abonnement Unibet Coolblue
pi_186749006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

goede vergelijking harry :')
Zeker, een uitstekende vergelijking zelfs :).
pi_186749083
niet vechten
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:12:00 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186749124
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee ik vind helemaal niet alles okay :'). Ga je nu kappen met dingen verzinnen? Thanks.

Ik ben alleen niet de zeikerd die over alles loopt te janken wat ontwikkelaars/publishers doen, maar kan het ook rationeel bekijken, dat lukt jou wat minder lijkt het.
Ik loop alleen te zeiken over dingen die negatieve impact op zowel de gaming industry in het algeheel hebben alsmede voor ons als consument. Ik ben toch geen aandeelhouder van deze kutbedrijven die allemaal zoveel mogelijk eruit willen persen, kijken hoever ze kunnen gaan voordat er een x pushback komt vanuit de consument.

Gezien er goedpraters zoals jij en 2dope wel meer zullen tussenlopen onder de casual crowd, en schijnbaar ook onder de ' hardcore ' hobbyisten gaan ze hier gewoon lekker mee door.

Over 5 jaar is elke game online, mag je overal extra voor betalen en is geen enkele game meer compleet bij de release als dit een lijn doortrekt.

Het is nu al zoveel erger dan 5 jaar geleden. Maar nee hoor, het is allemaal aan de consument 8)7

En mensen die wonen op een plek waar geen stabiel internet is, of als ubisoft server maintenance heeft, of de servers eruit gooit zit je opgescheept met een onderzetter. Hoe ga je dat goed praten als het product 60 euro kost _O-. En waarschijnlijk mag je ook nog eens voor PS+ betalen om deze " single player " game te kunnen spelen.

Je wordt letterlijk genaaid waar je bijstaat en de meeste keuren het nog goed ook :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:17:57 #204
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186749200
quote:
Take any game from the Nintendo 64 era and prior, and you’ll see that every bit of the content is still intact and ready to play straight from the cartridge or disc. Take online-enabled games from the PS2 age and beyond, however, and you’ll start to find some holes in your breadth of historical reference. Because I purchased Ratchet and Clank: Up Your Arsenal 14 years after its initial release, I’ll never, ever get to experience the online multiplayer as it was. The game still holds value, though, due to the rich offline content, even if that one feature has been lost to time.

Many modern games, on the other hand, will not be so lucky. Without a campaign, local multiplayer, LAN play, or even so much as a simple PVP mode, these online-only shooters will simply disappear once the developer decides it’s time to pull the plug. Current owners of these titles will be left with $60 paperweights, and future gamers will literally never get to experience any part of the fun — not even a fraction of it. Internet-based games are ticking time bombs that will someday be unavailable to play.
quote:
This problem is not limited to the PC side of things, either. Dust 514, a free-to-play first-person shooter, was released on the PlayStation 3 in 2013. After struggling to maintain a large playerbase, it shut down just three years later in 2016. Another, much more controversial example of this is none other than the battle royale title The Culling 2. Released on July 10th, 2018 for Windows, PlayStation 4, and Xbox One during the explosion of the battle royale genre, The Culling 2 was criticized for appearing unfinished. The game reached peak Steam player counts of about 250 on its first day. On July 18th, 2018, The Culling 2 was pulled from digital storefronts and discontinued entirely. While it’s doubtful anyone is clamoring for The Culling 2 to return, this is literally a dead game. It simply does not exist anymore. This is a problem.

Contrast this with Phantasy Star Online, an online role-playing game released in 2000 for the Sega Dreamcast. Though it was plenty popular, the online portion was shut down in 2003. Fortunately, the game features a single-player mode that keeps the content alive in some fashion. Additionally, a small group of fans have built unofficial servers so that even the online portion can exist to this day. Keep in mind, however, that not every title has the luxury of a dedicated community. Not every online-enabled game will survive the test of time.
https://culturedvultures.(...)n-online-only-games/
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:20:37 #205
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_186749245
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:28:03 #206
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186749354
Heel leuk allemaal.
SOONY
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:32:30 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186749425
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:28 schreef DKUp het volgende:
Heel leuk allemaal.
Nouja het is best een interessante discussie ware het niet dat het " HeT LiGt AlleMaAl AaN MmMaRsoE!!11 " onzin.

Ik weet het niet hoor, maar als ik zin heb om een oude game te spelen, dan kan dat nu gewoon. Sorry als ik dat belangrijk vind dat je dat over 10 jaar met games van nu nog steeds kan doen.

Kans is gewoon groot dat meer dan de helft van deze " online only " titels niet meer werken tegen die tijd.

Sommigen vinden dat prima (omdat het op hen geen effect heeft, zij zijn niet van plan om die game nog eens te checken over 10 jaar). Maar ik vind dat best kortzichtig, want er zijn meer gamers, en het kunnen genieten van een oud stuk content kan gewoon nog steeds tof zijn. Ik geniet nog goed van oude muziek, oude films en ook oude games.

Wel typisch dat het alleen bij de gaming industry voorkomt zoiets als online only, en content die naderhand niet meer terug te krijgen is. Natuurlijk is met de opkomst van streaming het algehele media landschap enorm verandert, maar voor films & series & muziek zijn er altijd nog "offline" alternatieven ( als in je kan het fysiek kopen of downloaden en zodanig bewaren en later nog gebruik van maken ).

Stel je voor dat MGS3 online only was. Dan kon je 100% nu niet meer die game spelen. Dat zou toch enorm zonde zijn.

Stel dat Breakpoint gewoon een vette campaign heeft, en dat mensen die over 10 jaar nog eens willen spelen. Maar OOPS, de servers zijn down. Zit je dan te koekeloeren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:48:24 #208
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186749780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja het is best een interessante discussie ware het niet dat het " HeT LiGt AlleMaAl AaN MmMaRsoE!!11 " onzin.

Ik weet het niet hoor, maar als ik zin heb om een oude game te spelen, dan kan dat nu gewoon. Sorry als ik dat belangrijk vind dat je dat over 10 jaar met games van nu nog steeds kan doen.

Kans is gewoon groot dat meer dan de helft van deze " online only " titels niet meer werken tegen die tijd.

Sommigen vinden dat prima (omdat het op hen geen effect heeft, zij zijn niet van plan om die game nog eens te checken over 10 jaar). Maar ik vind dat best kortzichtig, want er zijn meer gamers, en het kunnen genieten van een oud stuk content kan gewoon nog steeds tof zijn. Ik geniet nog goed van oude muziek, oude films en ook oude games.

Wel typisch dat het alleen bij de gaming industry voorkomt zoiets als online only, en content die naderhand niet meer terug te krijgen is. Natuurlijk is met de opkomst van streaming het algehele media landschap enorm verandert, maar voor films & series & muziek zijn er altijd nog "offline" alternatieven ( als in je kan het fysiek kopen of downloaden en zodanig bewaren en later nog gebruik van maken ).

Stel je voor dat MGS3 online only was. Dan kon je 100% nu niet meer die game spelen. Dat zou toch enorm zonde zijn.

Stel dat Breakpoint gewoon een vette campaign heeft, en dat mensen die over 10 jaar nog eens willen spelen. Maar OOPS, de servers zijn down. Zit je dan te koekeloeren.
Daar zullen we dus rekening mee moeten houden.
SOONY
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:01:39 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186750075
Hmm, discussie gemist. Is het de moeite waard om terug te lezen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:03:10 #210
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_186750109
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, discussie gemist. Is het de moeite waard om terug te lezen?
Niet echt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:03:58 #211
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_186750126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja het is best een interessante discussie ware het niet dat het " HeT LiGt AlleMaAl AaN MmMaRsoE!!11 " onzin.

Ik weet het niet hoor, maar als ik zin heb om een oude game te spelen, dan kan dat nu gewoon. Sorry als ik dat belangrijk vind dat je dat over 10 jaar met games van nu nog steeds kan doen.

Kans is gewoon groot dat meer dan de helft van deze " online only " titels niet meer werken tegen die tijd.

Sommigen vinden dat prima (omdat het op hen geen effect heeft, zij zijn niet van plan om die game nog eens te checken over 10 jaar). Maar ik vind dat best kortzichtig, want er zijn meer gamers, en het kunnen genieten van een oud stuk content kan gewoon nog steeds tof zijn. Ik geniet nog goed van oude muziek, oude films en ook oude games.

Wel typisch dat het alleen bij de gaming industry voorkomt zoiets als online only, en content die naderhand niet meer terug te krijgen is. Natuurlijk is met de opkomst van streaming het algehele media landschap enorm verandert, maar voor films & series & muziek zijn er altijd nog "offline" alternatieven ( als in je kan het fysiek kopen of downloaden en zodanig bewaren en later nog gebruik van maken ).

Stel je voor dat MGS3 online only was. Dan kon je 100% nu niet meer die game spelen. Dat zou toch enorm zonde zijn.

Stel dat Breakpoint gewoon een vette campaign heeft, en dat mensen die over 10 jaar nog eens willen spelen. Maar OOPS, de servers zijn down. Zit je dan te koekeloeren.
Tldr
Rossoneri siamo noi.
pi_186750234
Pso is nog steeds speelbaar online mbv private servers, zelfde met bijvoorbeeld demon’s souls op de ps3 en dat zal in de toekomst ook mogelijk zijn voor andere online only games lijkt me.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:11:27 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750333
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Pso is nog steeds speelbaar online mbv private servers, zelfde met bijvoorbeeld demon’s souls op de ps3 en dat zal in de toekomst ook mogelijk zijn voor andere online only games lijkt me.
Alleen als die optie er is natuurlijk.

PSO en Demon Souls zijn wel games die een enorme fanbase hebben vergaart. Er zijn en zullen ook veel online only games gewoon een langzame dood sterven.

En voor PSO vragen fans al jaren om een nieuwe versie. PSO 3 komt hier in EU niet uit.. Demon Souls remaster is ook veelgevraagd. De fanbase wil het blijven spelen op huidige hardware.

Vraag me toch af of een publisher die voornamelijk aan jaarlijkse sequels doet ( Ubisoft ) dit ook ziet zitten voor een Ghost Recon.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:03 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Tldr
Alsof ik er iets om geef wat jij vind maat :') ga lekker fietsen met je tldr
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:12:05 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750349

Boris is iig enorm hyped voor Cyberpunk 2077 ( kan hem dat absoluut niet kwalijk nemen haha )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:13:11 #215
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186750374
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:12 schreef MMaRsu het volgende:

Boris is iig enorm hyped voor Cyberpunk 2077 ( kan hem dat absoluut niet kwalijk nemen haha )
Ik kijk alleen nog naar Gamekings rond de E3 voor de rest niet meer :N
SOONY
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:14:44 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750401
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik kijk alleen nog naar Gamekings rond de E3 voor de rest niet meer :N
Voor de rest is het ook absoluut tergend slecht geworden de laatste jaren wat mij betreft.

Kijk af en toe naar Skate op Twitch. Dat is opzich nog vermakelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:19:21 #217
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186750511
deepsilver twitterde op donderdag 09-05-2019 om 18:04:01 Subscribe to the Official Saints Row YouTube channel so you don't miss a thing... we have exciting things ahead for the Saints, you don't want to miss out!Get notified on announcements, new trailers and great video content - https://t.co/lhqvPTbAQY https://t.co/rGg0TGsDNN reageer retweet
Werd ook wel eens tijd.

Ze kunnen er best iets tofs van maken. Meer als Saints Row 1, 2 en The Third en de laatste twee games vergeten graag.
SOONY
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:24:55 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750664
Pff idd die laatste 2 games waren extreem matig ook :').

Zo genoten van die eerste drie games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games vrijdag 10 mei 2019 @ 20:27:50 #219
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_186750746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gezien er goedpraters zoals jij en 2dope wel meer zullen tussenlopen onder de casual crowd, en schijnbaar ook onder de ' hardcore ' hobbyisten gaan ze hier gewoon lekker mee door.
Geen idee wat hier nu precies staat maar mention mij de volgende keer gewoon even als je in discussie wilt gaan, is wat minder achterbaks
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_186750775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja het is best een interessante discussie ware het niet dat het " HeT LiGt AlleMaAl AaN MmMaRsoE!!11 " onzin.

Ik weet het niet hoor, maar als ik zin heb om een oude game te spelen, dan kan dat nu gewoon. Sorry als ik dat belangrijk vind dat je dat over 10 jaar met games van nu nog steeds kan doen.

Kans is gewoon groot dat meer dan de helft van deze " online only " titels niet meer werken tegen die tijd.

Sommigen vinden dat prima (omdat het op hen geen effect heeft, zij zijn niet van plan om die game nog eens te checken over 10 jaar). Maar ik vind dat best kortzichtig, want er zijn meer gamers, en het kunnen genieten van een oud stuk content kan gewoon nog steeds tof zijn. Ik geniet nog goed van oude muziek, oude films en ook oude games.

Wel typisch dat het alleen bij de gaming industry voorkomt zoiets als online only, en content die naderhand niet meer terug te krijgen is. Natuurlijk is met de opkomst van streaming het algehele media landschap enorm verandert, maar voor films & series & muziek zijn er altijd nog "offline" alternatieven ( als in je kan het fysiek kopen of downloaden en zodanig bewaren en later nog gebruik van maken ).

Stel je voor dat MGS3 online only was. Dan kon je 100% nu niet meer die game spelen. Dat zou toch enorm zonde zijn.

Stel dat Breakpoint gewoon een vette campaign heeft, en dat mensen die over 10 jaar nog eens willen spelen. Maar OOPS, de servers zijn down. Zit je dan te koekeloeren.
Het ligt niet allemaal aan MMaRsu, het ligt eraan dat we verschillende meningen hebben.

Verder niet gelezen, je mist het punt compleet toch, en blijft maar in de verdedigingsmodus schieten.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:29:31 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750789
Owja ik doe niet aan mentions, ga er vanuit dat mensen die het boeiend vinden het wel lezen en de anderen niet :).

Bedoelde het niet achterbaks maar vind het wel jammer dat jouw houding zoiets is van " ja ach, zo is het nu eenmaal ".
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:30:07 #222
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186750809
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het ligt niet allemaal aan MMaRsu, het ligt eraan dat we verschillende meningen hebben.

Verder niet gelezen, je mist het punt compleet toch, en blijft maar in de verdedigingsmodus schieten.
Wat is het punt dan volgens jou? Misschien kan je wat duidelijker zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186750828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is het punt dan volgens jou? Misschien kan je wat duidelijker zijn.
Nah, sorry, geen zin meer in (VI begint zo, eten is klaar). Laten we het er maar bij laten.
  Eindredactie Games vrijdag 10 mei 2019 @ 20:31:34 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_186750848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
Owja ik doe niet aan mentions, ga er vanuit dat mensen die het boeiend vinden het wel lezen en de anderen niet :).

Bedoelde het niet achterbaks maar vind het wel jammer dat jouw houding zoiets is van " ja ach, zo is het nu eenmaal ".
Over Breakpoint heb ik me nog niet uitgelaten, wellicht straks even inhoudelijk, maarre...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja het is best een interessante discussie ware het niet dat het " HeT LiGt AlleMaAl AaN MmMaRsoE!!11 " onzin.
Misschien eens je hand in eigen boezem steken, je bent zelf vrijwel altijd degene die begint uit te delen. Nooit zal je gewoon een keer je mening geven zonder dat daarbij een ander persoon of groep mensen op enigerlei wijze benadeeld of afgezeken wordt.

Opmerkelijk ook dat je het een 'discussie' noemt terwijl het enige wat je doet is boze reacties plaatsen (vaak copypasta's van andere mensen ook nog) over bepaalde praktijken en als iemand daar dan op reageert begin je meteen mensen uit te maken voor goedpraters. Goede discussiepartner ben je. Moet je je voorstellen wat er zou gebeuren als je gewoon zonder dat soort sneren je punt zou hebben gemaakt. Wie weet had je dan ook een constructieve inhoudelijke reactie terug gehad en was er zowaar een normale discussie ontstaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:36:46 #225
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186750979
Even de gameplay van Ghost Recon Breakpoint uncompressed gezien. Ziet er een stuk beter uit dan de livestream :9~
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')