Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het dan makkelijker kiezen.
Nee niet echt. Ik sta daar best makkelijk in. Zowel het wel of niet hebben van kinderen heeft voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit bang dat je misschien iets gaat missen?
Zo stond ik er met mijn ex-vriendin ook in. Binnen die relatie wisten we allebei dat er geen kinderen gingen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik sta daar best makkelijk in. Zowel het wel of niet hebben van kinderen heeft voordelen en nadelen.
Als ze er wel waren geweest, ook goed. Bijna met mijn ex, zelfs. Maar mis niks op het moment.
Als je partner wel of geen kinderen wil is de keuze sneller gemaakt als je er om het even instaat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo stond ik er met mijn ex-vriendin ook in. Binnen die relatie wisten we allebei dat er geen kinderen gingen komen.
Nu ik iets ouder ben vraag ik me soms af of ik "zomaar" kinderen wil krijgen als ik een nieuwe relatie krijg.
Leuk, ik ga zo m'n geld tellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga me zo maar eens richting bed verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |