Je leert het best uit de praktijk!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef BotswanaNegerHulp het volgende:
[..]
Heeft hij zeker op straat geleerd?
quote:Alle tijd die hij overhoudt, besteedt hij aan zijn familie, het beantwoorden van e-mails en aan sporten. Dat doet hij vijf keer per week: fitness, bootcamp en wielrennen - minstens 40 kilometer. In zijn eentje, want in groepen heeft hij geen zin. Alcohol drinkt hij zelden. Vrienden heeft De Vries nauwelijks. ,,Dat zou ik hem wel gunnen", zegt zoon Royce. ,,Maar hij zegt dat hij daar geen tijd voor heeft."
Dat zie je een beetje verkeerd denk ik, maar goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef Hamzoef het volgende:
Als misdaadjournalist is het wel een vakman. Deze roem is echter naar zijn hoofd gestegen, en nu waant hij zich een expert op vrijwel alle gebieden. Zelfvertrouwen is prima, hautain gedrag niet.
Als misdaadjournalist vond ik hem af en toe ook wel te negatief t.o.v. de politie (recherche). Zij moet hun middelen namelijk spreiden over tientallen cases, en hij kan er 1 case uitpikken waar hij zich met zijn team intensief mee bezig houdt.
Takes one to know one.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
Peter is een psychopaat met een heel beperkt wereldbeeld. Heel opportunistisch ook.
Voor hem is het allemaal heel logisch, maar die man houdt er echt heel rare gevaarlijke ideeën op na.
Wat precies zie ik verkeerd?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:30 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dat zie je een beetje verkeerd denk ik, maar goed.
Dit:quote:
Ok, dan zit ik er naast. Ik heb dit ooit eens gelezen, 10-15 jaar geleden, dat Peter R. veel meer manuren in bepaalde zaken kon stoppen, stond in de panorama of nieuwe revu geloof ik. Maar dat zijn niet de meeste betrouwbare bronnen natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:31 schreef Bracha020 het volgende:
elijk spreiden over tientallen cases, en hij kan er 1 case uitpikken waar hij zich met zijn team intensief mee bezig houdt.'
Een rechercheteam houdt zich meestal wel bezig met meerdere dingen maar de focus ligt zo goed als altijd op één case.
Ook zij pikken er één zaak uit.
Ik weet dit uit eigen ervaring.
Hoe dat bij Peter de Vries en team werkt weet ik natuurlijk niet maar ik kan me zo voorstellen dat het ook op die manier gaat.
Zo gaat dat namelijk overal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |