Sinds jij weg bent uit die discord gaat het constant over jequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke, lullig om over iemand te praten achter zijn rug om
Jeetje, arme Braddie hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent uit die discord gaat het constant over je
Heb je de nederlaag van Ajax al verwerkt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent uit die discord gaat het constant over je
Zeker. Ik verwijt ze niets, Tottenham heeft het gewoon goed gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je de nederlaag van Ajax al verwerkt?
Wel matig hoor als je met 2-0 gaat rusten en dan gewoon naïef naar voren stormt de tweede helft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwijt ze niets, Tottenham heeft het gewoon goed gedaan
8 mei is vanaf gister een nationale feestdag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker. Ik verwijt ze niets, Tottenham heeft het gewoon goed gedaan
Ja, dat had achteraf wel anders gekund, maar snap ook wel dat ze een derde wilden maken. Ach, dit is al veel mooier geweest dan ik ooit had durven dromen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel matig hoor als je met 2-0 gaat rusten en dan gewoon naïef naar voren stormt de tweede helft.
Heb wel genoten verder, maar wel echt zonde en heel goed te voorkomen.
Debieltjequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
8 mei is vanaf gister een nationale feestdag.
Eigenlijk al langer want ons aller DE GRAAFSCHAP deed ook ooit eens goede zaken op die dag.
Was dat ook 8 mei?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
8 mei is vanaf gister een nationale feestdag.
Eigenlijk al langer want ons aller DE GRAAFSCHAP deed ook ooit eens goede zaken op die dag.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was dat ook 8 mei?![]()
![]()
Ik ben inderdaad wel bang dat die schaal nu naar Eindhoven gaat
Dat snap ik wel, maar als je er dan staat moet je er ook alles aan gedaan hebben en dan geeft dit toch een nare nasmaak.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat had achteraf wel anders gekund, maar snap ook wel dat ze een derde wilden maken. Ach, dit is al veel mooier geweest dan ik ooit had durven dromen.
Ja het is jammer, maar ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar als je er dan staat moet je er ook alles aan gedaan hebben en dan geeft dit toch een nare nasmaak.
En wtf Dolberg, die heeft dus helemaal niks gedaan. Gast kon in een halve finale CL niet eens de motivatie opbrengen om er wat van te maken.Beter Huntelaar kunnen brengen.
Benieuwd of Arsenal vanavond ook gaat falenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja het is jammer, maar ja.
Ja, dat snapte ik ook niet echt, heb het idee dat die jongen zich helemaal niet thuis voelt in deze groep en gaat bij een kans ook te vaak voor eigen succes helaas. Huntelaar was veel beter geweest
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Benieuwd of Arsenal vanavond ook gaat falen
En dan heeft hij niet eens alle kaasstengels opgegetenquote:
Geflitst worden op de fietsquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb vandaag een snelheidsboete gehad, doei 41 euro
Zondequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Hij blijft ons telkens weer verrassenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
wist niet dat zijwieltjes zulke snelheden aan konden
dat is 4 km/u te hard ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:38 schreef Catkiller het volgende:
hahahahahquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet ik weer zo;n hoerenstream aanslingeren, jammer dit
dus er zijn toch artsen deze kant opgekomenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:03 schreef Myrr het volgende:
Wel goeie dokter met Syrische roots en dito ogen. 😏
Ja en verrekte snel Nederlands geleerd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus er zijn toch artsen deze kant opgekomen
Dus je gaat weer soppen?quote:
Nee hij is nog klein dus kans dat zijn tussenschotje scheef staat is heel klein. Eerst de zwelling afwachten en dan weer terugkomen.quote:
Lekker hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
OMG JAAAAA 1-1 AUBAMEYANG LOVE YAAAA
Ah dat is wel een meevaller danquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hij is nog klein dus kans dat zijn tussenschotje scheef staat is heel klein. Eerst de zwelling afwachten en dan weer terugkomen.
Hoezo vuilakquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja waarom zit je nog hier te posten dan
Ga je ding doen vuilak
Komt goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo lekker gaat het niet hoor haha
Volgens mij gaat dat ding harder trillen als ze een quote-alert krijgtquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja waarom zit je nog hier te posten dan
Ga je ding doen vuilak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |