Oh heftig zegquote:
dat is zosk zijn schuld, het ging over aber haar niveau vanochtend en toen was ie heel gemeen tegen haarquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
Heeft aber nou weer dr account verwijderd ja
Ben niet verrast.quote:
Ja mooi gespeeld. Vind dat echt knap al die pasen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat
Jij mag voortaan wel wat vaker een bacootje pakken 😏
Zosk is altijd gemeen, echt een lul, ga hem denk ik verwijderen van mn Hyvesquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is zosk zijn schuld, het ging over aber haar niveau vanochtend en toen was ie heel gemeen tegen haar
Pasen is al geweestquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja mooi gespeeld. Vind dat echt knap al die pasen.
De waarheid is minstens zo hard als mijn pik 's ochtendsquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is zosk zijn schuld, het ging over aber haar niveau vanochtend en toen was ie heel gemeen tegen haar
Morgenochtend, denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet verrast.
Wanneer ga je tulpen plukken
Ik ben niet altijd gemeen en zeker geen lulquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk is altijd gemeen, echt een lul, ga hem denk ik verwijderen van mn Hyves
die pik van je komt ook niet zo hard aan, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
De waarheid is minstens zo hard als mijn pik 's ochtends
Heel mooi Myrr, echt een doorbraakquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja mooi gespeeld. Vind dat echt knap al die pasen.
Lulligquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
die pik van je komt ook niet zo hard aan, dus dat valt dan wel mee
Je zaait wat je oogstquote:
alleen als ze haar shirtje uittrekt na een doelpuntquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moedig haar nou gewoon aan balhaar
Heb ik altijd al gevonden hoor tbh alleen nog steeds vind ik voetbal gewoon niet boeiend genoeg om het iedere dag te kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel mooi Myrr, echt een doorbraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |