Welkequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar dan bij dat verhaal over die seriemoordenaar.
Oké ja dat magquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik met alles van de NSDAP oneens behalve verplicht steriliseren van gehandicapten.
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver meequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vergeet je niet als ik jarig ben te regelen dat ik een zeehondje in de Noordzee mag vrijlaten.
Oh ja want je moet natuurlijk geld uitgeven aan goede doelen om normaal te zijn haha ff vergetenquote:
Watquote:
Dat is toch altijd zo, voor wie zou je het anders moeten doen. Wat dacht je van rust, vrede met jezelf en daardoor geluk. Anderen zijn niet belangrijk, het gaat om jezelf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij worstelt vooral met zichzelf volgens mij. Wie wint er als je wint van jezelf?
Oh ja, dat is ook leip verhaal jaquote:
Alleen maar skeere paupers hierquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver mee
Oké bij deze crowdfund mensen. 40 euro zodat ik een zeehondje kan vrijlaten rond mijn verjarie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver mee
Oh daar heb ik echt helemaal niets mee te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in mijn familie een knarsetandende verplichting en een soort van wedstrijdje.
Ik vind het normaal dat je vrijwillig iets geeft aan mensen die het minder hebben ja, wij hebben er ook niet voor gekozen om in één van de beste landen ter wereld geboren te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja want je moet natuurlijk geld uitgeven aan goede doelen om normaal te zijn haha ff vergeten
Deze past net niet op zo'n tokkietegeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo, voor wie zou je het anders moeten doen. Wat dacht je van rust, vrede met jezelf en daardoor geluk. Anderen zijn niet belangrijk, het gaat om jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |