleons en er zijn er altijd wel een paar krekels die ontsnappen.
Als ze in je huis gaan paren dan ben je wel echt de sjaak dus je moet goed opletten wat je doet.
Lekker man.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Meelwormen ook, kruipen ergens tussen en veranderen in kevers, die kevers kauwen overal op.
Schijtbeesten maar kameleons enzo zijn er echt dol op. En is ook makkelijk en goedkoop eten voor ze wel.quote:
Kameleons zijn wel echt heel vet. Helemaal als ze tam zijn, ik had 2 tamme.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohshitdat is wel jammer, maar toch niet doorslaggevend om bepaalde dieren niet te kopen
wil ook een kameleon
filmpjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook, en daarom vredig sterven
[..]
ze heeft kennis gemaakt met goede wandvibrator nadat ze zei niet te snappen hoe mensen kunnen klaarkomen van trillingen![]()
welke kameleons had je?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijtbeesten maar kameleons enzo zijn er echt dol op. En is ook makkelijk en goedkoop eten voor ze wel.
[..]
Kameleons zijn wel echt heel vet. Helemaal als ze tam zijn, ik had 2 tamme.
je moet gewoon erg voorzichtig zijn of ze alleen dood voer geven maar is veel beter om levend voer te geven.
Deze https://en.wikipedia.org/wiki/Indian_chameleon, een mannetje en vrouwtje maar die gingen niet heel goed samen dus zaten in een eigen hok.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke kameleons had je?
en ik zou ook echt levend willen geven dan ja. Is toch geen plan voor op korte termijn tho, wie weet later. Nu gewoon in winkels kijken
Ik hou het wel bij een poes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijtbeesten maar kameleons enzo zijn er echt dol op. En is ook makkelijk en goedkoop eten voor ze wel.
[..]
Kameleons zijn wel echt heel vet. Helemaal als ze tam zijn, ik had 2 tamme.
je moet gewoon erg voorzichtig zijn of ze alleen dood voer geven maar is veel beter om levend voer te geven.
nat en kaal?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een poes.
hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een poes.
Heb ik je nou voor niks mijn insta gegeven?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:58 schreef Cronometer het volgende:
Tinder gedownload mensen.
Jetz geht los.
Die zijn wel mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze https://en.wikipedia.org/wiki/Indian_chameleon, een mannetje en vrouwtje maar die gingen niet heel goed samen dus zaten in een eigen hok.
Levend eten is veel beter voor ze, ja.
Verstandig, goed inlezen wat ze nodig hebben. Vooral ook hoogte m.b.t. huizing.
Als je dichtbij Duitsland zit kan ik je Zoo Zajac aanraden in Duisburg om eens te kijken.
https://www.zajac.de/Zoofachgesch%C3%A4ft
Ja sorry, dat kwam toch ff te dichtbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik je nou voor niks mijn insta gegeven?
Swipe je blindelings alles naar rechts?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja sorry, dat kwam toch ff te dichtbij.
Ik durf nog niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Swipe je blindelings alles naar rechts?
Voor de leuke gesprekken? las net dat het voor het fysieke niet meer nodig is?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:58 schreef Cronometer het volgende:
Tinder gedownload mensen.
Jetz geht los.
Prachtige beesten en superleuk ook. Ze stinken wel beetje door hun nasty poepjes..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi.
Vind dieren in huis wel echt goor though, maar zo een die gewoon in een glazen bak zit kan nog.
Laat maar danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prachtige beesten en superleuk ook. Ze stinken wel beetje door hun nasty poepjes..
Goudvissen stinken niet echt.quote:
hebben wel vlug last van waterige oogjesquote:
Ik weet t niet man. Aan de ene kant voelt het zo verlagend.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de leuke gesprekken? las net dat het voor het fysieke niet meer nodig is?
Niet mee eens ondanks dat ze wel zeer knap is.quote:
Heb je zalf voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hebben wel vlug last van waterige oogjes
Omdat het een object is? beter zo denk ik dan een of andere debiel zijn pik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet t niet man. Aan de ene kant voelt het zo verlagend.
overal???quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haar foto's staan overal, niet mee eens overigens.
Nee, Tinderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het een object is? beter zo denk ik dan een of andere debiel zijn pik.
Oh.. ja eens. Voelt alsof dat speciaal voor mensen is die seks verslaafd zijn of de meest timide mongooltjes.quote:
Zeg t eens?quote:
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ja eens. Voelt alsof dat speciaal voor mensen is die seks verslaafd zijn of de meest timide mongooltjes.
Ook niet mijn doelgroep. Vroeger wel eens aangezwengeld maar raar platform.
Maar dat doe ik sws niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is alleen verlagend als je meteen met een of andere sjonnie afspreekt om te neuken
WAAR DANquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.
Welke van mijn instagram foto's zou je naar rechts swipen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me wel af wie zou swipen voor een 35 jarige.
Maakt het niet per definitie beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was vroeger, tegenwoordig tindert iedereen. Zeker in mijn leeftijdscategorie.
Ik zou me niet te veel focussen op leeftijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me wel af wie zou swipen voor een 35 jarige.
je weet het gewoon niet kleautzakjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |