Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
En laten het hetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En laten het het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
En vaak onder de noemer van die ene TT.DE VBL-SC
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
Alcoholist.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn tong likt je moeder anders nog behoorlijk.
Die van Apple werkt met Bluetoothquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Zijn er draadloze muizen die zonder zo'n USB dongle werken?
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alle bluetooth muizen als je laptop bluetooth heeft.
Infra toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
Verschilt volgens mij. Vroeger had je veel IR dongles, tegenwoordig is het allemaal bluetooth dacht ik. Maar de laatste keer dat ik een muis heb gekocht waren de meesten nog bedraadquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werken die dongles, is dat bluetooth?
wifiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Type verbinding: Draadloze 2.4GHz-verbinding
alsnog geen idee wat dat betekent
Maar voor de muis? Da's toch gekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wifi op standaard bandbreedte. (Wat DP zegt dus)
Maar je kan ook wifi op 5GHz zetten tegenwoordig. Minder netwerken op die bandbreedte dus minder storingsgevoelig volgens mij.
Wat voor dongle dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar voor de muis? Da's toch gek
Dan snap ik ook niet echt wat die dongle in m'n laptop doet, is dat kleine ding een extra wifi ontvanger?
Mja is idd geen bluetooth. Moet ik dus nieuwe muis kopen om hem zonder zo'n ding aan te sluiten. M'n nieuwe laptop heeft alleen USB-C dus ik moet per se een USB hub gebruiken om m'n muis aan te sluitenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat voor dongle dan?
Wist het ook niet dat zelfs muizen op die techniek werkten eigenlijk. Geen verstand van verder maar die bandbreedte is al zo propvol, en dan dit soort apparaten er ook nog bij.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een dongle? USB wat je erbij krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |